  • 1. Data: 2002-06-21 20:30:56
    Temat: eur/usd - juz 0,9712 oj sie bedzie dzialo
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Po peknieciu bardzo waznego poziomu 0,96 na rynku eur/usd zdarzenia
    potoczyly sie juz bardzo szybko. Myslalem, ze zanim to nastapi, rynek
    zakolysze sie na pare tygodni wokol 0,95-0,96. A tu prosze. Jesli tak dalej
    pojdzie, to na poczatku lipca dolar zrowna sie z euro :)) Chyba gdzies w
    okolicach 4 zlotych.

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-06-21 20:39:12
    Temat: Re: eur/usd - juz 0,9712 oj sie bedzie dzialo
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    napisał w wiadomości news:af02gu$mn7$1@news.tpi.pl...
> [...]
    dalej
    > pojdzie, to na poczatku lipca dolar zrowna sie z euro :)) Chyba gdzies w

    Jeszcze miesiac temu nie sadzilem, ze poziom powyzej 0,95 jest w ogole
    mozliwy w tym roku, pomijajac jakies chwilowe zawirowania, no ale teraz....
    No coz, gratulacje za sluszne przewidywania. Gratulacje za zdenominowanie
    kredytu w dobrej walucie, a wyrazy wspolczucia dla tych, ktorzy
    zdenominowali w euro :). Ja tam tak czy inaczej zawsze zlote.

    Marek

  • 3. Data: 2002-06-21 21:31:27
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam tak czy inaczej zawsze zlote.
    >
    > Marek

    Nigdy zawsze, zawsze nigdy

    jt

  • 4. Data: 2002-06-22 06:11:06
    Temat: Odp: eur/usd - juz 0,9712 oj sie bedzie dzialo
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Czy to oznacza, ze kredyt tylko w zł? A frank szwajcarski?
    Aga
    Użytkownik Jacek Maliszewski <j...@s...net.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:af02gu$mn7$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-06-22 06:26:00
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    Jakbyś nie był taki uparty to warto byłoby zastanawiać się na d
    przewalutowaniem na EURO. więcej tak sytuacja może się nie zdażyć.!!

  • 6. Data: 2002-06-22 06:44:09
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Tom <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Jakbyś nie był taki uparty to warto byłoby zastanawiać się na d
    > przewalutowaniem na EURO. więcej tak sytuacja może się nie zdażyć.!!

    Na przewalutowanie na euro lb na chf przyjdzie jeszcze czas. Na razie bede
    sie przypatrywal, jak rozwija sie nowo narodzony trend na eur/usd :)

    Malin

  • 7. Data: 2002-06-22 06:46:53
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af14el$pl4$...@i...cyf-kr.edu.pl...
    > Czy to oznacza, ze kredyt tylko w zł? A frank szwajcarski?

    Nie nic takiego nie sugerowalem. Na franka szwajcarskiego lub euro (mowie o
    kredycie) przyjdzie jeszcze czas. Trendy, ktore rodza sie w ten sposob, jak
    ten na eur/usd nie koncza sie tak z dnia na dzien. Beda oznaki slabniecia
    euro, to sie zastanowie nad przewalutowaniem.
    Kredyt zlotowy? Hmmmm jesli faktyczni zacznie sie opozniac wejscie do UE, i
    jesli zaczan coraz mocniej atakowac NBP i RPP, to chyba trzeba to bedzie
    zrobic :( Na razie mam nadzieje, ze jeszcze troszke .....

    Malin

  • 8. Data: 2002-06-22 13:58:51
    Od: "Maxap" <m...@g...de>

    najwyższy poziom od 2 lat