  • 1. Data: 2005-04-22 10:52:16
    Temat: euro<26 w mbanku
    Od: adrin <a...@a...adrin>

    witam,
    dostalem informacje ze studenci z odpowiednia srednia oraz odpowiednim
    obrotem (niewysokim) na rachunku w mbanku moga dostac vise euro<26 za
    darmo... nie za bardzo wiem co to jest, ale wyglada na karte kredytowa :D
    do tego podobno jest jakies ubezpieczenie no i jest to swoiste ID(tez
    podobno). Czy ktos moze podzielic sie uwagami dot. tego instrumentu
    platniczego :D?
    Warto sie w to pchac? Dodam ze kredyty w zaden sposob mnie nie interesuja,
    zalezy mi jedynie na dodatkowych bonusach. Co tak na prawde daje ta karta?

  • 2. Data: 2005-04-22 12:07:43
    Temat: Re: euro<26 w mbanku
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > zalezy mi jedynie na dodatkowych bonusach. Co tak na prawde daje ta karta?

    Witam!

    Więcej iinformacji na jej temat znajdziesz na stronach:
    http://www.euro26.pl/karta
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/euro26/index.ht
    ml

    Ja wcześniej miałem karte Euro<26 w BZWBK i byłem zadowolony, ale teraz
    przesiadłem się na karte mBanku, ponieważ ma więcej udogodnień (dodatkowo
    STUDENT ID).
    Za cene ok.56 zł. mam ubezpieczenie ( u mnie na uczelni była możliwość
    ubezpieczenia się za 55PLN a więc niewielka różnica) i dodatkowo dostęp do
    wielu zniżek. Poza tym karat oferowana prze mBank stanowi dokument
    potwierdzający status studenta, który w wielu karajach europy jest ogólnie
    akceptowany przy kupowaniu biletów ulgowych.

    Co do tego, że można ją dostać za darmo nie moge nic powiedzieć. Barłem ją
    jakiś miesiąc temu i musiałem zapłacić normalnie, a średnią ocen mam powyżej
    4.5 i konto od 38 miesięcy. Tak więc nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam.
    Ale wydaje mi się, że za darmo to tylko standardową karte kredytową Euro<26,
    bez ubezpieczenia mogą dawać.

    Zachęcam do obejrzenia stron podanych powyżej.

    Pozdrawiam flash83