  • 1. Data: 2004-04-26 19:12:13
    Temat: euro bank
    Od: "waldek" <k...@p...onet.pl>

    O co chodzi z EuroBankiem, jest sporo reklam w telewizji że można od nich
    uzyskac kredyt. Zadwonilem pod podany numer, a tam pani wypytala mnie o
    wszystkie dane osobowe po czym oswiadczyla ze kredytu nie uzyskam - nie
    spytawszy sie wogole jaka sume chcialbym uzyskac. Ktos sie juz z tym
    spotkal?
    waldek

  • 2. Data: 2004-04-26 20:27:51
    Temat: Re: euro bank
    Od: "saper" <s...@g...pl>

    Robia sobie baze danych !!!!
    Chcesz uniknac problemow to nie pchaj sie do tego banku !

    saper

  • 3. Data: 2004-04-27 05:52:49
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "saper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Robia sobie baze danych !!!!
    > Chcesz uniknac problemow to nie pchaj sie do tego banku !

    dzwoniac w sprawie uzyskania informacji - zawsze podaje wymyslone dane jesli
    jestem wypytywany
    arogancja pewnych instytucji jest bowiem powalajaca - np w link4 nie uzyska
    sie odpowieddzi na zadne pytanie jesli nie poda sie personaliow i zgody na
    przetwarzanie danych