  • 21. Data: 2003-10-07 11:52:25
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > a pamietam te huczne zapowiedzi - bank dla zamożnych, nowoczesny,
    > zaskoczy wszystkich a tu tektura, powielactwo i szmira

    To byla raczej zaslona dymna przeciw konkurencji.
    Ja w swoim Tesco juz widzialem punkt iformacyjny z 2 czy 3 osobami z
    autoamtem z kawa, zgadnij jakiego banku?!? :) Tak, Lukasa.
    Jak widac, zaslona byla calkiem ok ;)

  • 22. Data: 2003-10-07 11:56:34
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Hihihi - jesteś z Wrocławia?

  • 23. Data: 2003-10-07 12:24:49
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > A czemu zabraniasz mi bronic tego banku?

    a gdzie napisalem, ze zabraniam Ci bronic tego banku?

    > 1) Eurobank dopiero wystartowal i to nie we wszystkich lokalizacjach. Bank
    > dopiero rusza - i nie widze powodu, zeby musial uruchamiac od razu wszystkie
    > uslugi czy kanaly dostepu.

    a czy ja pisze, ze musi cos uruchamiac?

    > Jesli ty mnie sie pytasz czemu ja ten bank bronie, to ja
    > sie pytam a czemu sie tak uczepiles tego banku?

    ja sie tego banku nie uczepilem. tematem tej dyskusji jest eurobank wiec mowie
    na temat. dziwne?

    > Przeciez jest wiele innych
    > bankow i produktow, ktore dla klienta sa jeszcze gorsze - i nie pamietam,
    > zebys sie czepial.

    bo ja sie nie czepiam, nie mam w zwyczaju. to ten bank a nie inny wchodzi teraz
    na rynek. poza tym skad wiesz od jak dawna ja tu jestem?

    > ale twoje argmenty -
    > uczepienie sie, ze bank nie pozwala poznania salda w danej chwili bezplatnie
    > jest moim zdaniem zwyklym pieniactwem.

    Twoim zdaniem, Twoim zdaniem. zawsze wyrazasz swoje zdanie. to normalne. a ja
    Ci mowie, ze bank ten prowadzi (popularna wsrod bankow) polityke
    oplat "ukrytych".

    > Moze
    > ty musisz jesli na koncie masz swoje 500 zl i wymagasz od banku Bog wie
    > czego...

    bez komentarza.

    > Nie rozmieszaj mnie z ta karta. Dalej jest wiele bankow, ktore maja duze
    > opoznienia w aktualizacji srodkow dostepnych na koncie,

    i bardzo czesto a raczej zawsze wina za przekroczenie dopuszczalnego salda
    banki obciazaja klienta. a eurobank zdaje sie mowic: "chcesz sprawdzic saldo
    PLAC. nie chcesz? nie musisz sprawdzac ale jak przekroczysz saldo to KARA"
    poza tym ludzie moga chcec sprawdzic czy wplynely juz na konto srodki, na ktore
    czekali. za to tez maja placic? BEZSENS. bank powinien sie cieszyc, ze
    powierzam mu swoje pieniadze. wprowadzajac takie oplaty utrudnia dostep do
    tego, co nalezy do klienta.

    > No i tutaj tez tak jest. Za 95 gorszy miesiecznie masz konto z karta. Mozesz
    > robic za darmo wyplaty we wlasnych bankomatach i placic nia w sklepie. Czego
    > chcesz wiecej?

    a co to za usluga? to jest niezbedne minimum. skoro w danym banku gromadze
    pieniazki to musze miec do nich swobodny dostep.

    > Dla mnie absurdalnych jest wiele innych rzeczy - np oplaty za konto w
    > niektorych bankach, poziom oprocentowania ich kredytow czy depozytow,
    > obsluga klientow i tak dalej. Ale nie robie z tego az takiego odkrycia...

    bo moze to zostalo juz danwo odkryte a poza tym nikt Ci nie broni ani tez nie
    nakazuje.
    pozdrawiam

    ps. nie jestem nastawiony jakos specjalnie negatywnie do tego banku. w ogole
    nie jestem nastawiony. mysle nawet, ze bank ten zrobi dobry interes ale nie
    bede chwalil go za jego sprytne metody zarabiania kiedy moj punkt widzenia
    (zalezny przeciez od punktu siedzenia) jest zupelnie z drugiej strony barykady:)

  • 24. Data: 2003-10-07 12:33:09
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    bd <b...@W...pl> napisał(a):

    > Twoim zdaniem, Twoim zdaniem. zawsze wyrazasz swoje zdanie. to normalne. a ja
    > Ci mowie, ze bank ten prowadzi (popularna wsrod bankow) polityke
    > oplat "ukrytych".

    Nie ukrytych bo masz to wyraźnie napisane w TOiP.

    > poza tym ludzie moga chcec sprawdzic czy wplynely juz na konto srodki, na
    > ktore czekali. za to tez maja placic? BEZSENS.

    Bankomat chyba nie jest jedynym docelowym kanałem dostępu?

    > bank powinien sie cieszyc, ze
    > powierzam mu swoje pieniadze. wprowadzajac takie oplaty utrudnia dostep do
    > tego, co nalezy do klienta.

    Widzisz, bank się cieszy jak może na Tobie zarobić. Bo tylko z faktu z tego że
    ma Twoje pieniądze żadna korzyść dla niego nie płynie.

    > a co to za usluga? to jest niezbedne minimum. skoro w danym banku gromadze
    > pieniazki to musze miec do nich swobodny dostep.

    Masz ich bankomaty za darmo. Jak Ci się nie podoba ich liczba, lokalizacja lub
    tapeta to nie korzystasz. Przecież to jest takie proste.

    pzdr
    konlin

  • 25. Data: 2003-10-07 12:43:22
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Bankomat chyba nie jest jedynym docelowym kanałem dostępu?

    rozmaiwam o tym, co jest teraz. teraz jest jedynym i nie powinien byc platny.

    > Widzisz, bank się cieszy jak może na Tobie zarobić. Bo tylko z faktu z tego że
    > ma Twoje pieniądze żadna korzyść dla niego nie płynie.

    bank moze zarabiac, ja mu tego nie bronie ale niech zarabia kiedy od niego cos
    kupuje a nie kiedy ide po swoje.

    > Masz ich bankomaty za darmo. Jak Ci się nie podoba ich liczba, lokalizacja lub
    > tapeta to nie korzystasz. Przecież to jest takie proste.

    bardzo proste ale rownie proste jest to, iz moge wyrazic zdumienie, dezaprobate
    i niechec do tego typu praktyk.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2003-10-07 12:48:25
    Temat: Re: eurobank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
    > a gdzie napisalem, ze zabraniam Ci bronic tego banku?

    Posadzajac mnie, ze mi placa za ich obrone i pytaniem dlaczego ja tak bronie
    tego banku.

    > a czy ja pisze, ze musi cos uruchamiac?

    Takie sa wnioski - ze jak nie udostepnia to jest oszustem i zdzierobankiem.
    Widocznie taka bedzie strategia cenowa i bank chce uniknac wprowadzania
    nowych oplat za sprawdzenie salda, kiedy bedzie mozna to zrobic via telefon
    czy internet. Jest i bedzie zlotowka.

    > ja sie tego banku nie uczepilem. tematem tej dyskusji jest eurobank
    > wiec mowie na temat. dziwne?

    To ty zaczales ten watek, wiec ja sie pytalem dlaczego o tym banku z takimi
    argumentami? Dziwi mnie to, bo na rynku sa od kilku lat banki, ktore tak
    samo robie - i jakos wczesniej nie zwrocilem uwaghi, zebys z takim zacieciem
    je "obsmarowywal?".
    Ja w tym banku konta nie mam i pewnie zaloze jak bede miec interent "do
    testow", ale uwazam, ze twoje argumenty sa niesprawiedliwe w ocenie tego
    banku

    > bo ja sie nie czepiam, nie mam w zwyczaju. to ten bank a nie inny
    > wchodzi teraz na rynek. poza tym skad wiesz od jak dawna ja tu jestem?

    Nie wiem (nie chce mi sie w googlu sprawdzac ;), ale nie przypominam sobie,
    zebys podobnego typu arguemty wysuwal do "liderow" rynku. A raczej
    zapamietalbym takie watki ;)

    > Twoim zdaniem, Twoim zdaniem. zawsze wyrazasz swoje zdanie. to
    > normalne. a ja Ci mowie, ze bank ten prowadzi (popularna wsrod
    > bankow) polityke
    > oplat "ukrytych".

    Zobacz na strukture dochodow bankow w Polsce i na zachodzie, to zobaczysz
    ile pochodzi z marzy odsetkowej, a ile z prowizji i oplat. (mozesz sie lekko
    zdziwic). To po pierwsze. Oplata moze i jest ukryta, ale nie obowiazkowa -
    jesli nie chcesz - nie musisz przeciez jej ponosic. Dlatego mnie sie taka
    strategia osobiscie podoba. Chcesz korzystac - plac - nie chcesz nie
    placisz. Dlaczego uwazasz, ze oplata za prowadzenie konta i darmowe
    sprawdzanie salda na ekranie jest lepsze od tej przyjetej przez zarzad
    banku? Ja tak nie uwazam.Nie uwazam tez, ze wszystko powinno byc za free.

    > bez komentarza.

    Ale jesli popytasz sie bankowcow, to najwiecej krzyku robia osoby, ktore na
    koncie trzymaja drobnice, a wymagaja obslugi jak VIPy i wszystko dla nich za
    drogie jest..

> [...]
    > salda banki obciazaja klienta. a eurobank zdaje sie mowic: "chcesz
    > sprawdzic saldo PLAC. nie chcesz? nie musisz sprawdzac ale jak

    Tak jak wiekszosc bankow. Dalej nie rozumiem twojego stanowiska. Czy
    probowales jak to jest, jak na koncie masz mniej niz 1 zl, ze piszesz, ze
    bank pozwoli na przekroczenie salda? Jesli nie, dlaczego tak piszesz?

> [...]
    > powinien sie cieszyc, ze powierzam mu swoje pieniadze. wprowadzajac
    > takie oplaty utrudnia dostep do tego, co nalezy do klienta.

    Dalej jakos nie mozesz zrozumiec, ze jest to bank _na rozruchu_, w ktorym
    nie wszystkie kanaly dystrybucji uslug dzialaja. Dla mnie jest logiczne, ze
    bank wprowadza taka oplate w bankomacie (bo zajmujesz miejsce przy
    bankomacie - na ktore czekaja ludzie - wiec za to plac - wiem, ze trudne do
    przelkniecia, ale logiczne) i zamiast zmieniac TOiP w przyszlosci (z 0 na 1
    zl) od razu wprowadzil taka pozycje. W przyszlosci niedlugiej bedziesz mogl
    sprawdzic saldo przez zdalne kanaly dostepu - mam nadzieje, ze za free. I co
    wtedy powiesz? :)

    > a co to za usluga? to jest niezbedne minimum. skoro w danym banku
    > gromadze pieniazki to musze miec do nich swobodny dostep.

    Gromadzisz, czy tylko teoretyzujesz?
    Dostep masz swobodny. Ludzie od dawien dawna zyli bez swiadomosci ile
    konkretnie maja kasy na koncie i dobrze bylo. Jesli to ci nie odpowiada -
    nie zakladasz konta, ale trudno wypowiadac sie za innych, ktorzy wala to?

> [...]
    > interes ale nie bede chwalil go za jego sprytne metody zarabiania
    > kiedy moj punkt widzenia (zalezny przeciez od punktu siedzenia) jest

    No ale poczekaj na wszystkie kanaly. Teraz to jest bank niepelnosprawny jak
    dla mnie ;) (podkreslam dla mnie - bo nie ma internetu - nawet jak bedzie
    telefon to ja z takiego nie skorzystalbym). Ale przesadzanie o banku juz w
    tej chwili jest dla mnie zbyt pochopne! :)

    MM

  • 27. Data: 2003-10-07 12:56:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bd wrote:
    > rozmaiwam o tym, co jest teraz. teraz jest jedynym i nie powinien byc
    > platny.

    Sa jeszcze wyciagi + wyplata gotowki (a wlasnie wie ktos czy tylko banknoty
    po 50 zl, czy tez 20ki tez sa?)

    > bank moze zarabiac, ja mu tego nie bronie ale niech zarabia kiedy od
    > niego cos kupuje a nie kiedy ide po swoje.

    Z tym argumentem nie da sie dyskutowac ;) Jednakze stosuje ja wiele bankow i
    nic na to nie poradzisz...

  • 28. Data: 2003-10-07 13:05:00
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    bd <b...@W...pl> napisał(a):

    > rozmaiwam o tym, co jest teraz. teraz jest jedynym i nie powinien byc platny.

    Nie jest jedynym bo głowę daję że możesz za darmo sprawdzić saldo u operatora.
    A bankomaty pewnie będą głównie (albo wyłącznie) przy oddziałach więc różnica
    niewielka.

    > bank moze zarabiac, ja mu tego nie bronie ale niech zarabia kiedy od niego
    > cos kupuje a nie kiedy ide po swoje.

    To może podejdź do tego odwrotnie - może to Ty powienieneś być szczęśliwy że
    bank Ci daje możliwość bezpiecznego przechowywania pieniędzy a nie bank że Ty
    mu je łaskawie przekażesz?
    Sprawdzenie salda to usługa jak każda inna i nie wiem czemu uważasz że powinna
    być za darmo. Dla Ciebie stanowi ona miminum, dla innego takim minimum będzie
    przelew, dla innego nie awizowana wypłata 100 kzl itd. Nie mierz wszystkich
    swoją miarką.

    > bardzo proste ale rownie proste jest to, iz moge wyrazic zdumienie,
    > dezaprobate i niechec do tego typu praktyk.

    Przecież nikt Ci tego nie zabrania. Ty wyrażasz swoje zdumienie, ja Ci
    przedstawiam swoje zdanie itd. Na tym chyba polegają newsy?

    pzdr
    konlin

  • 29. Data: 2003-10-07 13:19:33
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    ale uwazam, ze twoje argumenty sa niesprawiedliwe w ocenie tego
    > banku

    ktore jego argumenty są w twojej ocenie niesprawiedliwe? ja takich nie znalazlem

    Nie uwazam tez, ze wszystko powinno byc za free.

    ja natomiast tak uważam - wystarczy że przynoszę im moje pieniądze

    > Ale jesli popytasz sie bankowcow, to najwiecej krzyku robia osoby, ktore na
    > koncie trzymaja drobnice, a wymagaja obslugi jak VIPy i wszystko dla nich za
    > drogie jest..

    nieprawda - zamożni ludzie bronią każdego grosza i kłócą się tak samo jak ci co
    nie posiadaja wiele na rachunkach (żeby nie było jestem byłym bankowcem)

    W przyszlosci niedlugiej bedziesz mogl
    > sprawdzic saldo przez zdalne kanaly dostepu - mam nadzieje, ze za free. I co
    > wtedy powiesz? :)

    to są tylko twoje pobozne życzenia jak na razie :)

    Ale przesadzanie o banku juz w
    > tej chwili jest dla mnie zbyt pochopne! :)

    tutaj również się z tobą Amra nie zgodzę - jaki jest ten nowy Euro Bank każdy
    widzi i nie ma co próbować go upiększać

  • 30. Data: 2003-10-07 13:23:51
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    <s...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Hihihi - jesteś z Wrocławia?

    Odpowiedziałem Ci na priv ale nie wiem czy sprawdzasz to konto. Powiadam więc
    - odbierz poczte :))

    pzdr
    konlin