  • 41. Data: 2009-05-02 21:11:29
    Temat: Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "schliesky" <s...@g...pl> wrote in message
    news:gticb1$hkv$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzieliście kalkulator? :-)
    >
    > http://www.depozyty-eurobank.pl/2,kontakt.html?iK=54
    17

    > Jawnie grają na nosie US, żeby tylko nie przesadzili, bo się w końcu ktoś
    > tym zainteresuje...

    A niby czym? Poslami? Overnighty od lat sa w ofercie bankow i byly znane w
    chwili ustalania ordynacji podatkowej.

    MK

  • 42. Data: 2009-05-02 21:17:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Z ostrzejszego jeżdżenia masz zazwyczaj frajdę,poczucie swobody i tego
    > typu rzeczy.

    Poczucie swobody to chyba jak jestes Kurskim lub innym pisiorowym poslem i
    mozesz sie schowac za immunitetem ;).

    > Co masz z płacenia idiotycznego podatku Belki na Rudego i jego kolesi?

    Jak placiles na Samoobrone i Kaczorow to bylo Ci lzej? Jesli tak to pomysl,
    ze ta kasa idzie na viagre, malpeczki i dlugopisy z faksimile Pierwszej Damy
    ;)

    > A poza tym miliony składają się z takich właśnie dziadowskich stuzłotówek.
    > A unikanie belki uczy jednej cennej rzeczy - optymalizacji.

    A z tym sie zgadzam... nie nalezy Panstwu oddawac wiecej niz niezbedne
    minimum...

    MK

  • 43. Data: 2009-05-02 21:26:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Poczucie swobody to chyba jak jestes Kurskim lub innym pisiorowym poslem i
    > mozesz sie schowac za immunitetem ;).

    Są i inne możliwości, ale mniejsza o to, bo to OT. ;>

    > Jak placiles na Samoobrone i Kaczorow to bylo Ci lzej? Jesli tak to
    > pomysl, ze ta kasa idzie na viagre, malpeczki i dlugopisy z faksimile
    > Pierwszej Damy ;)

    O przepraszam bardzo, ja tego podatku płacę śladowe ilości (choć to i tak za
    dużo). Ze 200 zł może się rocznie uzbiera, ale na pewno nie każdego roku, a
    już na pewno nie tego jak są overnighty w Aliorze i Eurobanku. Nie trzymam w
    tym państwie środków w formie lokat i depozytów, czasem się tylko trafi
    jakaś "przelotka".

  • 44. Data: 2009-05-02 21:39:13
    Od: g...@o...pl

    A jakiemu dokładnie oprocentowaniu zwykłej belkowej lokaty odpowiada ten
    bezbelkowy 6.06%? Czy będzie to chociaż 8%?

  • 45. Data: 2009-05-02 21:41:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakiemu dokładnie oprocentowaniu zwykłej belkowej lokaty odpowiada ten
    > bezbelkowy 6.06%? Czy będzie to chociaż 8%?

    kalkulator popsuł się ;p
    6,06 / 0,81 = 7,48148148148148

  • 46. Data: 2009-05-02 21:51:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Alior przetarł szlak jako pierwszy. Teraz Eurobank - brawo! A zatem
    > jednak będę miał rachunek w Eurobanku. :)
    >
    > I czekamy na kolejne banki.

    Ja tam czekam na to, aż ktoś usunie wreszcie te zapisy o podwójnym
    zaokrąglaniu z ordynacji podatkowej ;-). Nawiasem mówiąc, gdy odsetki są
    <= 49 gr, to podstawa opodatkowania jest zaokrąglana do zera i wtedy nie
    ma znaczenia nawet nominalna stopa Belki: 19, 20, 50, 100, 1000,
    milion czy perdylion dają totalne zero :-P

    Przemek

  • 47. Data: 2009-05-03 07:14:58
    Od: otrov <o...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > O przepraszam bardzo, ja tego podatku płacę śladowe ilości (choć to i
    > tak za dużo). Ze 200 zł może się rocznie uzbiera, [..]

    Zapewniam Cię, że płacisz więcej. Zapomniałeś o podatku VAT i akcyzie.
    Chyba, że znasz jakiś magiczny sposób, żeby i tego uniknąć, to wtedy
    chylę głowę..

    o.

  • 48. Data: 2009-05-03 07:48:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    otrov pisze:

    > Zapewniam Cię, że płacisz więcej. Zapomniałeś o podatku VAT i akcyzie.
    > Chyba, że znasz jakiś magiczny sposób, żeby i tego uniknąć, to wtedy
    > chylę głowę..

    Rezydent w USA? :)

    --
    Pete

  • 49. Data: 2009-05-03 08:56:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kalkulator popsuł się ;p
    > 6,06 / 0,81 = 7,48148148148148

    wiecej bo jeszcze procent skladany :)
    no i mozna/powinno sie uwzglednic ze belka moze wyniesc do 40% nawet

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 50. Data: 2009-05-03 09:54:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewniam Cię, że płacisz więcej. Zapomniałeś o podatku VAT i akcyzie.
    > Chyba, że znasz jakiś magiczny sposób, żeby i tego uniknąć, to wtedy chylę
    > głowę..

    Wiem, iż sumarycznie płacę więcej. :>

    "TEGO PODATKU" odnosiło się do podatku od dochodów kapitałowych. Przeciwko
    VAT nic nie mam, to najbardziej sprawiedliwy co do zasady podatek. Akcyza
    także ujdzie. Belkowe, PIT i CIT to po prostu złodziejstwo.