  • 51. Data: 2009-05-03 09:56:51
    Temat: Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > "TEGO PODATKU" odnosiło się do podatku od dochodów kapitałowych. Przeciwko
    > VAT nic nie mam, to najbardziej sprawiedliwy co do zasady podatek. Akcyza
    > także ujdzie. Belkowe, PIT i CIT to po prostu złodziejstwo.

    Jeszcze nie tak dawno akcyza była definiowana jako podatek od towarów
    luksusowych. W XXI wieku owym luksusem jest w Polsce prąd albo benzyna...
    jeszcze nie powietrze, aczkolwiek i od tego też są podatki (tzw. podatek
    klimatyczny).
    Tia... bardzo sprawiedliwe te nasze podatki.

  • 52. Data: 2009-05-03 09:57:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "TEGO PODATKU" odnosiło się do podatku od dochodów kapitałowych.

    Zresztą nawet i to nieprawda. :-( Odnosiło się to do podatku od odsetek.

    Tego od dochodów z papierów wartościowych oddaję złodziejom krocie. :-(

  • 53. Data: 2009-05-03 10:36:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klimatyczny).
    > Tia... bardzo sprawiedliwe te nasze podatki.

    Nie udawaj dziecka. Z punktu widzenia państwa polskiego: "zabrać trzeba,
    pytanie tylko jak".

    Chyba zgodzisz się, że akcyza i VAT (abstrahując od zaciemnienia idei VAT
    akurat w polskim państwie) są bardziej sprawiedliwe niż CIT czy PIT czy już
    absolutne kurioza w postaci podatku od odsetek albo PCC.

  • 54. Data: 2009-05-03 11:12:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
    > Tego od dochodów z papierów wartościowych oddaję złodziejom krocie. :-(

    Akurat od zysków kapitałowych, to podatek jest jednym z najniższych,
    więc wstydziłbyś się narzekać :P

    Jesteś zatem jednym z płacących najniższe podatki.

    --
    Pete

  • 55. Data: 2009-05-03 11:26:29
    Temat: Zeszło na podatki Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: zgred <z...@n...com>

    MarekZ pisze:

    > Przeciwko VAT nic nie mam, to najbardziej sprawiedliwy co do zasady
    > podatek. Akcyza także ujdzie. Belkowe, PIT i CIT to po prostu złodziejstwo.

    No i zeszło nam zupełnie OT/NTG na podatki...

    VAT sprawiedliwy??? Szewc szyje buty piekarzowi itd., a z jakiej racji
    mają być okradani?

    Po co są podatki?
    - Żeby sfinansować funkcje państwa.
    Jakie są NIEZBĘDNE funkcje państwa?
    - (sam sobie odpowiedz)
    Sprawiedliwe podatki, to:
    - pogłówne (stały podatek "osobisty", każdy płaci tę samą kwotę) na
    pokrycie społecznych wydatków państwa "od łba"
    - pod. katastralny (od ZADEKLAROWANEJ wartości nieruchomości) na
    pokrycie "terytorialnych" wydatków państwa - np. armii i policji.
    Dlatego od ZADEKLAROWANEJ, bo oznacza to, że w każdej chwili ktoś może
    przyjść do Ciebie, położyć Ci na stole 150% (określone konstytucyjnie)
    tej zadeklarowanej przez Ciebie kwoty i powiedzieć "teraz to jest moje,
    idź sobie".

    Reszta podatków, to czysty bandytyzm. Rabunek.
    Za inne "funkcje państwa" (lecznictwo, oświata) każdy płaci sam za
    siebie. Jeśli chce.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 56. Data: 2009-05-03 11:46:10
    Od: schliesky <s...@g...pl>

    MK pisze:

    > A niby czym? Poslami? Overnighty od lat sa w ofercie bankow i byly znane
    > w chwili ustalania ordynacji podatkowej.

    W sumie racja.

  • 57. Data: 2009-05-03 12:29:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gtjm7m$s8k$1@inews.gazeta.pl...

    > wiecej bo jeszcze procent skladany :)
    > no i mozna/powinno sie uwzglednic ze belka moze wyniesc do 40% nawet

    przy normalnych kwotach dużej różnicy nie ma ~7,6%
    152 - 8,87%
    92 - 9,80%
    31 - 14,54%

  • 58. Data: 2009-05-03 12:58:16
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    zgred pisze:

    > Reszta podatków, to czysty bandytyzm. Rabunek.
    > Za inne "funkcje państwa" (lecznictwo, oświata) każdy płaci sam za
    > siebie. Jeśli chce.

    na UPR nie glosowalo dotychczas więcej niż 1,44% tych którzy głosowali

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 59. Data: 2009-05-03 19:36:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 2 May 2009 11:34:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > a weź się baw
    > 1. odblokuj komórkę - 1 sek
    > 2. wejdź w programy - 2 sek
    > 3. uruchom token - 1 sek
    > 4. wpisz hasło do tokena - 2 sek
    > 5. wejdź na stronę banku - 1 sek
    > 6. wpisz login, hasło, kod z tokena - 6 sek

    no to cale 13 sekund :) ile razy dziennie to robisz? :)

    > krótko mówiąc porażka, procent że kapitalizacja dzienna?
    > no cóż nigdy nie wiadomo kiedy zmaleje więc...

    nigdy tez nie wiadomo kiedy bank podniesie ci oplaty

    > podręczna gotówka? 300-500zł ależ mi tego procentu narośnie, nie
    > zrekompensuje mi to nerwów na pieprz... się z logowaniem

    melasy sie napij czy cos, jak taki nerwowy jestes, a system ci sie nie
    wiesza? :)

    --
    marcin

  • 60. Data: 2009-05-04 22:43:09
    Od: g...@o...pl

    > "Odsetki od Ĺ&#65533;rodkĂłw na rachunku oszczÄ&#65533;dnoĹ&#65533;ciowym
    kapitalizowane sÄ&#65533; na koniec
    > kaĹźdego dnia".

    Chciałem im zanieśc jakieś 10 tys. na KO, ale podobno są jakieś opłaty za
    prowadzenie ROR. Trzeba co miesiąc pamiętac, żeby im przynieśc 800 złotych, czy
    są inne możliwości, żeby ROR był za darmo? I czy nie ma później kłopotów z
    bezpłatnym zamknięciem tego rachunku?