  • 1. Data: 2010-08-12 17:43:09
    Temat: eurobank przerwa
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Przerwa i to 2 dni, chyba szykują jakaś duża rewolucje :)
    Ciekawe jak będą chodziły automatyczne zlecenia KO-->ROR

    Informujemy, że od dnia 14 sierpnia 2010 roku od godziny 19:00 do
    16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30 będą trwały prace
    konserwacyjne systemu informatycznego.
    Podczas trwania prac konserwacyjnych nie będą aktualizowane
    informacje w internetowym serwisie eurobank online. Mogą wystąpić
    także utrudnienia w realizacji płatności w punktach
    handlowo-usługowych oraz wypłatach gotówki w bankomatach przy
    użyciu kart płatniczych. Dyspozycje zlecone w trakcie prac
    konserwacyjnych zostaną zaksięgowane po ich zakończeniu,
    najpóźniej 16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30.

    Za niedogodności przepraszamy.

    Damian

  • 2. Data: 2010-08-12 18:25:22
    Temat: Re: eurobank przerwa
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 19:43:09 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Przerwa i to 2 dni, chyba szykują jakaś duża rewolucje :) Ciekawe jak
    > będą chodziły automatyczne zlecenia KO-->ROR

    Taaa albo odkurzanie serwerowni ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-08-12 18:26:08
    Od: Gosc <...@...a>

    Damian Niusy pisze:
> [...]
    > konserwacyjnych zostaną zaksięgowane po ich zakończeniu,
    > najpóźniej 16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30.

    Na bank tak samo. Niby dlaczego miałoby się coś zmienić?

  • 4. Data: 2010-08-16 06:51:02
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Informujemy, że od dnia 14 sierpnia 2010 roku od godziny 19:00 do
    > 16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30 będą trwały prace
    > konserwacyjne systemu informatycznego.

    Cześć,

    pojawiło się coś nowego po tej długiej przerwie? Ja nie mogę się dostać do
    konta - muszę przeładowywać stronę po kilka razy żeby coś się wyświetliło,
    zazwyczaj wyświetla się nieostylowane. Jak na razie dramat, przerwa chyba trwa
    nadal :)

  • 5. Data: 2010-08-16 07:08:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 06:51:02 +0000 (UTC), a...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > zazwyczaj wyświetla się nieostylowane. Jak na razie dramat, przerwa chyba trwa

    Ale zauważyłeś, że prace mogą trwać do 8:30 zgodnie z zapowiedzią? ;)
    Aktualnie działa, na pierwszy rzut oka zmian nie widać

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-08-16 08:37:09
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > Ale zauważyłeś, że prace mogą trwać do 8:30 zgodnie z zapowiedzią? ;)
    > Aktualnie działa, na pierwszy rzut oka zmian nie widać

    Zauważyłem, dlatego zalogowałem się tam o 8:50 :) Wiadomość na grupę napisałem
    2 minuty po :)

  • 7. Data: 2010-08-16 09:27:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 08:37:09 +0000 (UTC), a...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Zauważyłem, dlatego zalogowałem się tam o 8:50 :) Wiadomość na grupę napisałem
    > 2 minuty po :)

    O 8:40 zrobiłem przelew wewnętrzny i zleciłem zewnętrzny. Działało.

    --
    Kojer