  • 1. Data: 2010-07-02 10:27:12
    Temat: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: " kz0" <k...@W...gazeta.pl>

    29.06 byłem w placówce. Powiedziała mi pani, że 2 najbliższe dni będzie
    nieczynne. Dzisiaj tj. 2.06 byłem pewien, że pobiorę kasę. Niestety. Kolejny
    raz zmieniona kartka na drzwiach, że dzisiaj nieczynne. Najsmutniejsze to to,
    że pracownice nic nie robią popijając kawkę przy otwartych drzwiach zaplecza.
    Dobrze, że jeszcze są przyjaciele, pożyczyłem 100 zł do poniedziałku.
    Chyba trzeba będzie się rozejrzeć za innym bankiem. Po niedzieli wstąpię do
    getin banku, nie pójdę przecież do pko bp. Albo przeproszę mbank, bo nie
    zamknąłem u nich kont.
    pozdrawiam Zenon

  • 2. Data: 2010-07-02 11:10:19
    Temat: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " kz0" i0keu0$f9u$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Chyba trzeba będzie się rozejrzeć za innym bankiem. Po niedzieli
    > wstąpię do getin banku, nie pójdę przecież do pko bp. Albo przeproszę

    Po co zmieniać kartkę? Wystarczy napisać, że ,,dzisiaj bank nie jest czyny''. :)
    A mnie wydawało się, że Polbankowa przerwa jednogodzinna to szczyty absurdu... :)

    Bareja dopiero teraz miałby tematy do swoich filmów. :)

    -=-

    Wiem, że Tobie nie jest wesoło, ale ja nie mogę powstrzymać się!
    Dla mnie zatrzymanie pieniędzy klienta (szanownego pana?, szanownego
    klienta, klienta, któremu bank świadczy usługi?, któremu służy?) na
    jedną godzinę (z tłumaczeniem -- system zawiesił się) już nie jest
    do przyjęcia, zaś to, co Ty opisujesz, po prostu nie mieści się
    w mojej głowie. :) Może ja mam za małą głowę? :)

    A może czyjeś głowy w EB powinna spaść... Znaczy... Zostać wyniesione w górę?
    (po obcięciu, powinny zostać zatknięte na tyczki górujące nad Policami)
    Jak rozumiem -- w Policach nie ma ,,nadmiaru'' oddziałów EB...

    --
    dzisiaj, 02 lipca 10 r., około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEF ! 739 !
    .
    ^ . . 729 . .
    n p w ś c PP s
    * . 18 . 21 715 .
    . . . 01 02 03
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . 02 08 09 10
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 15 16 17
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 lipiec 2010 r.
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 3. Data: 2010-07-02 11:28:08
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    > / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    > '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.

    Niestety, to jedyna placówka EB w Policach. Dziękuję za podtrzymanie mnie na
    duchu i za odpowiedź. Nie wiem co zrobię w poniedziałek.
    pozdrawiam serdecznie - Zenon

  • 4. Data: 2010-07-02 11:41:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Jul 2010 10:27:12 +0000, kz0 napisał(a):

> [...]
    > innym bankiem. Po niedzieli wstąpię do getin banku, nie pójdę przecież
    > do pko bp. Albo przeproszę mbank, bo nie zamknąłem u nich kont.

    Skoro to ważne to:

    Nie masz karty do konta?
    Nie masz innego konta na które możesz przelać i wypłacić z karty do tego
    konta lub w placówce?
    Nie możesz komuś z rodziny/znajomemu przelać aby Ci wypłacił?

    itd itp

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-07-02 11:44:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@N...gazeta.pl> i0kig8$svp$...@i...gazeta.pl

    > Niestety, to jedyna placówka EB w Policach. Dziękuję za podtrzymanie mnie na
    > duchu i za odpowiedź. Nie wiem co zrobię w poniedziałek.
    > pozdrawiam serdecznie - Zenon

    Za podtrzymanie? Moim zdaniem takim jak Ty należna jest pomoc
    w postaci represji skierowanych w kierunki danego banku!!!
    Jest to swego rodzaju rabunek mienia/dobytku!!!
    Dla mnie rzecz nie do pomyślenia!!!

    Za skrajną uważam sytuację w Polbanku, gdzie poinformowano mnie o tym,
    że na innej ulicy (piechotą to było 5 minut stamtąd) jest oddział
    pracujący dłużej, :) w którym mogę pobrać swoje :) pieniądze,
    o ile ,,system odwiesi się''...

    Gdy słyszę takie propozycje, mam na końcu języka stwierdzenia typu
    ,,nie uważa pani, że spoufalanie poszło za daleko?''. :) Ale to,
    co Ty opisujesz -- PRZEKRACZA WSZELKIE POJĘCIE!!!

    Gdybyż to bank był zamknięty, bo właśnie startuje (FM tak miał, Alior
    tak miał...) i ma jakieś kłopoty, można by po prostu uśmiechnąć się
    z politowaniem. Ale Ty tam masz swoje pieniądze, które Ci najwyraźniej
    są teraz potrzebne!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-07-02 11:53:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > konta lub w placówce?
    > Nie możesz komuś z rodziny/znajomemu przelać aby Ci wypłacił?

    No właśnie, problem choć spektakularny i sytuacja nie do przyjęcia, jest
    jednak nieco wydumany.

  • 7. Data: 2010-07-02 11:55:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" i0kj99$f0d$...@i...gazeta.pl

    > Nie masz karty do konta?
    > Nie masz innego konta na które możesz przelać i wypłacić z karty do tego
    > konta lub w placówce?
    > Nie możesz komuś z rodziny/znajomemu przelać aby Ci wypłacił?

    Ma! Nawet napisał, że ma -- ma od kogo pożyczyć 100 złotych do poniedziałku. :)

    -=-

    Z pełnym ;) szacunkiem, ale chyba upał nie służy Tobie. :)

    Problemem tu opisanym nie jest brak znajomych czy kart
    (za które trzeba płacić) ale niedyspozycja ;) banku. :)

    -=-

    Niby nie trzeba ;) szukać tam, gdzie się zgubiło (na przykład tak jest
    z sygnałem GPS) ale chyba nie pojmujesz, że rozwiązaniem problemu nie
    jest znajdowanie kogoś (komu można przelać) czy czegoś (konta, na które
    można przelać lub karty) ale coś innego. A tym czymś jest po prostu
    uświadomienie pracownikom banku, że mają pracować nie wtedy, gdy oni
    mają na to ochotę, ale wtedy, gdy bank ma być otwarty dla klientów. :)

    To jest problem niedojrzałości pracowników EB w Policach. :)
    (a na dodatek ten problem zahacza przestępstwo, jakim jest
    zatrzymywanie cudzej własności wbrew woli właściciela)

    Wyobraź sobie, że ktoś ,,pożyczył''' sobie Twój samochód wbrew Tobie.
    Na przykład parkingowy sobie pożyczył. :) Pożyczył, :) ale wywiesił
    kartkę, cobyś ;) się nie martwił zniknięciem Twego samochodu... :)

    Swoistym ekwiwalentem jest zastawienie wyjazdu.
    Swoistym, albowiem bank w tym czasie używa cudzych pieniędzy,
    a przy zastawieniu wyjazdu jedynie ;) utrudnia się komuś życie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-07-02 12:05:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 10:27:12 +0000 (UTC), kz0 napisał(a):

    > Dobrze, że jeszcze są przyjaciele, pożyczyłem 100 zł do poniedziałku.

    Nie masz karty?

    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-07-02 12:17:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" i0kjeq$251$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > No właśnie, problem choć spektakularny i sytuacja nie do przyjęcia, jest jednak
    nieco wydumany.

    Wydumany? Więc może pożycz mi swoje pieniądze. Oddam Ci, gdy JA uznam
    oddanie za stosowne. :) Wydumanym by był, gdyby go odesłano do innego
    okienka w tym banku. (a i to -- moim zdaniem -- niezupełnie wydumanym)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-07-02 12:18:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zly" x...@p...fixed

    > Nie masz karty?

    A jak myślisz? Ma czy nie ma? Jeśli pożyczył od znajomych?
    Łatwiej pożyczyć od znajomych czy łatwiej pobrać kartą?

    Ja karty [debetowej EB] nie mam, ale chyba kartą
    nie można pobrać z oszczędnych. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'