  • 11. Data: 2003-10-06 21:07:55
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "bd" <b...@W...pl> wrote in message
    news:3dd0.000019f9.3f81bcaa@newsgate.onet.pl...
    > ludzie zyja bez wielu rzeczy ale to jeszcze nic nie oznacza. a co ty tak
    > bronisz tego banku? placa ci za to?!

    Amra jest po prostu obiektywny.

    > sluchaj, ja pod pojeciem prowadzenie konta
    > rozumiem takze pelny do niego dostep a sprawdzanie salda miesci sie w tym
    > pojeciu wiec eurobank, w moim przekonaniu, oszukuje piszac, ze prowadzenie
    > rachunku jest za darmo bo nie jest. bo niby co jest prowadzeniem rachunku
    wg
    > nich? no co? to, ze trzyma sie u nich pieniadze?

    Od zawsze prowadzeni konta na tym polega.

    > jezeli klient nie chce miec problemow i nie chce przekroczyc
    dopuszczalnego
    > salda musi miec mozliwosc sprawdzania stanu konta bez jakiejkolwiek oplaty
    > przymusu dokonywania wyplaty. klient nie ma obowiazku notowania sobie
    gdzies
    > np.: na kartce ile srodkow juz wykorzystal.

    Nie ma tez obowiazku posiadania konta w Eurobanku :)

    > nie chce, nie korzystam ale mam prawo uswiadamiac innym i zwracac uwage na
    > absurdy jakie spotykam. proste?

    Dlaczego absurdy? Usluga -> oplata.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 12. Data: 2003-10-06 23:22:17
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    bd <b...@W...pl> napisał(a):
    > kolejny bank, co chce zarobic na wszystkim nie oferujac niczego ciekawego w
    > zamian. za sprawdzenie salda w bankomacie pobieraja 1 PLN - rozboj w bialy
    > dzien. totalne oszolomstwo. niesamowite robienie ludzi w balona.
    > psychologiczne wmawianie, ze to i tamto jest za darmo a w rzeczywistosci
    > oplaty sa pobierane ale niby za cos innego.

    Najgorzej jak się człowiek nastawi. Przez ostatnie kilka m-cy na usenecie
    podgrzewana była atmosfera oczekiwania. Że niby oferta nowego banku powali
    wszystkich. Oczywistym jest że sieć bankowa tworzona od podstaw nie jest w
    stanie zaoferować wszystkiego od razu. I faktycznie na razie jest ubogo. I
    cenowo nie jest to to czego wszyscy oczekiwali. Też uważam że pobieranie
    opłaty za sprawdzenie stanu konta w bankomacie jest przesadą. Ale znam też
    gorsze zdzieractwo w bankach. Eurobank musi zacząć szybko przynosić dochody,
    bo kapitał Łukasiewicza szybko topnieje, a z tego co widać chce on zachować
    niezależność finansową. Dlatego nie należy nastawiać się na to żę będzie to
    bardzo tani bank.

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 13. Data: 2003-10-07 06:45:41
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > bo kapitał Łukasiewicza szybko topnieje, a z tego co widać chce on
    zachować
    > niezależność finansową. Dlatego nie należy nastawiać się na to żę będzie
    > bardzo tani bank.

    A ile ma na odpalenie eurobanku???
    Ciekawe czy bierze pod uwage plajte?
    Jak dla mnie to co zobaczylem w M1 ciezko nazwac bankiem ;)
    Wyglada na to, ze poczatek pdobnie jak w Lukasie jako firma posredniczaca w
    kredytach.
    No coz ciekawe swoja droga czy powielanie pomyslow wypali?

    Fajas

  • 14. Data: 2003-10-07 07:35:08
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A czemu zabraniasz mi bronic tego banku? Mimo, ze sam jestem sceptyczny do
    > niego i raczej nie bede mial tam konta

    Hehe, zacytuję Twoją wypowiedź z 2003-09-03:

    "No zreszta zobaczymy - na jesieni ma dzialac 50 placowek, docelowo mowi sie
    o 100. Ja tam od razu zakladam konto :)))"

    pzdr
    konlin

  • 15. Data: 2003-10-07 08:28:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konrad Inglot wrote:
    > "No zreszta zobaczymy - na jesieni ma dzialac 50 placowek, docelowo
    > mowi sie o 100. Ja tam od razu zakladam konto :)))"

    No tak - ale myslalem, ze bedzie od razu inet, a tak to niech sie cmokaja :)
    Przeciez nie bede jezdzil do GM zeby przelac sobie kase :)))

  • 16. Data: 2003-10-07 08:33:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Fajas wrote:
    > Wyglada na to, ze poczatek pdobnie jak w Lukasie jako firma
    > posredniczaca w kredytach.
    > No coz ciekawe swoja droga czy powielanie pomyslow wypali?

    Ale to raczej nie jest powielanie pomyslow! Tutaj nie ma zadnej firmy
    posrednictwa kredytowego, tylko jest bank. ZCP kapitalu ma 180 mln zlotych.
    (no ale facet ma swojego majatku, ze ho ho ho - zamek moze kupic i
    prawnuczki sa zabezpieczone ;).
    Bardziej wyglada na to, ze udzielaja kredyty gotowkowe. Czyli cos, od czego
    wszystkie banki uciekaja jak najdalej...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 17. Data: 2003-10-07 08:44:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Bardziej wyglada na to, ze udzielaja kredyty gotowkowe. Czyli cos, od czego
    > wszystkie banki uciekaja jak najdalej...

    No właśnie !!!
    Zaczekajmy na inne produkty np. linie czy KK.... wtedy dopiero będzie można coś
    powiedzieć o tym banku.
    BTW taki stand musi być pewnie spooooro tańszy w utrzymaniu niż normalny oddział
    w markecie. Dla porównania powiem, że pewien bank mający oddział (coś koło
    80-100m2) w markecie płaci 45 000zl na MIESIĄC !!! Tak więc wydaje mi się, że
    plan twórcy Eurobanku jest dobrze przemyślany.
    Pożyjemy zobaczymy...

    --
    Witek

  • 18. Data: 2003-10-07 11:27:06
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Oct 2003 10:33:30 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    [...]

    >Bardziej wyglada na to, ze udzielaja kredyty gotowkowe. Czyli cos, od czego
    >wszystkie banki uciekaja jak najdalej...

    Niezupelnie... ING BSK, ktorego zreszta juz nie jestem klientem,
    prowadzi obsluge kredytowa Auchana. I mozna w ramach limitu karty
    klienta dostac kredyt gotowkowy 20% tego limitu - majac karte Auchana.
    Nawet ostatnio jakas promocje w tej sprawie wymyslili, nie znam
    szczegolow, bo to mnie w ogole nie interesuje, ale tak napisalem,
    gwoli porzadku. :-)

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php

  • 19. Data: 2003-10-07 11:35:08
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    a pamietam te huczne zapowiedzi - bank dla zamożnych, nowoczesny, zaskoczy
    wszystkich a tu tektura, powielactwo i szmira

  • 20. Data: 2003-10-07 11:45:11
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    <s...@W...onet.pl> napisał(a):

    > a pamietam te huczne zapowiedzi - bank dla zamożnych,

    Patrząc na TOiP - dla zamożnych.

    > nowoczesny,

    No, podejście mają inne niż większość na rynku. Jeśli nie nowoczesne to
    przynajmniej nowatorskie.

    > zaskoczy

    Widzę że sam jesteś zaskoczony. A że negatywnie...

    pzdr
    konlin