  • 1. Data: 2010-01-06 14:05:19
    Temat: [eurobank] zmiana TOiP
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś Eurobank przywitał mnie takim komunikatem:
    ======================
    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 06 stycznia 2010 roku zmianie ulega
    Tabela Opłat i Prowizji konta online.

    Aktualna Tabela Opłat i Prowizji konta Online znajduje się tutaj.

    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisami Regulaminu konta,
    jeżeli w terminie 14 dni od daty otrzymania informacji o zmianie Tabeli
    opłat i prowizji, nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o odmowie jej
    przyjęcia, przyjmuje się, że zaakceptowali Państwo nową treść Tabeli
    opłat i prowizji.

    Z poważaniem

    eurobank

    =======================

    Może źle patrzę, ale nie widzę istotnych różnic.

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 2. Data: 2010-01-06 18:44:47
    Temat: Re: [eurobank] zmiana TOiP
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może źle patrzę, ale nie widzę istotnych różnic.

    No właśnie też nie mogę znaleźć różnicy

  • 3. Data: 2010-01-06 19:05:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie też nie mogę znaleźć różnicy

    A może to nowa metoda? :)

    Będziemy zmieniać TOiP 50 razy na rok, dodając przecinki i ładniejsze
    rubryczki. A jak już wszyscy przestaną się tym interesować i sprawdzać to
    przywalimy konkretne zmiany. I nikt nam nie powie, że nie informowaliśmy. :)

  • 4. Data: 2010-01-06 22:27:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hi2ms5$qlc$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]

    jak już wszyscy przestaną się tym interesować i
    > sprawdzać to przywalimy konkretne zmiany. I nikt nam nie powie, że nie

    Konto online za free pod warunkiem wpłacenia tam 800 złotych w pierwszej
    połowie miesiąca. ;) Dowolnie duża wpłata dokonana w drugiej połowie
    miesiąca nie zwalnia z miesięcznej opłaty za prowadzenie tego konta. :)

    Podsłuchane rozmowy w placówce Eurobanku:

    -- Czy nadal wpłacenie 800 złotych zwalnia z opłaty
    miesięcznej za prowadzenie konta online?
    -- Tak, oczywiście. Nadal jest to 800 złotych

    -=-

    -- Czy nie uległa zmianie kwota 800 złotych zwalniająca
    z opłaty miesięcznej za prowadzenie konta online?
    -- Nie. Nadal jest to kwota 800 złotych.

    Najpierw będą reklamacje, rozpatrywane miesiącami, w oczekiwaniu
    rozradowanych klientów bezwzględnie uznające winę banku, później
    dopiero ludziska pojmą, gdzie (w którym szczególe) ukrył się diabeł
    pobierający opłatę miesięczną za prowadzenie konta online w majestacie
    regulaminu i umowy oraz tabeli opłat i prowizji...

    -=-

    BTW -- czy zlanie z oszczędnego na rozrzutne daje zwolnienie z tej opłaty?
    Jeśli przeleję w danym miesiącu z KO na online co najmniej 800 złotych,
    to nie zapłacę za konto w tym miesiącu? Kiedyś powiedziano mi w placówce,
    że musi to być wpłata gotówkowa lub przelew zewnętrzny, ale niedawno
    powiedziano mi w tej samej placówce, że może być także wewnętrzny
    przelew -- z któregoś z moich kont oszczędnościowych podczepionych
    do tego online... Gdzie jest prawda? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-01-06 23:04:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hi32rd$n5n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > powiedziano mi w tej samej placówce, że może być także wewnętrzny
    > przelew -- z któregoś z moich kont oszczędnościowych podczepionych

    W nowej tabeli jest to doprecyzowane, ze przelewy wewnetrzne nie licza sie
    do wplywow. Przypis 1) do tabeli nie pozostawia watpliwosci.

  • 6. Data: 2010-01-06 23:27:15
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > połowie miesiąca. ;) Dowolnie duża wpłata dokonana w drugiej połowie
    > miesiąca nie zwalnia z miesięcznej opłaty za prowadzenie tego konta. :)

    Witam :-)

    Przepraszam ale nigdzie nie mogę się dopatrzyć informacji o tym że wpłata
    800zł musi być w pierwszej połowie miesiąca... Czy mógłbyś mi powiedzieć
    skąd ona pochodzi?

    Jeszcze przy poprzednim TOiP, zostałem poinformowany, że wpłata musi być w
    danym miesiącu kalendarzowym, a jeśli jej nie ma to 10-go dnia następnego
    miesiąca pobierana jest opłata. Czyli np. jeśli przez cały styczeń nie
    będzie wpłaty 800zł to 10-go lutego pobierane są 4 złote opłaty za styczeń.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 7. Data: 2010-01-07 00:35:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MaciekZ" hi367a$aic$...@s...man.poznan.pl

    > Przepraszam ale nigdzie nie mogę się dopatrzyć informacji o tym że wpłata
    > 800zł musi być w pierwszej połowie miesiąca... Czy mógłbyś mi powiedzieć
    > skąd ona pochodzi?

    Chodzi o to, że jeśli wprowadzane są niezrozumiałe zmiany
    w TOiP, któregoś razu wprowadzona zostanie zmiana, której
    nie zobaczymy -- w efekcie Eurobank ściągnie opłatę. :)
    Zmiana dotycząca czasu dokonania wpłaty jest moją
    propozycją takiej zakamuflowanej zmiany.

    Zauważ, że piszę o tym, iż w placówce poinformowano mnie
    (tydzień temu) że może to być przelew wewnętrzny, podczas
    gdy taki przelew nie zwalnia z opłaty.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2010-01-07 16:29:44
    Temat: Re: zmiana TOiP
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 7 Sty, 00:04, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > W nowej tabeli jest to doprecyzowane, ze przelewy wewnetrzne nie licza sie
    > do wplywow. Przypis 1) do tabeli nie pozostawia watpliwosci.

    Słuszne spostrzeżenie. To pierwsza zmiana jaka pojawiła się w nowej
    TOiP.
    Druga zmiana jaka widzę w stosunku do taryfy z lipca 2009r. (nie wiem
    czy to była ostatnia), to zniesienie opłaty 0,25% za nieawizowaną
    wypłatę dużych środków. W to miejsce jest zapis, że bank ma prawo
    odmówić takiej wypłaty (przypis 2). Pozostałe zapisy TOiP są nie
    zmienione.

  • 9. Data: 2010-01-07 19:32:06
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > ======================
    > Szanowni Państwo,
    >
    > uprzejmie informujemy, że z dniem 06 stycznia 2010 roku zmianie ulega

    Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek, tak patrzę na wskazaną TOiP i jest
    taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
    operacji-3zł.
    Jak rozumieć ten zapis w takim przypadku np. wpłacam w placówce gotówkę na
    konto w EB, za potwierdzenie takiej operacji EB pobierze opłatę za wydanie
    potwierdzenia wpłaty, ale nie pobierze opłaty za samą czynność wpłaty?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-01-07 20:07:48
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >
    > -- Czy nadal wpłacenie 800 złotych zwalnia z opłaty
    > miesięcznej za prowadzenie konta online?
    > -- Tak, oczywiście. Nadal jest to 800 złotych

    Ew. można utrzymywać średnie saldo 10 000zł, również na KO.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu