  • 11. Data: 2010-01-07 21:45:18
    Temat: Re: [eurobank] zmiana TOiP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kranu" hi5f38$9qs$...@m...internetia.pl

    > Ew. można utrzymywać średnie saldo 10 000zł, również na KO.

    Dzięki. W EB mam drobne (max, to około 5 tałzenów -- stale coś spływa
    i wpływa) na bieżące wydatki. Reszta okupuje Polbank i Mille. :)

    Właśnie sobie przypomniałem -- w Mille mi się kończy jutro lokata roczna.
    Mogłem mieć tam 8.5% przez cały rok... A tak miałem od 7% do 12%, z tym
    że te 12% tylko w ostatnim miesiącu. W Nordea dawali rok temu aż 10% przez
    rok!!! Jaki człek był nierozważny!!! Przez rok nie ruszyłem tych pieniędzy!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-01-07 21:47:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "namikk" hi5d3c$qtu$...@a...news.neostrada.pl

    > Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek, tak patrzę na wskazaną TOiP i jest
    > taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
    > operacji-3zł.
    > Jak rozumieć ten zapis w takim przypadku np. wpłacam w placówce gotówkę na
    > konto w EB, za potwierdzenie takiej operacji EB pobierze opłatę za wydanie
    > potwierdzenia wpłaty, ale nie pobierze opłaty za samą czynność wpłaty?

    Fajne!!! Czyli za wydawany (niejako z obowiązku) papierek
    bank skasować może w majestacie swych praw 3 złote!!!
    3 za wpłatę, 3 za wypłatę? A, niezupełnie... Bank
    jeden papierek daje klientowi, jeden zabiera sobie... ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-01-08 09:33:59
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    namikk wrote:

    > Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek, tak patrzę na wskazaną TOiP i
    > jest taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
    > operacji-3zł.

    oj, tym to chyba uokik powinien sie zajac.

  • 14. Data: 2010-01-08 10:32:13
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > że te 12% tylko w ostatnim miesiącu. W Nordea dawali rok temu aż 10% przez
    > rok!!! Jaki człek był nierozważny!!! Przez rok nie ruszyłem tych

    A u mnie właśnie Eurobank to tylko jako skarbonka, bo jako bieżące konto
    rozliczeniowe.. jak dla mnie porażka :/ Te kilkudniowe przerwy,
    niedziałający system nocą, token do potwierdzania operacji..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 15. Data: 2010-01-08 10:35:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 11:32:13 +0100, kranu napisał(a):

    > A u mnie właśnie Eurobank to tylko jako skarbonka, bo jako bieżące konto
    > rozliczeniowe.. jak dla mnie porażka :/ Te kilkudniowe przerwy,

    Jakie kilkudniowe przerwy?

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2010-01-09 00:05:43
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

> [...]
    > 3 za wpłatę, 3 za wypłatę? A, niezupełnie... Bank
    > jeden papierek daje klientowi, jeden zabiera sobie... ;)

    Kontrola stanu konta nie oznacza wpłaty czy wypłaty.
    Idziesz sprawdzić saldo i za wydruk tegoż kasują 3 zł.

  • 17. Data: 2010-01-09 11:07:43
    Od: " zenon" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

> [...]
    tak patrzÄ&#65533; na wskazanÄ&#65533; TOiP i

    > oj, tym to chyba uokik powinien sie zajac.

    Będąc przed dwoma dniami w EB pani powiedziała mi że w związku ze zmianą TOiP
    będę miał jedna darmową wypłatę w placówce z każdego z 15 subkont. Muszę
    pamiętać z którego już wybierałem w tym miesiącu. Jeśli mi to nie wystarczy,
    to mając konto online, powinienem przelać przez komp na konto nr 1 kwotę do
    wypłaty-wówczas też będzie beż opłaty za tą operację.
    Niestety nie znalazłem tej informacji w tabeli opłat.

    Pozdrawiam zenon

  • 18. Data: 2010-01-09 13:45:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 11:07:43 +0000 (UTC), zenon napisał(a):

    > Będąc przed dwoma dniami w EB pani powiedziała mi że w związku ze zmianą TOiP

    To bzdura, tabela dla rachunków oszczędnościowych się nie zmieniła,
    obowiązuje ta z 17.01.2009

> [...]
    > wypłaty-wówczas też będzie beż opłaty za tą operację.
    > Niestety nie znalazłem tej informacji w tabeli opłat.

    Reszta się zgadza i zawsze to było w TOiP. Tylko od 01.01.2010 nie ma już
    promocyjnego zwolnienia z opłaty. W tabeli przy opisie jest * która jest
    wyjaśniona na dole strony.

    To tylko jedna strona (z tabelą dla KO - dwie), za dużo czytania nie ma,
    wypadałoby się zapoznać.

    --
    Kojer