  • 11. Data: 2007-07-23 21:06:11
    Temat: Re: eurokonto w PeKaO SA
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message
    news:1i24yrgjffqtd$.nplv5ec8rw1e.dlg@40tude.net...

    > Trochę jednak żałuje, że się pospieszyłem, za kilka lat miałbym okazje
    > napisać wezwanie do zapłaty odszkodowania do Unicredito Bandito ;)

    A możesz wyjaśnić za co niby miałoby być to odszkodowanie?

  • 12. Data: 2007-07-23 21:33:51
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 16:06:11 -0500, witek napisał(a):

    > "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message

    > A możesz wyjaśnić za co niby miałoby być to odszkodowanie?

    A chociażby za nieprawidłowy wpis do BIK/KRD,
    czytał byś grupę to byś wiedział...

    a poza tym na końcu są takie dwa małe znaczki...

  • 13. Data: 2007-07-23 23:33:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A chociażby za nieprawidłowy wpis do BIK/KRD,
    > czytał byś grupę to byś wiedział...
    >
    > a poza tym na końcu są takie dwa małe znaczki...

    A jaką to niby szkode przez ten wpis ponisłeś?

  • 14. Data: 2007-07-24 09:04:46
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > "quwert" <q...@x...gazeta.pl> wrote in message

    > A jaką to niby szkode przez ten wpis ponisłeś?

    Utrate godnosci osobistej uczciwego czlowieka
    na skutek odmowy udzielenia kredytu.

  • 15. Data: 2007-07-24 09:12:50
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Utrate godnosci osobistej uczciwego czlowieka
    > na skutek odmowy udzielenia kredytu.

    Za wszystko inne zaplacisz karta Masercard

  • 16. Data: 2007-07-24 12:59:50
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> wrote in message

    > Utrate godnosci osobistej uczciwego czlowieka
    > na skutek odmowy udzielenia kredytu.

    ha ha ha ha ha