  • 11. Data: 2004-01-16 14:50:39
    Temat: Re: ewidencjonowanie wielu małych wpłat na rachunku
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > Nie ma czegoś takiego.
    > Zdrapkę dostaje się automagicznie, w przesyłce startowej. Po zużyciu 20
    > z 40
    > kodów automagicznie dociera nowa, pocztą. To nie mBank. ;-)
    >
    > Przed zużyciem 20 kodu można zamówić u konsultanta kartę kodów, ale
    > nieaktywna karta może być tylko jedna.

    Ach, wiec jednak... A myslalem, ze gdzies czytalem Twojego posta z info,
    ze mozna, ale musialo mi sie przewidzieć, sorx...
    No to dla Kolegi Boba bedzie to nieco uciazliwe, zalozmy ze ma 60ciu
    platnikow, zdefiniuje cos okolo 40 tu platnosci i musi czekac na drugą
    kartę... No ale to jednorazowy ból, potem już kody nie beda tak szybko
    schodzic.
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 12. Data: 2004-01-16 14:55:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > platnikow, zdefiniuje cos okolo 40 tu platnosci i musi czekac na drugą
    > kartę... No ale to jednorazowy ból, potem już kody nie beda tak szybko

    Może zamówić następną kartę zaraz po aktywacji konta. No ale musi ona
    dotrzeć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-01-16 15:31:24
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Może zamówić następną kartę zaraz po aktywacji konta. No ale musi ona
> [...]

    a jak dlugo moze docierac ?

    i jak wyglada uzyskanie wiekszego niz 2000zl kredytu w rachunku biezacym ?

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 14. Data: 2004-01-16 15:32:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a jak dlugo moze docierac ?

    Cholera wie, ja zwykle czekam jakiś tydzień...

    > i jak wyglada uzyskanie wiekszego niz 2000zl kredytu w rachunku biezacym ?

    A na debetach w inteligo to ja się nie znam.

  • 15. Data: 2004-01-16 15:33:58
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > a jak dlugo moze docierac ?

    Według moich odczuć robią to bardzo sprawnie, sprawa normalnego listu
    pocztowego, 3-4 dni w moim przypadku, a przerobilem ich już naprawde masę
    :)

    > i jak wyglada uzyskanie wiekszego niz 2000zl kredytu w rachunku biezacym
    > ?

    Tego nie wiem, nie próbowałem.

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 16. Data: 2004-01-16 15:44:32
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Według moich odczuć robią to bardzo sprawnie, sprawa normalnego listu
    > pocztowego, 3-4 dni w moim przypadku, a przerobilem ich już naprawde masę
    > :)

    to spoko, kilka dni to nie problem

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 17. Data: 2004-01-16 17:02:56
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    > witam
    >
    > moje pytanie jest nastepujace:
    > w ktorym banku najlepiej zalozyc konto (koszty i funkcjonalnosc), aby bez
    > wiekszego
    > problemu moznaby sprawdzic, ktory klient dokonal juz wplaty, a ktory
    zalega
    > ?

    podgląd przez internet konta firmowego w pekaosie masz w cenie rachunku.
    minus (a jakże) jest taki, ze to na razie tylko bierny dostep tzn widzisz
    konto, ale nie mozesz nic na nim robic.
    minusem moze byc takze oplata za rachunek i cala reszta o ktorej grupowicze
    (i Ty) na pewno wiedza.
    niemniej tam da sie cos takiego tam zrobic.

    Sebastian

  • 18. Data: 2004-01-16 17:44:27
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    grupowicze
    > (i Ty) na pewno wiedza.
    > niemniej tam da sie cos takiego tam zrobic.

    to, ze widze konto a nie moga na nim nic zrobic to zadna funkcjonalnosc
    jezeli konto w banku to tylko w takim gdzie wszelkich operacji bede
    dokonywal
    przez net, telefony na bankolinie lub co gorsza wizyty w banku, aby zrobic
    przelew
    kompletnie odpadaja

    czyli pko odpada

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 19. Data: 2004-01-16 18:12:36
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    > to, ze widze konto a nie moga na nim nic zrobic to zadna funkcjonalnosc
    <ciach>
    pytales o jedna rzecz (podglad przez net), wiec opowiedzialem o mozliwosci
    podgladu.
    tylko tyle. z cala reszta masz racje, ale wczesniej o tym nie pisales, stad
    moja taka (i w ogole) opinia.

    > czyli pko odpada
    pisalem o pekao. to inny bank :)

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 20. Data: 2004-01-16 19:03:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message

    > Zdrapkę dostaje się automagicznie, w przesyłce startowej. Po zużyciu 20 z
    40
    > kodów automagicznie dociera nowa, pocztą. To nie mBank. ;-)

    Faktycznie w mBanku trzeba zuzyc 40 ;).

    Maciej