  • 1. Data: 2003-09-09 11:18:48
    Temat: expander.pl a rzeczywistosc
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Szukam kredytu mieszkaniowego na refinansowanie zakupu 1/2 domku w PLN
    wart 65.0000PLN wklad wlasny 0PLN na 15 lat w stalych ratach

    bylem wstepnie w PKO BP i pan wyliczyl mi:
    7,39% - rata ok 600,33PLN + prowizja 2% - 13000PLN + drobne oplaty za
    weksel i inne

    patrze dzis w expander'a i tam jest dla PKO BP:
    7.19 % - rata 591.16PLN + prowizja 910PLN

    i gdzie tu prawda ?? (w moim miescie nie ma przedstawicielstwa expander'a -
    Bydgoszcz)

    ciekawie wyglada w expanderze oferta Nordea ... co Wy na to ??

  • 2. Data: 2003-09-09 11:31:15
    Temat: Re: expander.pl a rzeczywistosc
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

> [...]
    >Bydgoszcz)
    >
    >ciekawie wyglada w expanderze oferta Nordea ... co Wy na to ??

    W Bydgoszczy jest oddział Expandera na ul.Śniadeckich 7. Wajdź na strone
    Expandera i umów się na spotkanie. Życzę udanych bojów.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-09-09 12:20:24
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    > W Bydgoszczy jest oddział Expandera na ul.Śniadeckich 7. Wajdź na strone
    > Expandera i umów się na spotkanie. Życzę udanych bojów.
    > --
    zgadza sie, na stronach dotzyczacych zamawiania kredytow nie bylo jeszcze
    Bydgoszczy

    a...... dlaczego bojow ?? czy przeprawa przez obsluge expandera jest
    ciazsza od banku ??
    jakies doswiadczenia ??
    zdziwila mnie dosc duza rozbieznosc w tym co widze na stronie z tym co
    powiedziano mi w banku (oferta PKO BP)

    czy czasowo sa jakies roznice ??

  • 4. Data: 2003-09-09 13:30:19
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam kredytu mieszkaniowego na refinansowanie zakupu 1/2 domku w PLN
    > wart 65.0000PLN wklad wlasny 0PLN na 15 lat w stalych ratach

    a co sadzicie o kredycie w bphpbk z PLN ??

  • 5. Data: 2003-09-10 09:04:55
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

> [...]
    > ciazsza od banku ??
    > jakies doswiadczenia ??
    > zdziwila mnie dosc duza rozbieznosc w tym co widze na stronie z tym co

    Roznice sa, poniewaz Expander ma 'specjalne' warunki.
    A co do sprawnosci to pewnie zalezy od konsultanta...
    Kuba

  • 6. Data: 2003-09-10 20:02:37
    Od: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>

    Cześć.

    Jeszcze lepsze warunki daje BZ WBK, ale IMHO dużo zależy od osobistego
    doradcy klienta.
    Ciekawym jak pójdą rozmowy.

    Pzdr
    Pararobert

  • 7. Data: 2003-09-11 07:27:57
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Pararobert" <p...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bjnvt8$6qp$1@news.onet.pl...
    > Cześć.
    >
    > Jeszcze lepsze warunki daje BZ WBK, ale IMHO dużo zależy od osobistego
    > doradcy klienta.
    > Ciekawym jak pójdą rozmowy.

    ciekawe bo oproc 7,99 - wiec ciekawe ile ten "osobisty doradca klienta"
    spusci i czy w ogole moze ....