  • 1. Data: 2012-03-15 10:48:10
    Temat: fajna historia
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zachęta dla tych co płacą podatki, żeby wzięli drugi etat. Nie wszyscy są
    zadowoleni z ich pracy. Sprawiedliwość społeczna chce więcej na konta.
    http://tnij.org/pver

  • 2. Data: 2012-03-15 12:57:13
    Temat: Re: fajna historia
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zachęta dla tych co płacą podatki, żeby wzięli drugi etat. Nie wszyscy są
    > zadowoleni z ich pracy. Sprawiedliwość społeczna chce więcej na konta.
    > http://tnij.org/pver

    A właściwie to czym jesteś zbulwersowany? Że praca się zwyczajnie nie opłaca?
    A gdyby Kasia dostała 1800 zamiast 1200, to może nie poszłaby po te 600 z
    twojego (mrugnięcie okiem) podatku? Ja uważam, że Kasia sobie na te 600 sama
    zarobiła.

    kc

  • 3. Data: 2012-03-15 13:42:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > te 600 z twojego (mrugnięcie okiem) podatku? Ja uważam, że Kasia sobie na

    Jak sobie sama zarobiła to po co utrzymuje armię urzędników by jej pieniądze
    zabierał, przelewał z konta na konto, a potem wypłacał jej własne pieniądze?
    Robisz z Kasi jakąś głupią? Myślisz, że ona nie umie liczyć? Kasia nie jest
    głupia. Ona doi głupich. A ci urzędnicy, którzy tak pieczołowicie zajmują
    się pieniędzmi Kasi to z czego żyją? Z pieniędzy Kasi, czy z Twoich? Ale nie
    o to chodzi. Najważniejsze, że Tobie się to podoba. Zadowolenie płatnika
    jest najważniejsze.

  • 4. Data: 2012-03-15 13:48:39
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    A ci urzędnicy, którzy tak pieczołowicie zajmują
    > się pieniędzmi Kasi to z czego żyją?

    Tu już bez mrugnięcia : z twoich podatków właśnie.

    kc

  • 5. Data: 2012-03-15 13:57:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > A ci urzędnicy, którzy tak pieczołowicie zajmują
    >
    > Tu już bez mrugnięcia : z twoich podatków właśnie.
    >
    > kc

    Z moich nie. Mnie to się nie podoba, tak jak Tobie. Ja wcale nie uważam, że
    ona sobie zarobiła na to. W związku z tym robię to co Kasia. Szukam jak się
    tylko da możliwości by budżet doić.
    Rozglądnij się za jakąś dodatkową fuchą. Będzie Ci łatwiej z kredytem na
    Twoją furę. Tylko nie jakąś umowę śmieciową. Pełen zusik i podatki.

  • 6. Data: 2012-03-15 14:11:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Rozglądnij się za jakąś dodatkową fuchą. Będzie Ci łatwiej z kredytem na
    > Twoją furę. Tylko nie jakąś umowę śmieciową. Pełen zusik i podatki.

    Ja z tego złodziejskiego systemu wyskoczyłem jakieś naście lat temu. Teraz
    system chce się samouszcelniać, szuka dziur w sobie. Mam nadzieję, że
    uszczelni się na tyle, że już nigdy się do niego nie dostanę. Ale mam
    bliskich, którzy w tym tkwią po uszy.
    No i jest różnica między mną a tobą. Ja budżetu nie doję.

    kc

  • 7. Data: 2012-03-16 08:02:44
    Od: " Archangell" <a...@g...pl>

    W związku z tym robię to co Kasia. Szukam jak się
    totus

    > No i jest różnica między mną a tobą. Ja budżetu nie doję.
    > kc

    I tu mamy przykład "uczciwości" totusia. Jak on doi to jest ok
    a jak dziecko w przedszkolu "chodzi" na religie to złodziej.

    Arch

  • 8. Data: 2012-03-16 08:50:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

> [...]
    >
    > I tu mamy przykład "uczciwości" totusia. Jak on doi to jest ok
    > a jak dziecko w przedszkolu "chodzi" na religie to złodziej.

    Nie ma to jak gadać do lustra. Zacytuj gdzie pisałem, że jestem uczciwy?
    Zacytuj moją wypowiedz gdzie krytykowałem, że jak dziecko w przedszkolu
    "chodzi" na religie to złodziej. Może posądzisz mnie o robienie macy z krwi
    niemowląt i jeżdżenie czarną wołgą. Idź się lepiej pomodlić bo szatan Cie
    opętał. Wyraźnie łamiesz jedno z przykazań o świadectwie i o bliźnim.
    Grzeszysz.