  • 21. Data: 2009-05-20 09:07:51
    Temat: Re: fanboye mbanku
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

    > Ekonomiczne. Do banku bedzie wplywalo wiecej kasy, jesli ubedzie klientow na
    > ktorych sie nie zarabia, bo np. korzystaja tylko z wplatomatow zeby potem
    > przelewac kase, albo przelewaja zeby zaraz wyplacic w bankomacie to bedzie
    > lepiej... Bank bedzie mial nizsze koszty transakcyjne, zredukuje staff do
    > obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a nie liczba klientow czy przyrost
    > sumy bilansowej...

    Moga tez ubyc ci to maja tam jednak jakas kase. Mialem troche oszczednosci na
    eMaxPlusie ale ze zwgledu na smieszne procenty wszystko przelalem gdzie indziej.
    Na konto w mBanku przychodzi jeszcze pensja, ale zawsze mozna to zmienic.
    Najsmieszniejsze jest to ze zadzwonila do mnie panienka z propozycja platnego
    ubezpieczenia od kradziezy srodkow na koncie, bo przeciez moga ukrasc karte. A
    kto trzyma pieniadze na nieoprocentowanym eKoncie ? Mogli sobie sprawdzic ze ja
    na pewno nie, do tego jakie jest prawdopodobienstwo kradziezy ? Generalnie po
    platnych listach kodow jednorazowych widac ze kobinuja jak tu zdobyc dodatkowa kase.

  • 22. Data: 2009-05-20 13:36:50
    Od: Peet <w...@y...com>

    MK pisze:
> [...]
    > transakcyjne, zredukuje staff do obslugi klientow itp. Wazny jest EBIT a
    > nie liczba klientow czy przyrost sumy bilansowej...

    Wszystko się zgadza, oprócz kasy. Niedawno zakończył się w mbanku
    konkurs w którym był samochód do wygrania dla tego który zdobędzie
    najwięcej klientów dla mbanku. Pewnie dużo się nie pomylę jeśli powiem
    że połowa tych nowych klientów to ciotki, wujki i babcie którym wnuczki
    pozabierały dowody i pozakładały konta. Jaki tego był cel?

  • 23. Data: 2009-05-20 16:31:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 May 2009 03:02:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy kradzieżą a rabunkiem?

    Sugerujesz, że miałem sobie dopisać czwartą opcję? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2009-05-20 21:20:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" sppeh8m0cm5h$.19epgglorgvgg$....@4...net

    > Sugerujesz, że miałem sobie dopisać czwartą opcję? :)

    Nie. :) Zażartowałem. :)

    Lukas dawał swego czasu tylko dwie opcje -- nie zezwalał na rezygnację z karty.

    Na dodatek kartę można było zablokować, ale za 2 złote.

    Gdy zastrzegałem kartę w oddziale, zaproponowano mi zablokowanie jej.
    Nie tyle zaproponowano, co zasugerowano, albo raczej próbowano za
    mnie zdecydować i zablokować przy moim wyraźnym sprzeciwie.

    Zanim doszło do przepychanek :) w banku, wiedziałem, czym
    różni się zablokowanie od zastrzeżenia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'