  • 1. Data: 2009-10-20 13:16:02
    Temat: fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    --->http://fakty.interia.pl/news/wbrytania-ogromne-d
    lugi-gospodarstw-domowych,1384886

    Jak nie , to wracaj do Otwocka.

  • 2. Data: 2009-10-20 19:57:35
    Temat: Re: fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
    Od: przemoN <p...@g...com>

    Jerzy Olszewski pisze:
    > --->http://fakty.interia.pl/news/wbrytania-ogromne-d
    lugi-gospodarstw-domowych,1384886

    > Jak nie , to wracaj do Otwocka.

    a BaoBab nurkuje jak Sturzkampfflugzeug
    dobrze, że w IDM mnie olali, a od brokera z Anglii dopiero dziś papiery
    przyszły :)
    Ale i tak lubię fatso :)

  • 3. Data: 2009-10-23 01:15:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    przemoN wrote:
    lugi-gospodarstw-domowych,1384886

    > a BaoBab nurkuje jak Sturzkampfflugzeug
    > dobrze, że w IDM mnie olali, a od brokera z Anglii dopiero dziś
    > papiery przyszły :)
    > Ale i tak lubię fatso :)

    Pozdrawiam kolegow w godzine po powrocie z 2-giego najwiekszego
    polskiego miasta.
    Nie, nie z Lodzi, tego miasta kurew i baluckich zlodziei. Z polskiego
    Chicago wrocilem.
    Wczoraj jedlismy obiad w knajpie Podhalanka, b. mila wlascicielka i na
    dwoje policzyla
    za doskonaly obiad jedne ?30(napiwek wliczony). Mowi, ze ma
    corke-stomatologa w Polsce i ona sie do
    mieszkania na Jackowie i roboty w garkuchni wcale nie pali. Stara ma
    coraz mniej polskich klientow bo sie
    wynosza z dzielnicy biedakow, dorabiaja sie po prostu. Za to mowi, ze 90
    % klientow to dzis rodowici
    Amerykanie. Recesja ich uderzyla po kieszeni a tutaj, mimo ze zjedza na
    ceracie w raczej obskurnej knajpie
    to przeciez jedzenie jest doskonale o czym osobiscie moge i ja i
    Mondrusia zaswiadczyc. Zjedlismy: zurek z kielbasa
    polska i zupe ogoirkowa, zrazy zawijane z przystawkami dla mnie a dla
    pani mego serca ogromny schaboszczak.
    Dla porownania: zajechalem w innym suburbiu tego miasta-krola prerii do
    Murzynow i tam za obrzydliwe
    kawalki obsmazonej ryby i troche frytek zaplacilem $13 dla dwoje. Sam
    sobie jestem winien bo trzeba bylo
    patrzec kto tam wchodzi i kupuje i kto to scierwo smazy. sami Murzyni.
    A teraz sprawy biezace:

    * srebro w gore p. Olszewski i bedzie jeszcze wyzej. Wlasnie kupilem te
    12 lyzeczek na ebayu, na koziej nozce.
    Jesli waga bedzie > 3 tr oz to wygralem.
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976

    ** Baobab>>> kupowac a przynajmniej obserwowac!
    Wlasnie f-ma dostala prawie 3 mln funtow na rozruch od londynskich
    Zydow, tam wejda Chinczycy jako Joint Venture
    albo ich zmiecie z rynku Gruby, np Rio Tinto Zinc lub australijski
    Billington. Spadek cen to ruchy Browna. Ja dokupilem 100K BAO po 6.72p
    bedac w Chicago.

    pozdrawiam z Europy ale Chicago wspaniale bylo, galeria sztuki taka ze
    nieomal nie umarlem z wrazenia, srebra tam krolewskie
    a pikasow, matissow i innych cwanych zydow od pedzla bez liku. Za setki
    milionow dolarow.

    fatso

  • 4. Data: 2009-10-24 07:11:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pozdrawiam kolegow w godzine po powrocie z 2-giego najwiekszego
    > polskiego miasta.
    > Nie, nie z Lodzi, tego miasta kurew .....

    Pytanie tylko skąd w tej Łodzi takie "kurewstwo" ?:

    Świt - Żydzi w Łodzi
    http://www.trzynastka.easyisp.pl/cyberfair/cyber_fai
    r2000/cf/dawn_pl1.html

    "[...] W latach przedwojennych liczba ludności żydowskiej osiągnęła 202,497
    na 604,470 mieszkańców. Zapamiętajcie te liczby. [...]".

    Genetyka ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-10-24 07:36:48
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > "[...] W latach przedwojennych liczba ludności żydowskiej osiągnęła 202,497
    > na 604,470 mieszkańców. Zapamiętajcie te liczby. [...]".

    przyszly lyzeczki na koziej nozce. 99 Gm srebra kupione po cenie zlomu.
    Czyli wygralem.
    Dzis urodzinowa party na srebrach. Imieniny mojej zony. Zydzi to dobry i
    szlachetny narod:
    wlasnie w piatek zagralem na gieldzie, kupilem i sprzedalem za pare
    godzin 100 tys akcji Baobab resources.
    Po odjeciu kosztow zarobilem dokladnie Ł100. Starczylo na narecze
    falszywych szampanow m-ki Brut,
    hiszpanskie, no i rozne ryby bo ma byc uczta w stylu srodziemnomorskim.
    Dziekuje wam Starsi Bracia, bede zarl na wasz koszt. Nie powiem tego
    jednemu z gosci- Zydowi angielskiemu
    pochodzenia litewskiego(Litwak). Facet z milosci dla zony nauczyl sie po
    polsku i biega w domu za wyrobnika.
    Nieslychana sytuacja: Zyd daje sie wykorzystywac Polce. Na ogol bywa na
    odwrot. Oto uzewnetrznia sie potega
    polskiej cipy nad moca zydowskiego rozumu.

    fatso

  • 6. Data: 2009-10-24 12:07:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > przyszly lyzeczki na koziej nozce. 99 Gm srebra kupione po cenie zlomu.

    Srebro jak srebro, ale zloto moze cos w dól pójdzie....

    Rosja zamierza sprzedac do 50 ton zlota
    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/25513-Rosja+
    zamierza+sprzedac+do+50+ton+zlota

    "[...] Aby poprawic swa sytuacje budzetowa, Rosja zamierza sprzedac w
    biezacym roku od 20 do 50 ton zlota w ramach najwiekszej takiej transakcji
    od upadku Zwiazku Radzieckiego - podal w piatek Reuters, powolujac sie na
    wyzszego przedstawiciela wladz. [...]".

    > Oto uzewnetrznia sie potega
    > polskiej cipy nad moca zydowskiego rozumu.

    :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-10-24 12:55:30
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    Nic sie nie boj. Widzialem juz na wykresie zlota pionowe spadki a po
    nich rownie pionowo skok w gore.
    To czai sie Chinczyk, nie daje odetchnac wijacym sie jak robak na
    haczyku zydom z amerykanskiego COMEXu.
    Pewnie tez ruskie zloto na pniu po hurtowej cenie odkupi.