  • 1. Data: 2009-04-28 14:55:08
    Temat: fatso-kup ORCO jutro w ilosci 200 szt i nie ruszej do 29 grudnia
    Od: "kroovka" <k...@p...onet.pl>

    wiem ze to zabrzmi dziwnie, ale nauczyles mnie zbierac srebro wiec sie
    odwdzieczam - a tak jest najlepiej-dajac wedke i robaki.
    Jesli tego nie uzyjesz to bede sie smial ale zyczliwy i tak bede nadal, a Ty
    biedniejszy o ok.14 tys zl.

    kroovka

  • 2. Data: 2009-04-28 15:07:31
    Temat: Re: oraz Ropczyce, Drozapol, FAM i Mewę :)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-04-28 16:44:29
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "kroovka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odwdzieczam - a tak jest najlepiej-dajac wedke i robaki.
    > Jesli tego nie uzyjesz to bede sie smial ale zyczliwy i tak bede nadal, a

    Ale ochrona przed wierzycielami chyba tylko do października.

  • 4. Data: 2009-04-28 17:20:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    kigam wrote:
    > Użytkownik "kroovka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty

    > Ale ochrona przed wierzycielami chyba tylko do października.

    ORCO? Z wykresu potencjalny 5-bagger ale ja juz wszedlem w hardex i
    planuje dokupic
    gdy wplyna mi pieniadze aby miec przyzwoita ilosc tej spolki.
    Inwestowanie w srebro- wybitnie defensywna strategia. Wlasnie
    sprawdzalem ceny dzbanuszkow,
    widze ze nic sie tam nie posunelo w podskokach do przodu. Ale jak sie
    kupilo piekny set za Ł135,
    jak ten moj pierwszy 5 lat temu, to dzis bym pewnie sprzedal za Ł250,
    jak to wyglada z obserwacji.
    No coz, trzymajac 136 kg sreberek muzealnych ja na nich fortuny nie
    zbije. Ale tez nic nie strace.
    Wywiozlem na Wielkanoc neseser niemieckich sreber do W-wy. Zastawa na 6
    osob+ rozne piekne talerzyki.
    Szlo o to by pognebic Pana Senatora. W 1969r wyzeralem z blaszanki
    brunatna breje siedzac na lawie w lagrze
    obok tego faceta. Ja wywalony z WAM, on z WATu, obaj skonczeni zyciowo
    ludzie. Minelo teraz 40 lat i dobzre musze sie
    zwijac by zaimponowac facetowi. Bo on ma 2 domy i piecioro bekartow. Co
    mialem zrobic, przytaszczylem kilka
    kilo sreberek aby go pognebic. To taka wartosc dodatkowa. Jakbym podal
    jesc z moich Wielkoksiazecych sreber z sejfu to
    konkurent by lezal i kwiczal.

    fatso

  • 5. Data: 2009-04-29 05:29:05
    Od: k...@p...onet.pl

    Hardex inwestycji to ja nie rozumie obecnie,
    inne spolki mi wypomniane dobre byly w czasie promocji-zawsze trzeba wyjsc we
    wlasciwym momencie ;-)
    Ale to ze Orco bije na glowe sklejki to nie mam watpliwosci

    kroovka

  • 6. Data: 2009-04-29 10:28:17
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    we
    > wlasciwym momencie ;-)
    > Ale to ze Orco bije na glowe sklejki to nie mam watpliwosci

    Orco to ciekawy papier - na notowaniach przy 5 ofertach mamy od 5 do 7
    kupujacych/sprzedajacych a obroty trzepia na poziomie 20 mln. Mysle, ze
    bedzie dobrze, bo albo wyjda na prosta sprzedajac majatek, albo wejdzie
    inwestor albo... francuski rzad nie pozwolil jeszcze nikomu zbankrutowac ;)
    Jak to bylo w tej ksiazce... czekajcie a bedzie wam dane, czy jakos tak. A
    trzasc na pewno bedzie jeszcze mocno w obie strony. Pozdroovka. Ritchie.

  • 7. Data: 2009-04-29 10:28:51
    Temat: Re: fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
    Od: k...@p...onet.pl

    Hardex?? Prosze w rewanzu napisz na czy opierasz sad, ze Hardex ma urosnac
    kolo 100% do wakacji??

    kroovka

    a to nastapi z ORCO.

  • 8. Data: 2009-04-29 10:34:56
    Od: k...@p...onet.pl

    moze zechcesz przyjac propozycje-gdy cena akcji ORCO (teraz 34 zl)
    prze//kroczy cene akcji Hardex (teraz 40 zl) to przejdziesz na ORCO-OK?
    kroovka

  • 9. Data: 2009-04-29 10:39:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Hardex?? Prosze w rewanzu napisz na czy opierasz sad, ze Hardex ma urosnac
    > kolo 100% do wakacji??
    >
    > kroovka
    >

    > a to nastapi z ORCO.

    kroovka>> nie mowilem ze Hardex tak urosnie, wprost przeciwnie sadze ze
    bedzie
    po wyplacie dywidendy teraz markowal czas bo to sa akcje dla emeryta i
    funduszow emerytalnych.
    Czyli dla mnie in spe. Tu sie liczy: 1/ bezpieczenstwo-SP to zapewni 2/
    wysoka dywidenda- ja kupilem
    po 45 zl
    Hardex moze jednak wzrosnac do 103 zl wraz z rynkiem, nie pko niemu.

    fatso

  • 10. Data: 2009-04-29 13:15:52
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    A ja postawilem w tamtym tygodniu na ABPL i stawiam, ze urosnie jeszcze
    100%....