  • 11. Data: 2009-04-29 13:22:46
    Temat: Re: fatso-potraktuj moja propozycje powaznie-dziekuje kroovka
    Od: k...@p...onet.pl

    Czyli dla mnie in spe. Tu sie liczy: 1/ bezpieczenstwo-SP to zapewni 2/
    wysoka dywidenda- ja kupilem
    po 45 zl. Hardex moze jednak wzrosnac do 103 zl wraz z rynkiem, nie pko niemu.

    > fatso
    ------------------------
    45-7 = 38 zl
    40-7 = 33 zl

    tak bedzie po zdjeciu dywidendy...bo ja wiem czy to juz nie jest ponizej
    ORCO??? hehe

    i jeszcze fatso podatek, czy Ty nie placisz?

    Dzisiaj rynek lapie rownowage po 30 % wzroscie wiec trudno bedzie liczyc na
    tansze zakupy ORCO.

    Zgoda na rozne taktyki inwestowania-ale srebro daje styl i poczucie podstaw a
    ORCo odrobine szalenstwa bo...znowu dokupic kopalnie zlota ;-)

    kroovka

  • 12. Data: 2009-04-29 13:51:56
    Od: iktorn <n...@e...com>

    k...@p...onet.pl pisze:

    > Zgoda na rozne taktyki inwestowania-ale srebro daje styl i poczucie podstaw a
    > ORCo odrobine szalenstwa bo...znowu dokupic kopalnie zlota ;-)
    >
    > kroovka

    Do listy spółek dla szaleńców z kasyna dorzuciłbym Vistulę - zakopałem
    na rok, albo sporo urośnie po dogadaniu się z fortisem albo stracone ;)

  • 13. Data: 2009-04-29 14:01:13
    Temat: dalsze "szalone " pomysly i pomysly szalone
    Od: k...@p...onet.pl

    j.w. te dwie kategorie.
    kroovka

  • 14. Data: 2009-04-29 14:32:47
    Temat: Re: dalsze "szalone " pomysly i pomysly szalone
    Od: k...@p...onet.pl

    1,68 a 7,50 dla IMMO
    7,30 a 32,22 dla orco, czyli ok 1% zbyt nisko sie zamknely notowania.

    jest OK

  • 15. Data: 2009-04-29 15:29:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > kroovka>> nie mowilem ze Hardex tak urosnie, wprost przeciwnie sadze ze
    > bedzie
    > po wyplacie dywidendy teraz markowal czas bo to sa akcje dla emeryta i
    > funduszow emerytalnych.

    A co ma dzień wypłaty do kursu? Dzień ustalenia prawa już minął ze 2
    tygodnie temu.

    --
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2009-04-29 15:30:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Do listy spółek dla szaleńców z kasyna dorzuciłbym Vistulę - zakopałem na
    > rok, albo sporo urośnie po dogadaniu się z fortisem albo stracone ;)

    Hehe, mój typ ale stopy poleciały i na razie się pożegnałem.

  • 17. Data: 2009-04-29 18:44:05
    Od: k...@p...onet.pl

    45 zl a teraz 40 zl a dywidenda 7 zl ale minus podatek, czyli wychodzi na
    zero,,,,a gdy przypomne w dniu wyplaty dywidendy ze to ten dzien to kurs
    spadnie o kolejne 2 zlote..hehe

    to jest problem.

    kroovka

    > A co ma dzień wypłaty do kursu? Dzień ustalenia prawa już minął ze 2
    > tygodnie temu.
    ------------------------------
    ale zreszta nie to chodzi.

    Hardex to slon lub osiol gieldowy i nic z jego galopow nie bedzie-szkoda czasu
    na takie spolki, to to samo co marny srodek nasennny..hehe

    kroovka

    nudno cos na tym naszym forum, gdyby nie fatso to nawet nie byloby na czym
    przywoicie zjesc kolacji:-)

  • 18. Data: 2009-04-29 21:07:13
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Hehe, mój typ ale stopy poleciały i na razie się pożegnałem.

    Oo nie masz papiera, to mi humor poprawiłeś przed jutrzejszymi
    notowaniami :-)

  • 19. Data: 2009-04-29 22:30:45
    Temat: fatso-prosze co Ty na to? juz lepiej?
    Od: k...@p...onet.pl

    Orco Property Group and Colony Capital enter into exclusive
    negotiations on a reserved share capital increase

    29 April 2009 &#8211; Orco Property Group SA (OPG), a major property company focused
    on Central Europe, announced that its Board of Directors has entered into
    exclusive negotiations with Colony Capital with a view to proceeding with a
    share capital increase reserved for ColOG, a company controlled by funds
    advised by Colony Capital.

    ColOG is considering, in partnership with Jean-François Ott, founder and CEO of
    Orco Property Group, to reinforce OPG&#8217;s equity by &#8364;25 million by the end
    of the
    second quarter 2009 and by an additional amount of up to &#8364;140 million at the
    end of the Safeguard Procedure (Procédure de Sauvegarde) opened by the Paris
    Commercial Court (Tribunal de Commerce) on March 25, 2009.

    These negotiations are being undertaken in the context of the management&#8217;s
    financial and operational restructuring plan and also aim at allowing the
    company to continue, under the best conditions, certain property developments
    adapted to such plan.

    After a due diligence period, ColOG would be entitled to subscribe, at the
    latest on June 22, 2009, to a reserved &#8364;25 million share capital increase. Orco

    Property Group would issue 5 million shares with share warrants, at a
    subscription price per share of &#8364;5.

    Four share warrants would be attached to each new share allowing ColOG to
    acquire 20,000,000 new shares at a subscription price of &#8364;7 per share. These
    share warrants would be exercisable at the end of the Safeguard Procedure.

    Furthermore, the Board of Directors of Orco Property Group has proposed that
    all OPG shareholders be granted one free share warrant for two OPG shares,
    entitling shareholders to subscribe to one new share at the same subscription
    price as the share warrants issued to ColOG.

    Mr. Le Guerneve, the court administrator appointed by Paris Commercial Court on
    March 25, 2009, has been informed of this negotiation.

    Press contacts:
    Orco Property Group
    Marion Bougeard, EURO RSCG C&O: +33 1 58 47 95 19

    Colony Capital
    Anne-France MALRIEU, Image Sept : +33 1 53 70 74 66

    kroovka dla fatso w upominku po promocji wczorajszej

  • 20. Data: 2009-04-30 06:38:19
    Temat: fatso-ORCO sniadanie na srebrnych tacach-prosze-smacznego
    Od: k...@p...onet.pl

    > Orco Property Group and Colony Capital enter into exclusive
    > negotiations on a reserved share capital increase

    WZ ma zatem podstwae do zaakceptowania sciezki szybkiego wzrostu, nowe emisje i
    topo takiej cenie to najtansze dofinansowanie dzialalnosci i to ze jest taki
    Podmiot to sukces mnie nie zaskakujacy, chyba ze dojdzie do przebijania poprzez
    drugiego chetnego na ORCO

    mecenas

    --

Eksperci egospodarka.pl