  • 1. Data: 2009-04-16 06:16:10
    Temat: fatso, twoje ferrum ekspresm odjezdza
    Od: "bordzio" <b...@o...pl>

    Ferrum od dolka uroslo juz prawie 100%.
    Fatso, tys ekspert od tej spolki.
    Doradz czy kupowac to badziewie, a moze to perelka i trza pakowac do wora
    ile sie da?

  • 2. Data: 2009-04-16 07:58:52
    Temat: Re: fatso, twoje ferrum ekspresm odjezdza
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Ferrum od dolka uroslo juz prawie 100%.

    Fatso wysiadl - wiec odjechalo. Pociag bez grubaska szybciej jedzie - wiemy
    to z fizyki ;)))

  • 3. Data: 2009-04-16 08:24:19
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "bordzio" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ferrum od dolka uroslo juz prawie 100%.
    > Fatso, tys ekspert od tej spolki.
    > Doradz czy kupowac to badziewie, a moze to perelka i trza pakowac do wora
    > ile sie da?

    Alchemia ma to przejąć niby dlatego rośnie.

  • 4. Data: 2009-04-17 11:41:29
    Od: f...@t...net

    On 16 Kwi, 10:24, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "bordzio" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gs6ija$pa3$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > Alchemia ma to przejąć niby dlatego rośnie.

    jakos nie bardzo rosnie od chwili gdy ja odkupilem moje Ferrum po
    5.50zl
    Ale bylo szczytowanie- wolumen ok 250 tys akcji przerobiony we wtorek
    Obecnie mali spekulanci, ci co licza swoj udzial w rynku na godziny-
    te makle chujki wychodza.
    Moim zdaniem, pojdziemy po malej korekcie do gory:
    * Alchemia wacha im kolo dupy
    * Im mocniejsza zlotowka tym mnijesza jest potencjalnie strata na
    opcjach
    * Niedlugo bedzie WZA i spolka musi sie wykazac jakims solidnym skupem
    wlasnych akcji.
    Do tej pory bylo to udawanie.
    NB ja jeszcze siedze w W-wie i czuje co w trawie piszczy. Wlasnie
    zjadlem 3 talerze pikantnych flakow popijajac Zubrowka.

  • 5. Data: 2009-04-17 11:47:59
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wlasnie
    > zjadlem 3 talerze pikantnych flakow popijajac Zubrowka.

    Na srebrze podane?? ;d;d

    --
    AS

  • 6. Data: 2009-04-18 06:56:31