  • 1. Data: 2012-07-18 09:30:57
    Temat: [BPH] fejso-obłęd się rozszerza
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Fejsbuk najwyraźniej rozpoczął już swój nieuchronny marsz w kierunku losu
    polskiej naszej-klasy i innych tam linkedinów, a tu proszę, to jednak
    jeszcze nie całkowity schyłek:

    Szanowni Państwo,
    Od 1 października 2012 r. Bank BPH S.A. zmienia nazwy następujących
    rachunków bankowych:
    - nazwę ,,Sezam Start" zastępuje się nazwą ,,Dopasowane konto,
    - nazwę ,,Sezam Direct" zastępuje się nazwą ,,Lubię to! konto",
    - nazwę ,,Sezam < 26" zastępuje się nazwą ,,Cool konto",
    oraz nazwę karty debetowej ,,MasterCard Debit GOLD" zastępuje się nazwą:
    ,,Debit MasterCard GOLD".

    Po prostu kul, stajlisz i dżezi. A za zmianę nazwy karty premia się należy
    (i zapewne została wypłacona)!

  • 2. Data: 2012-07-18 09:39:01
    Temat: Re: [BPH] fejso-obłęd się rozszerza
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ,,Debit MasterCard GOLD".
    >
    > Po prostu kul, stajlisz i dżezi. A za zmianę nazwy karty premia się należy

    I aż chciałoby się odwołać do klasyki gatunku:

    Old - boring, new - exciting!
    http://demotywatory.pl/1208860/Reklamy

  • 3. Data: 2012-07-18 10:03:45
    Temat: Re: fejso-obłęd się rozszerza
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lip, 09:30, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Fejsbuk najwyraźniej rozpoczął już swój nieuchronny marsz w kierunku losu
    > polskiej naszej-klasy i innych tam linkedinów, a tu proszę, to jednak
    > jeszcze nie całkowity schyłek:

    Wyglada na to, ze fejsbuk przymierza sie jeszcze (jak juz o nim
    piszemy) do stworzenia wlasnego odpowiednika Paypal.

    http://platniczo.pl/serve-platnosci-przez-facebooka

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/internet/2012/23
    /facebook-testuje-platnosci-w-rachunku-za-komorke.as
    px

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Okienko-bankowe-na-F
    acebooku-2596351.html

  • 4. Data: 2012-07-18 10:20:19
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu kul, stajlisz i dżezi. A za zmianę nazwy karty premia się należy (i
    > zapewne została wypłacona)!

    To tylko czekać na pojawienie sie kart z wielkim logo < JP >
    - wiocha.pl :]

  • 5. Data: 2012-07-18 14:40:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 01:03:45 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Wyglada na to, ze fejsbuk przymierza sie jeszcze (jak juz o nim piszemy)
    > do stworzenia wlasnego odpowiednika Paypal.

> [...]

    Tutaj to akurat byłoby niezłe posunięcie jakby np. FB i powiedzmy Google
    udało się wprowadzić coś na kształt PayPal i trochę osłabić jego monopol
    - nie widzę przeciwwskazań ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-07-18 14:56:17
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 14:40, xbartx pisze:
    (nieważne tutaj, co pisze xbartx w tym wątku, z całym szacunkiem)

    Może ja czegoś nie qmam...
    ... ale domyślam się, że jeśli jestem zalogowany do FB, to z automatu
    jakoby jestem od razu zalogowany do Synka, albo inszego badziewia. OK,
    to mogę ścieprieć. W końcu samo zalogowanie nie wymaga drugorzędowych
    uwierzytelnień ponad przelewy "zaufane".

    Mam ze 6 kont na FB i chwilami trudno mi nad tym zapanować... ;)

    No ale jak ono FB-owe działa potem? Mogę przelewy do zdefiniowanych
    odbiorców dysponować? I całą (*całą*) historię przeglądać? I kto weźmie
    odpowiedzialność, jeśli na tej podstawie ktoś zrobi frauda? Ten Żyd
    (Zuckerman, czy jak-mu-tam), czy Synec? Czy ktoś zgłębił na tyle regulaminy?

    Zgaduję tylko, że Zuckerman ma lepszych (czyt: wyżej opłacanych)
    prawników i łatwiej im przyjdzie udowodnić "goń się leszczu", niż
    jakikolwiek bank w Polsce...

    ... ja bym się trzymał z daleka od banków, które się spuszczają do FB.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.