  • 1. Data: 2007-06-09 09:11:26
    Temat: fi mbank - zarzadzanie
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Witajcie

    Swego czasu poleciliscie fajne narzedzie do podgladu operacji fi:
    http://fundusze.wp.pl/a,portfel_funduszy,portfel.htm

    Niestety przestalo to juz byc fajne, bo nie pokazuje poprawnie wszystkich
    funduszy i ogolnie wychodzi qpa. Jest jakas alternatywna stronka tego
    rodzaju?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2007-06-09 09:14:40
    Temat: Re: fi mbank - zarzadzanie
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Niestety przestalo to juz byc fajne, bo nie pokazuje poprawnie wszystkich
    > funduszy i ogolnie wychodzi qpa. Jest jakas alternatywna stronka tego

    money.pl
    bankier.pl

    A co do poprawnosci - to juz nie wiem, dopiero zaczalem tym sie interesowac.

  • 3. Data: 2007-06-09 09:38:03
    Od: York <y...@o...eu>

    Dnia Sat, 9 Jun 2007 11:11:26 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

> [...]
    >
    > Niestety przestalo to juz byc fajne, bo nie pokazuje poprawnie wszystkich
    > funduszy i ogolnie wychodzi qpa. Jest jakas alternatywna stronka tego

    ja osobiscie korzystam z exceli, kilka prostych formul i wszystk sie
    automatycznie wylicza, wystarczy wprowadzic aktualna wartosc jednostki