  • 1. Data: 2003-01-05 15:48:22
    Temat: finansista teoretyk
    Od: "KrzysztofS" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich praktyków i ekspertów a także żądnych wiedzy laików bo ja
    jestem raczej z tych........jak w nagłówku a moje pytanko bardzo skromne:
    jak najtaniej i najsprawniej przesyłać za granicę pieniądze ?(dobrze byłoby
    wykorzystać do tego internet ale jak?) a może założyć konto na Malcie w
    Offshore ? W rewanżu za rzeczowe odpowiedzi oferuję skromną wiedzę n/t
    turystycznych walorów czeskich Jeseników oraz Spindlerowego Mlyna no i
    wdzięczność przede wszystkim.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-05 15:59:42
    Temat: Re: finansista teoretyk
    Od: s...@s...org

    > [... ciach ...]

    moze http://www.moneybookers.com/ pomoze ci jesli chcesz wysylac i odbieraz
    pieniadze z pomocą internetu.

    Pozdrawiam, Adam

  • 3. Data: 2003-01-05 18:34:30
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <2...@n...onet.pl>, s...@s...org wrote:

    > moze http://www.moneybookers.com/ pomoze ci jesli chcesz wysylac i odbieraz
    > pieniadze z pomocą internetu.

    Najlepiej to zalozyc sobi jakie skonto walutowe w Multibanku i wykonac
    przelewm SWIFFT tranzakcji.Jest to chbya njbardziej korzystna metoda. Cena
    chyba ok 26 zl...