  • 1. Data: 2008-12-17 11:25:23
    Temat: firmowy rachunek banowy we francji
    Od: "Nod" <s...@g...com>

    Prowadze działalność gospodarczą w PL. Chce założyć firmowy rachunek bankowy
    w francuskim banku (tak by mieć francuski numer konta). Czy jestem zmuszony
    jechać w tej sprawie do FR? jeśli tak to jakie dokumenty są potrzebne i czy
    wystarczy jedna wizyta?

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2008-12-17 17:49:35
    Temat: Re: firmowy rachunek banowy we francji
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Nod" <s...@g...com> wrote in message
> [...]
    > bankowy w francuskim banku (tak by mieć francuski numer konta). Czy jestem
    > zmuszony jechać w tej sprawie do FR? jeśli tak to jakie dokumenty są

    AFAIK musisz. Przedzwoń jeszcze do polskiej centrali HSBC, może mogą założyć
    konto zdalnie w swoim oddziale francuskim.

    k.