  • 11. Data: 2006-03-03 18:40:57
    Temat: Re: fiuczer w Inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:14b1.00000194.44088b0f@newsgate.onet.pl...

    > Nooooo... boooo ... taka jest w Inteligo 'cena bezpieczeństwa' ;-)

    bezpieczeństwa dałbym w cudzysłowie :-)

  • 12. Data: 2006-03-03 18:52:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > bezpieczeństwa dałbym w cudzysłowie :-)

    OK, mogę pójść na kompromis: 'cena 'bezpieczeństwa'' :)

  • 13. Data: 2006-03-03 20:11:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > No ale jakiś próg trzeba ustalić.

    Owszem, jednakze a) nie powinien byc powszechnie znany, b) jego istnienie
    nie powinno byc widoczne.

    I, domyslam sie, nie powinien to byc pojedynczy prog a raczej jakis
    automat z odpowiednimi zasadami.
    --
    Krzysztof Halasa