  • 1. Data: 2008-02-27 10:30:44
    Temat: floor limit dla kart BPH
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Zastrzegłem sobie kilka dni temu kartę Visa BPH. Sprawdziłem sobie w POS'ie,
    rzeczywiście jest zastrzeżona, pojawia się komunikat "zatrzymać kartę", nie
    dostaje się autoryzacji. W Sezamie jednak ciągle nie widać aby była ona
    zastrzeżona, wygląda jakby nic się nie zmieniło. Czy może tak już zostanie
    do końca istnienia jej rachunku?

    Nie wie ktoś o jakimś miejscu w Krakowe, gdzie jest ustawiony niezerowy
    floor limit dla takich kart. Ciekawy jestem czy transakcja się normalnie
    zaksięguje na rachunku. A może ktoś już testował takie coś?

    marekz

  • 2. Data: 2008-02-27 21:53:28
    Temat: Re: floor limit dla kart BPH
    Od: e...@g...com

    On 27 Lut, 11:30, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > W Sezamie jednak ciągle nie widać aby była ona
    > zastrzeżona.

    Po zastrzeżeniu nie zmienia się jej status w Sez@mie, a sama karta
    będzie jeszcze widoczna nawet przez ok. 60 dni bo do takiego okresu
    czasu mogą przyjść ewentualne obciążenia. Szukanie floora więc nic nie
    pomoże:) Chyba że zamiast "zastrzeżenia" wybrałeś "zablokowanie" (to
    akurat ciekawa specyfika w BPH) i wtedy nieautoryzowane transakcje
    przechodzą ale gdzie to tajemnica:)

    pozdr.
    elx

  • 3. Data: 2008-02-27 22:01:44
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

[...]

    Heh, jakbym wiedział, że w BPH funkcjonuje zablokowanie, to bym może i
    wybrał, niestety nie byłem tego świadomy i zdecydowałem się na zastrzeżenie.
    "Zablokowanie" kojarzyłem raczej tylko z Lukasem.

    A dlaczego szukanie niezerowego floora nie pomoże? Zastrzeżona karta BPH
    jest od razu na stop-liście offlajnowo dostępnej w POS'ach?

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-27 23:33:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    e...@g...com writes:

    > Po zastrzeżeniu nie zmienia się jej status w Sez@mie, a sama karta
    > będzie jeszcze widoczna nawet przez ok. 60 dni bo do takiego okresu
    > czasu mogą przyjść ewentualne obciążenia.

    Wlasciwie to moga przychodzic przez pol roku, a pozniej teoretycznie
    w nieskonczonosc :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2008-02-27 23:34:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

    > A dlaczego szukanie niezerowego floora nie pomoże? Zastrzeżona karta
    > BPH jest od razu na stop-liście offlajnowo dostępnej w POS'ach?

    Od razu to nawet swiatlo odbite przez Ksiezyc nie jest na Ziemi :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2008-02-27 23:46:48
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Od razu to nawet swiatlo odbite przez Ksiezyc nie jest na Ziemi :-)

    :-)))

    W znaczeniu "w ciagu kilku dni" to napisalem. :-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-02-27 23:50:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

    > W znaczeniu "w ciagu kilku dni" to napisalem. :-)

    Tak. Zakladajac ze terminal ma w ogole stopliste i ze nie jest
    aktualizowana tylko raz na miesiac+ ze wzgledu na oszczednosc
    papieru.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2008-02-27 23:51:34
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tak. Zakladajac ze terminal ma w ogole stopliste i ze nie jest
    > aktualizowana tylko raz na miesiac+ ze wzgledu na oszczednosc
    > papieru.

    Zastrzeglem w poniedzialek okolo 11:00. Czyli juz sie spóznilem z
    testowaniem, tak? Frajda z zaplacenia zastrzezona karta bylaby dla mnie
    spora, no trudno.

    marekz

  • 9. Data: 2008-02-27 23:53:44
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]

    Zastrzeglem w poniedzialek okolo 11:00. Czyli juz sie spóznilem z
    testowaniem, tak? Frajda z zaplacenia zastrzezona karta bylaby dla mnie
    spora, no trudno. Tym bardziej, ze musialem juz zabraniac kasjerce wykonania
    dyspozycji zatrzymania karty z terminala, czym ja wprawilem chyba w lekkie
    zaklopotanie.

    marekz