  • 1. Data: 2010-12-28 15:45:30
    Temat: fortis
    Od: FHC <r...@g...com>

    Serwus!

    Jest na rynku lepiej oprocentowane konto niż "więcej
    oszczędnościowe" (5,8%)? Fakt, że tylko do 15000 PLN, ale to i tak
    więcej niż "lokata na start" GO. Może ma jakieś minusy, które
    przeoczyłem?

    Pzdr!
    FHC

  • 2. Data: 2010-12-28 15:51:48
    Temat: Re: fortis
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "FHC" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kont
    o-wiecej-oszczednosciowe.asp

    Kapitalizacja odsetek każdego dnia roboczego

    Za święta, łikendy nie płacą

  • 3. Data: 2010-12-28 15:53:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

[...]

    A to nie jest czasem to, w którym odsetki naliczają tylko w dni robocze?
    Czy jakos tak. Przestudiuj szczególy.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-12-28 15:57:44
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Gru, 16:45, FHC <r...@g...com> wrote:

    > Jest na rynku lepiej oprocentowane konto niż "więcej
    > oszczędnościowe" (5,8%)? Fakt, że tylko do 15000 PLN, ale to i tak
    > więcej niż "lokata na start" GO. Może ma jakieś minusy, które
    > przeoczyłem?

    Nie płacą za weekendy, święta, a odsetki dopisują w dniu następnym,
    czyli za poniedziałek w środę itd. W praktyce oprocentowanie ok. 4
    procent.

  • 5. Data: 2010-12-28 16:02:10
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > A to nie jest czasem to, w którym odsetki naliczają tylko w dni robocze?

    I jeszcze trzeba mieć ROR. Cudowny i darmowy nie jest.

  • 6. Data: 2010-12-28 17:11:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 17:02:10 +0100, grin napisał(a):

    > I jeszcze trzeba mieć ROR. Cudowny i darmowy nie jest.

    Co wy wszyscy chrzanicie?

    Oczywiście, że odsetki naliczane są też za dni wolne od pracy, ale
    sumarycznie w poniedziałek. Minus belka.

    ROR jak najbardziej jest też w wersji bezpłatnej, pakiet S.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-12-28 17:24:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 07:57:44 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Nie płacą za weekendy, święta, a odsetki dopisują w dniu następnym,
    > czyli za poniedziałek w środę itd. W praktyce oprocentowanie ok. 4
    > procent.

    Ok. 5.6%.

    Z tym, że nie wiem jak oni to liczą za weekendy. W tygodniu jest te 5.8%
    jak obszył, ale w weekend odsetki liczą jakby w roku było 356 dni, a nie
    365 (tak mi przynajmniej wychodzi z prostej arytmetyki :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-12-28 17:40:19
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Gru, 18:24, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Ok. 5.6%.
    >
    >  Z tym, e nie wiem jak oni to licz za weekendy. W tygodniu jest te 5.8%
    > jak obszy , ale w weekend odsetki licz jakby w roku by o 356 dni, a nie
    > 365 (tak mi przynajmniej wychodzi z prostej arytmetyki :)

    No dobra, pokusiłem się i obliczyłem, konkretnie to wychodzi nieco
    mniej niż 5,39%, przy maksymalnej kwocie i nie licząc świąt. Ale i tak
    można tylko jeden, więc to dobre dla detalistów :)

  • 9. Data: 2010-12-28 17:58:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Borys Pogoreło wrote in <news:16036e6x94au6.s65qq50rpjnq$.dlg@40tude.net>
    > ROR jak najbardziej jest też w wersji bezpłatnej, pakiet S.

    Jedynie wylew zewnetrzny kosztuje 50gr.
    www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/konto-z-pak
    ietem-s.asp
    Radoslaw Ziomber