  • 11. Data: 2010-12-28 18:45:30
    Temat: Re: fortis
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-12-2010 o 18:24:01 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Ok. 5.6%.
    >
    > Z tym, że nie wiem jak oni to liczą za weekendy. W tygodniu jest te 5.8%
    > jak obszył, ale w weekend odsetki liczą jakby w roku było 356 dni, a nie
    > 365 (tak mi przynajmniej wychodzi z prostej arytmetyki :)

    a to nie jest tak ze po weekendzie wpada sie w podatek Belki ?
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2010-12-28 18:49:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 19:45, Zbyszek pisze:

    > a to nie jest tak ze po weekendzie wpada sie w podatek Belki ?

    Wpada sie, bo sa odsetki za piatek, sobote i niedziele razem przelewane.
    Ale poniedzialek, wtorek, sroda i czwartek nie ma belki.

  • 13. Data: 2010-12-28 23:27:23
    Od: FHC <r...@g...com>

    On 28 Gru, 18:40, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:
    > No dobra, pokusiłem się i obliczyłem, konkretnie to wychodzi nieco
    > mniej niż 5,39%, przy maksymalnej kwocie i nie licząc świąt. Ale i tak
    > można tylko jeden, więc to dobre dla detalistów :)

    No tak... Chyba, że ma się kilka żon i naście dzieci ;) Niemniej
    jednak oferta przyzwoita...

    Pzdr!
    FHC