  • 31. Data: 2023-03-30 18:56:56
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 mar 2023 o 09:33, _Master_ pisze:

    > Kali = bankster oczywiście ;-)

    To (czy Kali jest bankiem, czy Kali jest klientem
    banku) nie jest istotne...

    -=-

    Jednym z powszechnych problemów ludzi jest zajmowanie się
    pseudopracą -- przykładowo ,,marketingiem i zarządzaniem'',
    zamiast potrzebną pracą... Teraz potrzebną pracą jest
    budowanie mieszkań zburzonych przez cara Wszechrosji...

    Trzeba te mieszkania budować -- po polskiej stronie granicy
    polsko-ukraińskiej, lub po ukraińskiej stronie, lub gdziekolwiek,
    ale trzeba... Na razie za pieniądze opozycji Kremla -- później
    być może uda się przerzucić te koszty na Kreml...

    -=-

    Przykładowo bank Millennium narzuca sobie obowiązki, którym nie potrafi
    sprostać -- zrzucając koszty naprawy swych błędów na klientów...

    25 marca br. (wg Millennium) powinna zakończyć się Promocja a wpłata
    pomiędzy 26 marca i którymś dniem kwietnia powinna rozpocząć inną
    Promocję... Tymczasem z powodu Millennijnego bałaganu Promocja
    zakończyła się ,,częściowo'', ;) przez co inna Promocja nie
    wystartowała poprawnie -- lecz Millennium udaje Greka...

    Czy Millennium idzie w ślady banków LCzarneckiego?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 32. Data: 2023-03-30 19:29:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > I dopiero Covid w 2020 mozna nazwac pechem.

    Chyba sobie żartujesz - to dopiero okazało się szczęściem, na którym
    jadą do tej pory. Nawet wojna jest mniejszym.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 33. Data: 2023-03-30 19:47:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2023 19:29:40 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Chyba sobie żartujesz - to dopiero okazało się szczęściem, na którym
    > jadą do tej pory. Nawet wojna jest mniejszym.

    IMO to jednak pechem:
    -budzet zdawal sie byc wczesniej w miare zrównoważony.
    albo bardzo klamali, albo by mieli szanse na zakonczenie deficytu,
    bo nie tzeba byloby doplacac, a gospodarka by sie krecila.

    -inflacja bylaby mniejsza i znosniejsza,

    -nikt by im nie zarzucal wyborow kopertowych, respiratorow, itp

    -demonstraci rózni nie chodziliby zamaskowani, i jeszcze chwalic ich
    za to trzeba,

    -Unia nie rozdawałaby pieniedzy, to by nie bylo zarzutów, ze "miliardy
    przechodzą koło nosa",

    -mniej seniorow by umarło i poszliby na głosowanie w 2023 ...

    J.

  • 34. Data: 2023-03-31 02:48:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 mar 2023 o 19:24, J.F pisze:

    > I dopiero Covid w 2020 mozna nazwac pechem.

    Chyba fart! -- można było to i owo zrzucić na pandemię...
    Choćby inflację (niebezpiecznie rosnącą przed pandemią)
    i spadek (rozpoczęty zdecydowanie przed pandemią)
    dzietności -- czyli fiasko spranego sztandaru 500+...

    > Nie taki duzy, bo zgrabnie ukrywają :-)

    Rozdwojony -- inny podawany Jego Wysokości Suwerenowi a inny urzędnikom
    UE. Dlaczego roztrojony? -- bo można wliczać ZUS, albo nie wliczać...
    Może mam złe wieści? -- nie interesuję się tym zbyt mocno... ZTCW UE
    nakazała zrównanie swych ;) praw z prawami Jego Wysokości Suwerena,
    tj. raportowanie Jego Wysokości Suwerenowi ,,pełnego'' długu, czyli
    długu rządu RP bez uwzględniania zobowiązań ZUSu...

    Tu dygresYja -- dlaczego tak zwany świat nie chce ujmowania emerytalnych
    zobowiązań?... *Wg mnie* dlatego, że zobowiązania te zamierza cichuteńko
    wygaszać... (choćby inflacyjnie lub podwyżkami ;) emerytalnego wieku)

    > Master ma widac w **** inne sprawy, jemu szczescie zapewni
    > anulowanie kredytu :-)

    Chyba tak... Jak mnie -- kupienie pralki. ;)

    > Widac juz zapomnial, jak mu Duda obiecal pomoc ... w 2015.
    > I jak pomógł?

    Wówczas zauważono, że pomoc franciszkanom ;) kosztowałaby 300 mld PLN...
    Czyli byłaby nierealna... Niebawem więcej włożono w CoViD, a teraz
    diabli wiedzą ile pochłonie wojna... Świat nadal nie wali się, choć
    tyle szmalu trzeba było ,,wykombinować''... [tyle tylko, że PiS
    inflacyjnie pozbawia ludzi oszczędności; jak Putin burzy domy czy
    inny dobytek życia, tak PiS burzy ludziom cichcem ich zaskórniaki...
    i Jarosław uważa siebie za świętego, i Władimir...]

    > Ale moze i dobrze, ze nie pomógl, bo teraz nie byloby co anulowac :-)

    Otóż to!!! Nuda zżarłaby nas wszystkich!!!

    [ciekawe, co uczyni Master, gdy dowie się, że jego kredyt nie zostanie
    anulowany -- albo zostanie anulowany na niezbyt ;) dobrych warunkach...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 35. Data: 2023-03-31 03:01:40
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 mar 2023 o 19:29, Krzysztof Halasa pisze:

    > Chyba sobie żartujesz - to dopiero okazało się szczęściem,
    > na którym jadą do tej pory. Nawet wojna jest mniejszym.

    IMO CoViD był darem Bożym! Można teraz wszystko zrzucać na pandemię.
    - wybory kopertowe i respiratory? -- byłoby coś innego
    - śmierć seniorów? -- młodzi też umierali/umierają
    - UE tak czy siak nie pozwoli Jarosławowi na zbudowanie
    w Polsce nowej Moskwy... [może pozwoli na zbudowanie
    czegoś gorszego? Jarosław jest uczciwy -- zapowiedział
    przed laty, że jeśli dojdzie do władzy, nikt mu/im nie
    wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne... jak
    obiecał, tak czyni na miarę jego możliwości...]

    Duże przekręty zostały przykryte dużymi obrotami okołoCoViDowymi...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 36. Data: 2023-03-31 11:09:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-30 o 13:58, J.F pisze:
    > A za PiS sekshopy zamknięte ?

    serio?

  • 37. Data: 2023-03-31 11:38:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 11:09:32 +0200, _Master_ wrote:

    > serio?

    Pół serio.

    Do linii partyjnej im chyba pasuje.

    U mnie sie jeden zamknął

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,27705457
    ,beate-uhse-erotic-store-odchodzi-do-historii-sex-sh
    op-z-misja.html

    tresci nie widzę
    Mozna by rzec, ze radny PiS dopiął swego ... ale oni chyba zwyczajnie
    zbankrutowali.

    Albo i nie - PiS wylał na nich gówno :-)
    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wibratory-na-sm
    ietniku-wlasciciel-sexshopu-wyjasnia-w-lokalu-pekla-
    rura-caly-asortyment-plywal,wia5-3273-62058.html

    A teraz to nawet nie wiem - wyremontowali, przeniesli sie, zamkneli?

    Innych seksszopow PiS nie zamyka - widac księża ocalili, albo sami sie
    do internetu przeniesli :-)

    J.

  • 38. Data: 2023-03-31 11:39:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 03:01:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > IMO CoViD był darem Bożym! Można teraz wszystko zrzucać na pandemię.
    > - wybory kopertowe i respiratory? -- byłoby coś innego
    > - śmierć seniorów? -- młodzi też umierali/umierają

    Ale starzy glosowali na PiS, a młodzi przeciw :-)

    Byc moze.

    J.

  • 39. Data: 2023-03-31 11:50:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Mar 2023 02:48:16 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > Rozdwojony -- inny podawany Jego Wysokości Suwerenowi a inny urzędnikom
    > UE. Dlaczego roztrojony? -- bo można wliczać ZUS, albo nie wliczać...

    Z tym zawsze był problem ... albo nie było problemu, bo to nie
    zadłuzenie, szczególnie odkąd Tusk okradl OFE.

    Teraz zaczeli ukrywac zadluzenie w funduszach celowych BGK.

    Zresztą samorządy nie gorsze, i od dawna ukrywają.

> [...]
    > tj. raportowanie Jego Wysokości Suwerenowi ,,pełnego'' długu, czyli
    > długu rządu RP bez uwzględniania zobowiązań ZUSu...

    Sprawdz jak to wyglada w Niemczech czy Francji ... tam chyba tez nie
    liczą.

    Z drugiej strony - składki ZUS nie wliczamy do przychodów.
    A Niemcy czy Francja ... nie wiem.

    > Tu dygresYja -- dlaczego tak zwany świat nie chce ujmowania emerytalnych
    > zobowiązań?... *Wg mnie* dlatego, że zobowiązania te zamierza cichuteńko
    > wygaszać... (choćby inflacyjnie lub podwyżkami ;) emerytalnego wieku)

    emeryci tez głosuja, to sie w socjalizmie nie uda.
    Choc w Niemczech emeryci juz nie są tacy bogaci.

    -formalnie nie dług,
    -skoro sie jakos kreci ... to moze nie zmieniac,
    -nawet nie wiadomo ile tego długu jest, skoro wyplacamy "ile sie
    należy".

    No jak to co - do sądu pójdzie.
    Albo i nie :-)

    J.

  • 40. Data: 2023-03-31 13:54:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-30 o 19:47, J.F pisze:
> [...]
    > przechodzą koło nosa",
    >
    > -mniej seniorow by umarło i poszliby na głosowanie w 2023 ...

    Brawo!

    I jak teraz wytłumaczyć identyczne poparcie jak w 2015 roku?

    Może nieudacznictwem opozycji? ;-)

    Jak można było to spieprzyć?