  • 1. Data: 2023-08-14 23:47:43
    Temat: frankowize maja tydzien
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Spokojnie - tylko co z Getinu

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/upadek-j
    ednego-z-polskich-bank%C3%B3w-klientom-zosta%C5%82-t
    ylko-tydzie%C5%84-p%C3%B3%C5%BAniej-b%C4%99d%C4%85-p
    %C5%82aci%C4%87/ar-AA1ffT1c

    "20 lipca Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Warszawie ogłosił
    bankructwo Getin Noble Banku.

    W terminie 30 dni od ogłoszenia upadłości przez bank klienci
    zaczynający drogę do unieważnienia umowy oraz pozostający w sporze
    sądowym z bankiem powinni zgłosić syndykowi swoją wierzytelność.
    Termin ten wypadałby w najbliższą sobotę, czyli 19 sierpnia, ale
    ponieważ jest to dzień wolny od pracy, termin przesuwa się na
    poniedziałek 21 sierpnia. Przekroczenie tej daty nie przekreśla co
    prawda ważności zgłoszenia, ale wiąże się z uiszczeniem dodatkowej
    opłaty"

    Co prawda ... i tak nie ma z czego im wyplacic.

    Ciekawe, jak to bedzie w przypadku wygranej w sądzie ...

    J.

  • 2. Data: 2023-08-15 01:02:16
    Temat: Re: frankowize maja tydzien
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 sie 2023 o 23:47, J.F pisze:

    > Co prawda ... i tak nie ma z czego im wyplacic.

    Oby nie z tego, co tam trzy_mam... ;)
    Dobrze, że spłaciłem sierpniowe 13kpln do Millennium...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 3. Data: 2023-08-17 08:02:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 01:02:16 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Oby nie z tego, co tam trzy_mam... ;)
    > Dobrze, że spłaciłem sierpniowe 13kpln do Millennium...

    Ty trzymasz w Velobanku.

    Getin to resztka, w której zostały tylko kredyty walutowe.

    Teoretycznie ma piekną wartość, choc nie wiem jak pasywa podzielili.
    Ale jak sie zaczną procesy/ugody, to mogą zostać same długi :-)

    A jak jednak cos zostanie ... zabierze syndyk i BFG ?

    J.

  • 4. Data: 2023-08-25 18:44:17
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sie 2023 o 08:02, J.F pisze:

    > Ty trzymasz w Velobanku.

    Tak. Właśnie nadciąga kres trzymania...
    Chcę do Kotecka -- ale brak mi natchnienia... ;)
    Tedy machnąłem debetówkowo w Milku...
    [grubo za to machanie zapłacę -- bułki w Biedronce
    były wyjątkowo smaczne... Milek broni się jak potrafi...]

    > Getin to resztka, w której zostały tylko kredyty walutowe.

    > Teoretycznie ma piekną wartość,

    Tzn.?

    > choc nie wiem jak pasywa podzielili.
    > Ale jak sie zaczną procesy/ugody, to mogą zostać same długi :-)

    > A jak jednak cos zostanie ... zabierze syndyk i BFG ?

    Co zostanie? Nadmiar szmalu nad zobowiązaniami?
    Nie dlatego pada, że mu brakuje?

    -=-

    Velo SMSem przypomniał matce o przydatności machania debetówką...
    Powaga -- napisał, że czas ostateczny na pięciokrotne zapłacenie,
    celem którego jest uniknięcie opłaty za bankomaty i utrzymanie...

    Po zapłaceniu 1099 pln za telefon ojca [którym już chyba znudził
    się] zupełnie zapomniałem o potrzebie comięsięcznej pięciopłatności...

    Velo bez Czarneckiego prezentuje się bardzo dobrze!
    Co prawda na reklamacje odpowiada papierowo -- ale
    zapewne i to ulegnie elektronizacji...

    Nadal czuć jeszcze złego ducha LCZ, ale to już raczej reminiscencje... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 5. Data: 2023-08-25 21:18:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Aug 2023 18:44:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > Tedy machnąłem debetówkowo w Milku...
    > [grubo za to machanie zapłacę -- bułki w Biedronce
    > były wyjątkowo smaczne... Milek broni się jak potrafi...]

    Ma pełno udzielonych kredytów, czyli aktywa.

    > Co zostanie? Nadmiar szmalu nad zobowiązaniami?
    > Nie dlatego pada, że mu brakuje?

    No wlasnie nie wiem, czy mu BFG dopisał cos do pasywów, a w sumie
    chyba powinien, czy tylko optymistycznie popatrzyli w przyszłosc
    i wycenili te kredyty realnie ... że po wyrokach trzeba bedzie
    dopłacic :-)

    > Velo SMSem przypomniał matce o przydatności machania debetówką...
    > Powaga -- napisał, że czas ostateczny na pięciokrotne zapłacenie,
    > celem którego jest uniknięcie opłaty za bankomaty i utrzymanie...

    No prosze ... a mogli zarobic :-)

    > Velo bez Czarneckiego prezentuje się bardzo dobrze!
    > Co prawda na reklamacje odpowiada papierowo -- ale
    > zapewne i to ulegnie elektronizacji...
    >
    > Nadal czuć jeszcze złego ducha LCZ, ale to już raczej reminiscencje... ;)

    nie czuje róznicy. Zlikwidowali jeden oddział, tzn pewnie wiecej, ale
    ten jeden widziałem.
    I jakies drobne zamieszanie z kartami ...

    Swoją droga - nadal daje wysokie odsetki od oszczędnosci ... pomimo
    "dokapitalizowania" ciagle brak im pieniędzy?

    A LCz pozwał Skarb Panstwa i Velobank na 1.5 mld ... zobaczymy ile
    Giertych jest warty, ale to pewnie potrwa z 10 lat :-)

    J.