  • 1. Data: 2009-11-19 17:56:39
    Temat: fundusz inwestujący w Wietnamie?
    Od: plusz <p...@g...com>

    Chciałbym trochę kasy ulokować w Wietnamie. Czy ktoś zna jakiś
    fundusz, który przynajmniej 30% środków inwestuje właśnie w
    Wietnamie? Czy którekolwiek polskie biuro maklerskie daje
    możliwośćoperowaniana tamtejszym rynku?

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2009-11-19 19:22:57
    Temat: Re: fundusz inwestujący w Wietnamie?
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Pewnie nie jedno biuro zagraniczne cos takiego oferuje. A w czasach
    globalizacji i internetu jaki to problem, zeby taka oryginalna inwestycje
    zrealizowac wlasnie w takim scenariuszu...

    Btw. jaki oni maja teraz tam ustroj?

    --
    Z poważaniem,
    Robert Krassowski,

  • 3. Data: 2009-11-19 21:13:13
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 19 Lis, 20:22, "Robert Krassowski. Alkortrade"
    <s...@a...biz> wrote:
    > Pewnie nie jedno biuro zagraniczne cos takiego oferuje. A w czasach
    > globalizacji i internetu jaki to problem, zeby taka oryginalna inwestycje
    > zrealizowac wlasnie w takim scenariuszu...

    pewnie masz rację, ale nadal szukam odpowiedzi konkretnej :)) dzięki
    za dobre chęci

    > Btw. jaki oni maja teraz tam ustroj?

    kapitalizm i ogromną korupcję :)

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-11-19 21:55:26
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "plusz"

    > Btw. jaki oni maja teraz tam ustroj?

    >kapitalizm i ogromną korupcję :)

    no to fatalnie. najlepszy na robienie pieniedzy jest zamordyzm. cos jak
    hitlerowskie niemcy albo komunistyczne chiny. pewna wladza i zero zwiazkow
    zawodowych. to kapitalista lubi najbardziej :)
    rk

  • 5. Data: 2009-11-20 10:29:56
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 19 Lis, 22:55, "Robert Krassowski. Alkortrade"
    <s...@a...biz> wrote:

    > no to fatalnie. najlepszy na robienie pieniedzy jest zamordyzm. cos jak
    > hitlerowskie niemcy albo komunistyczne chiny. pewna wladza i zero zwiazkow
    > zawodowych. to kapitalista lubi najbardziej :)

    chyba lepiej robi się w "gospodarce rynkowej"

    1. zakładasz bank
    2. bierzesz od ludzi depozyty, załóżmy 1 milion
    3. dzięki panującym regułom (rezerwy obowiązkowe) mając milion możesz
    udzielić pożyczek na 10 milionów
    4. zgarniasz odsetki w wysokości 15%, czyli 1,5 miliona
    5. wypłacasz "ciułaczom" 5%, czyli 50000 odsetek
    6. na czysto zyskujesz 1,45 miliona

    nie ma ryzyka, bo Bankowy Fundusz Gwarancyjny gwarantuje kasę
    jak ktoś nie spłaca, to aparat państwa zmusi go od oddania, poza tym
    masz BIK, komornika, prokuraturę
    jeśli pożyczysz ludziom, którzy na pewno nie oddadzą, to dostaniesz
    subwencje od państwa, żebyś nie upadł

    jak jesteś sprytny to zakładasz dwa banki
    wówczas te 10 milionów pożyczasz z jednego do drugiego i ten drugi już
    ma 100 000 000 do pożyczenia

    a jeśli jesteś bardzo sprytny to jeszcze zakładasz firmę
    ubezpieczeniową, której wszyscy biorący kredyt będą płacili haracz
    no i do tego idziesz na giełdę, więc jak upadniesz (do czego państwo
    nie dopuści) to i tak drobni akcjonariusze poniosą koszty

    a więc chyba lepiej w Wietnamie inwestować, gdzie zasady są jasne. Jak
    firma wyprodukuje dużo dobrych t-shirtów to jej akcje idą w górę

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 6. Data: 2009-11-20 12:16:22
    Od: kigam <p...@g...com>

    plusz pisze:

> [...]
    > 2. bierzesz od ludzi depozyty, załóżmy 1 milion
    > 3. dzięki panującym regułom (rezerwy obowiązkowe) mając milion możesz

    Pierwsze słyszę, nie znasz zasad.

> [...]
    > 6. na czysto zyskujesz 1,45 miliona
    >
    > nie ma ryzyka, bo Bankowy Fundusz Gwarancyjny gwarantuje kasę

    Pierwsze słyszę. BGK spłaci za mnie kredyt?

> [...]
    >
    > jak jesteś sprytny to zakładasz dwa banki
    > wówczas te 10 milionów pożyczasz z jednego do drugiego i ten drugi już

    Pierwsze słyszę. Rynek międzybankowy kreuje pieniądz? Od kiedy?

  • 7. Data: 2009-11-20 13:17:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    plusz wrote:

> [...]
    >
    > a więc chyba lepiej w Wietnamie inwestować, gdzie zasady są jasne. Jak
    > firma wyprodukuje dużo dobrych t-shirtów to jej akcje idą w górę

    Ale proste! Rewelacja! To tak jak z tymi systemami transakcyjnymi co można
    je kupić w internecie. Pytanie jest tylko to samo. Dlaczego tracisz czas na
    pisanie głupot tutaj, a nie zrobisz tak prostego i pięknego interesu?

  • 8. Data: 2009-11-26 01:08:39
    Od: sorden <s...@u...pl>

    totus wrote:

> [...]
    > je kupić w internecie. Pytanie jest tylko to samo. Dlaczego tracisz czas
    > na pisanie głupot tutaj, a nie zrobisz tak prostego i pięknego interesu?

    zapewne prog wejsciowy (minimany kapital dla banku to kilka milionow).
    --
    in

  • 9. Data: 2009-11-26 08:13:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sorden wrote:

    > zapewne prog wejsciowy (minimany kapital dla banku to kilka milionow).

    Eeee. To nie może byc ograniczenie. Wystarczy ukraść jak inni to zrobili. W
    Polsce wszyscy kradną. Taki Czarnecki ma ze dwa banki. Napewno ukradł
    pieniądze na ich założenie. Wystarczy zapisać się do PO tam kradną na
    bieżąco. Pieniądze rodzielane są co sobota na zebraniu partyjnym. Te kilka
    milionów zbierze się w tydzień.

  • 10. Data: 2009-11-26 15:14:30
    Od: Adam Wójcik <a...@g...pl>

    totus pisze:

> [...]
    > pieniądze na ich założenie. Wystarczy zapisać się do PO tam kradną na
    > bieżąco. Pieniądze rodzielane są co sobota na zebraniu partyjnym. Te kilka

    No nie przeceniaj (P)Owiec, moim zdaniem conajmniej 2 tygodnie :)

    --
    pozdrawiam
    Adam Wójcik

    http://www.1000kawalow.pl
    Największa baza dowcipów w poskim internecie