  • 11. Data: 2003-09-13 13:03:38
    Temat: Re: fundusze
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ERDE wrote:
    > 1/ w tym roku nie ma szans na jakas specjalna poprawe
    > 2/ ewentualnych zyskow moge oczekiwac w pespektywie roku
    > 3/ (tu nie wiem) - lepiej sprzedac i szukac innego funduszu (takiego,
    > ktory jest na dnie :) ) czy lepiej zostawic i poczekac?

    A myslisz, ze tu jest jakas etatowa wrozka? :)))
    Wchodzimy do UE wiec powinno sic w gore, ale za rok rzad stanie pod sciana
    zadluzenia i beda jaja :)
    A w ostatnim BW polskiej edycji - jest swietny felieton - akceptuj male
    straty :D (tyle ze nikt ci nie powie, gdzie zainwestowac kase, zebys nie
    tylko odzyskal to co wlozyles, to jeszcze zarobil)

  • 12. Data: 2003-09-13 13:05:35
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Oj, kolego, przestan mi pieprzyc za przeproszeniem o stanie mojego umyslu
    > ,ale udziel informacji.

    staram się udzielić, ale ty nie starasz się zrozumieć

    > Ja sie wlasnie pytam o doswiadczenia innych - czy po
    > "przetrzymaniu"
    > spadku faktycznie im sie oplacalo w dluzszym okresie czasu?

    oglądnij sobie to http://www.fundusze.mbank.com.pl/SKARBIEC_SKAN.html i
    odpowiedz sobie na pytanie co oznacza w dłuższym czasie, bo ci co
    zainwestowali w 2000r to poważnie stracili, ci co weszli przykładowo rok
    temu zyskali sporo ...

    > Doswiadczenia,rozumiesz?
    > Jak co komu wyszlo...Czy byl iagle zmuszany do zonglerki itd...FI to w
    koncu
    > nie gielda.

    powtarzam jeszcze raz, bo widze że czytać nie potrafisz - Skarbiec Net
    inwestuje od 30 do 100% swojego kapitału w akcje !!! jak na giełdzie jest
    bessa lub korekta (jak u nas obecnie) to i wartość jednostki spada -
    logiczne prawda
    Jak nie chcesz mieć nic z giełdą wspólnego to zainwestuj w jakiś Fundusz
    Rynku Pieniężnego (FRP) lub Fundusz Obligacji (FO) - polecam ci SEB2

    > BTW:
    > Wiesz, mam znajomego - 3ma kase w szwajcarskim banku, daja
    > mu 20% rocznie :))) Zero ryzyka - fajnie,prawda?

    tak, jasne ...

  • 13. Data: 2003-09-13 13:08:00
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    > zainwestowali w 2000r to poważnie stracili, ci co weszli przykładowo rok
    > temu zyskali sporo ...

    O,i to jest cenna informacja.

    Pozdrawiam
    Erde

  • 14. Data: 2003-09-13 13:19:33
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    napisał w wiadomości news:bjv4md$2nj$1@news.onet.pl...

    > A myslisz, ze tu jest jakas etatowa wrozka? :)))

    Moze to jest pomysl,czekaj, jak to szlo, 0 700 ...

> [...]
    > zadluzenia i beda jaja :)
    > A w ostatnim BW polskiej edycji - jest swietny felieton - akceptuj male

    ...i duze zyski - maksyma Zenona Komara.

    >(tyle ze nikt ci nie powie, gdzie zainwestowac kase, zebys nie
    > tylko odzyskal to co wlozyles, to jeszcze zarobil)

    A to wiem :) Ale ja sie nie pytam co i gdzie - raczej
    wlasnie oczekawialem jakiejs ciekawej dyskusji o trendach...
    o stratach i o niemilych lub milych zaskoczeniach. O tym
    co nalezy sprawdzic zanim sie podejmie decyzje, czym sie kierowac
    tak ogolnie, i od czego trzymac sie z daleka.

    Idac tym tropem powiedzialbym,ze lepiej juz wybrac CAIB FIO akcji
    lub skarbiec akcja, niz techologiczne NET,bo na tym rynku
    bedzie kiepsko...Najchetniej zainwestowalbym w fundusz
    inwestujacy w ziemniaki i leki,czy raczej firmy
    sie tym zajmujace - ludzie zawsze beda jesc i chorowac :)
    Tylko,ze takiego nie ma :)

    to (Z i L) musza kupic. Softu czy nowszego monitora juz tak koniecznie
    kupic
    nie musza :)

  • 15. Data: 2003-09-13 13:20:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://barometr.onet.pl/default.aspx

    takie fajne :) Wybierz sobie 7 dni :)

  • 16. Data: 2003-09-15 19:31:56
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "ERDE" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:bjv3m6
    > I jeszcze jedno pytanie, kiedy powinienem dostac palpitacji?
    > Tzn. jak "wyniuchac" ze lepiej sie zwijac? Macie jakies progi?
    > Moze kilka prostych rad?
    >
    > Od razu mowie,ze nie chce sie przenosic do obligacyjnych itd.
    > Po prostu chcialbym sprobowac i szukam wiedzy i madrosci ( :) )
    > u ludzi, ktorzy maja w tym temacie jakies doswiadcznie.

    Portfel sobie zrób, a nie z całą kasą w takim niestabilnym FI. I o
    palpitacjach opowiadaj.
    Serio. Poczytaj troche o tym. To Ci się opłaci.
    tomekk