  • 1. Data: 2004-10-06 07:49:04
    Temat: funkcjonalność Pekao24???
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Mam tam jeszcze(!) konto osobiste z różnych przyczyn, firmowe przeniosłem do
    Multi i sobie chwalę. Chciałem przejrzeć historię konta przez internet w
    serwisie Pekao24 6 miesięcy wstecz... nie da się. Infolinia uświadomiła
    mnie, że tylko 3 miesiące wstecz czyli od początku sierpnia do teraz a
    jeżeli chcę wgląd we wcześniejsze operacje to wyłącznie w oddziale banku
    płatne 3 zł za stronę...
    Czy podobnież jest w innych bankach czy tylko Pekao SA systematycznie
    zniechęca ludzi do korzystania ze swoich usług? W Telepekao24 dla konta
    firmowego miałem wgląd kilka lat wstecz.

    JK
    użyszkodnik dogorywającego Pekao24. Ale lada dzień...

  • 2. Data: 2004-10-06 08:06:45
    Temat: Re: funkcjonalność Pekao24???
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    zadzwoń do oddziału lub przejdź się osobiście. Powiedz, że potrzebujesz
    pełną historię rachunku. Na drugi dzień będziesz miał dostępną on-line.
    Pełna historia = od momentu wprowadzenia nowego systemu. Jeśli chcesz
    wcześniejszą to musisz w oddziale.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2004-10-06 12:08:09
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomash" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pełną historię rachunku. Na drugi dzień będziesz miał dostępną on-line.
    > Pełna historia = od momentu wprowadzenia nowego systemu. Jeśli chcesz

    hmm... więc bez żalu pożegnam się z Pekao24. Miało być łatwe i przyjemne,
    łatwe i przyjemne nie jest. Do pieca z tym.

    JK

  • 4. Data: 2004-10-06 17:18:16
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

> [...]
    > pełną historię rachunku. Na drugi dzień będziesz miał dostępną on-line.
    > Pełna historia = od momentu wprowadzenia nowego systemu. Jeśli chcesz

    Byłem w oddziale, nie ma szans na dostępność całej historii on-line. Mogę
    zamówić i zapłacić za wydruk z operacji na koncie.. Swoją droga Pani w
    oddziale również była zdziwiona ale tym, że ona równiez ma podobne do mojego
    ograniczenie.

    JK

  • 5. Data: 2004-10-06 22:24:39
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamówić i zapłacić za wydruk z operacji na koncie.. Swoją droga Pani w
    > oddziale również była zdziwiona ale tym, że ona równiez ma podobne do

    zamów historię na jutro, płacisz przy wydruku.
    Jutro według mnie będziesz miał dostęp on-line do pełnej historii. Więc po
    wydruk po prostu nie pójdziesz.
    Ograniczenie to wynika z faktu iż w systemie operacje starsze niż
    nie-wiem-ile wstecz przechowywane sa w jakichś archiwach i nie ma do nich
    bezpośredniego dostępu. Dostęp jest możliwy tylko na następny dzień po
    uprzednim "zamowieniu" w systemie. To natomiast może zrobić pracownik.
    Taka cecha systemu.
    Pani w oddziale będzie mieć dostęp do tych samych danych co Ty przez Pekao24

    Pozdrawiam

    PS napisz o efektach
    Możesz spróbować zadzwonić do konsultanta Pekao24 i zamówić sobie pełną
    historię rachunku,
    IMHO powinno zadziałać.

  • 6. Data: 2004-10-07 07:50:15
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Tomash dnia 2004-10-07 00:24 napisał(a) co następuje:

    > zamów historię na jutro, płacisz przy wydruku.
    > Jutro według mnie będziesz miał dostęp on-line do pełnej historii. Więc po
    > wydruk po prostu nie pójdziesz.

    A co z opłatą? Nie zostanie pobrana?

> [...]
    > bezpośredniego dostępu. Dostęp jest możliwy tylko na następny dzień po
    > uprzednim "zamowieniu" w systemie. To natomiast może zrobić pracownik.

    Jak długo będą dostępne te dane przez Pekao24? Przez kilka dni po
    zamówieniu, czy już zawsze?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2004-10-07 14:12:46
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    > zamów historię na jutro, płacisz przy wydruku.
    > Jutro według mnie będziesz miał dostęp on-line do pełnej historii. Więc po
    > wydruk po prostu nie pójdziesz.

    Byłem, opłaty nie pobrano... dlaczego nie wiem, nie pytałem się, było mi
    spieszno.
    I rzeczywiście dziś mam dostęp do

> [...]
    > bezpośredniego dostępu. Dostęp jest możliwy tylko na następny dzień po
    > uprzednim "zamowieniu" w systemie. To natomiast może zrobić pracownik.

    To niewątpliwie zniechęcająca cecha.

    > Możesz spróbować zadzwonić do konsultanta Pekao24 i zamówić sobie pełną
    > historię rachunku,
    > IMHO powinno zadziałać.

    Oczywiście płatną... ale już po ptokach. :-)

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam,
    JK

  • 8. Data: 2004-10-07 14:13:32
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I rzeczywiście dziś mam dostęp do

    ... od wcześniej niż zamówiłem wydruk. Dziwne to to i zaskakujące zarazem.
    :-)

    JK

  • 9. Data: 2004-10-07 14:35:40
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > ... od wcześniej niż zamówiłem wydruk. Dziwne to to i zaskakujące zarazem.
    > :-)

    od początku działania nowego systemu ;)
    zrób sobie wydruki, bo pełna historia będzie widoczna od 1-9 dni (w
    zalezności jak zaznaczył pracownik banku)

  • 10. Data: 2004-10-07 14:53:33
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    > zrób sobie wydruki, bo pełna historia będzie widoczna od 1-9 dni (w
    > zalezności jak zaznaczył pracownik banku)

    Tylko na litośc boską dlaczego pokazuje tylko po 10 pozycji??? Ale lepsze to
    niż nic...

    JK