  • 11. Data: 2004-07-15 07:37:28
    Temat: Re: funt brytyjski i hologram?
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Użytkownik chairon napisał:

    > Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(a):
    > [...]
    > Nie wiem, ale chyba wystawię negatywa albo nie wiem co, bo tam jest
    > napisane, że te banknoty wprawdzie można wymienić, ale... w Bank Of England
    > w Londynie...

    a może jak w Kilerze - wymieniom w konsulacie/ambasadzie?

  • 12. Data: 2004-07-15 08:34:14
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    ruf10 <r...@o...nospam> napisał(a):

    > a może jak w Kilerze - wymieniom w konsulacie/ambasadzie?

    Dobre :-)
    Ale wybacz, ktoś przysyła mi 40 GBP w banknotach, które nie są już prawnym
    środkiem płatnicznym. To już nie jest moje zmartwienie, ale w kantorze mnie
    zaskoczyli nieźle, choć nikt nie powiedział, że one są już wycofane. No
    cóż... nie ja zawaliłem i mam prawo wystawić w takiej sytuacji komentarz
    negatywny, a co zrobię z funtami to się zastanowię, choć raczej nie odeślę
    na własny koszt :-P

    --
    chairon

  • 13. Data: 2004-07-15 11:36:08
    Od: "PatrykG" <p...@N...poczta.fm>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, ale chyba wystawię negatywa albo nie wiem co, bo tam jest
    > napisane, że te banknoty wprawdzie można wymienić, ale... w Bank Of
    England
    > w Londynie...

    Ja bylem w czerwcu tydzien w Londynie i ktos gdzies, w jakims sklepie wydla
    mi 5 funciakow bez hologramu wlasnie. Potem mi nie chcial mi nikt tego
    przyjac ale wymieniaja bez problemu w kazdym banku w Anglii (nie tylko Bank
    Of England). Sprobuj moze w NBP? A jak nie to musisz je wcisnac jakiemus
    znajomkowi ktory wybiera sie do Anglii, tam wymienia mu je bez problemu w
    kazdym banku.

    Patryk

  • 14. Data: 2004-07-15 14:06:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    a towar wysłałeś?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-07-15 14:15:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Nie wiem, ale chyba wystawię negatywa albo nie wiem co, bo tam jest
    > napisane, że te banknoty wprawdzie można wymienić, ale... w Bank Of England
    > w Londynie...

    Ale nie tylko - choc zapewne nie musza, inne m.in. banki takze to
    wymieniaja bez prowizji. Poza tym mozna je wymienic wysylajac banknoty
    do BoE (listem wartosciowym), przysylaja czek.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2004-07-15 14:40:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PatrykG napisał:

> [...]
    > je wcisnac jakiemus znajomkowi ktory wybiera sie do Anglii, tam
    > wymienia mu je bez problemu w kazdym banku.

    W NBP mogą wymienić, ale podejrzewam, że policzą sobie prowizję od tej
    operacji. A ile to nie mam pojęcia.

    K.

  • 17. Data: 2004-07-15 14:57:44
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > a towar wysłałeś?

    nie wysłałem :-P
    klient jest z Anglii, więc ja traktuję to jako głupi żart...

    --
    chairon

  • 18. Data: 2004-07-15 16:00:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 16:57:44 +0200, "chairon"
    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >nie wysłałem :-P
    >klient jest z Anglii, więc ja traktuję to jako głupi żart...

    no to napisz mu grzecznie, że poczekasz z wysyłką aż zapłaci :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-07-15 19:08:12
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    http://tinyurl.com/6rd5d

    do tego czekanie rzędu 3 tygodnie 4 miesiące bo wysyłają inkaso
    jak po oddziałach zbierze się okrągła sumka :)

    Pozdrawiam,
    Dawidek

  • 20. Data: 2004-07-15 20:05:55
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > no to napisz mu grzecznie, że poczekasz z wysyłką aż zapłaci :-)

    dla mnie sprawa jest o tyle dziwna, że on przecież na tym traci, bo te funty
    może wymienić na miejscu pewnie bez problemu, a w takim wypadku, to nie wiem
    na co liczy... może ma podobne przekonanie o Polsce jak niektórzy
    obcokrajowcy, że to kraj, w którym żyją smoki :-)

    --
    chairon