  • 1. Data: 2012-03-09 16:20:18
    Temat: gdzie KK Visa a moze i ROR
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam,
    Czy mozecie polecic gdzie obecnie w dobrej cenie dostane KK Visa Clasic.
    Obecenie posiadam w Polbanku i z niej korzystam. Mam rowniez w Mbanku, ale
    uwazam ze 70PLN za rok za karte to zbyt duzo.
    Jaki bank polecacie? W zasadzie moglbym przeniesc tam rowniez moj ROR.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-03-09 17:20:08
    Temat: Re: gdzie KK Visa a moze i ROR
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    adam <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > uwazam ze 70PLN za rok za karte to zbyt duzo.
    > Jaki bank polecacie? W zasadzie moglbym przeniesc tam rowniez moj ROR.

    Może Eurobank?
    Do zwolnienia z opłat za wydanie wystarczą 3 transakcje w 3 miesiące, a za
    zwolnienie z opłaty za kolejny rok obrót 6000 zł lub 35 transakcji.
    ROR w sumie też całkiem niezły - darmowe prowadzenie w przypadku posiadania
    karty, jedyny koszt to 1,95 zł za posiadanie karty (chyba że wykonasz nią 3
    transakcje bezgotówkowe, no ale kto płaci debetówką :))

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 3. Data: 2012-03-10 22:38:05
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-03-09 17:20, adam pisze:
> [...]
    > ale uwazam ze 70PLN za rok za karte to zbyt duzo.
    > Jaki bank polecacie? W zasadzie moglbym przeniesc tam rowniez moj ROR.

    Jeżeli chodzi o domowość to chyba dobrym wyborem byłoby Getinonline

    Darek