  • 1. Data: 2009-06-16 09:13:40
    Temat: gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatami
    Od: plusz <p...@g...com>

    citi nie chce mi przedłużyć bezpłatnej Citi Gold Plus

    gdzie się przenieść? chcę mieć kartę bez opłat lub ze zniesioną opłatą
    za obroty
    citi było wygodne, bo pobierali spłaty przy użyciu PZ
    rachunek mam w mBanku, więc prawdopodobnie będzie to mBank, ale szukam
    bardziej korzystnej alternatywy ....

    POPRAWKA
    w trakcie pisania rozmawiałem z citi .. i jednak na kolejne 2 lata
    karta będzie bez opłaty :)

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-06-16 17:43:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Cze, 11:13, plusz <p...@g...com> wrote:

    > POPRAWKA
    >  w trakcie pisania rozmawiałem z citi .. i jednak na kolejne 2 lata
    > karta będzie bez opłaty :)

    Wkrótce czekają mnie podobne negocjacje. Napisz coś bliżej o
    swoich..;-)

  • 3. Data: 2009-06-16 22:50:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > Wkrótce czekają mnie podobne negocjacje. Napisz coś bliżej o
    > swoich..;-)

    Dokładnie.

    interesuje mnie też:

    1) czy dyspozycję zamkniecia karty można złożyć telefonicznie, czy tylko
    pisemnie?
    2) Czy wydaną dyspozycję jak w pkt. 1 można wycofać samemu, jeśli Citi nie
    wyjdzie z taką propozycją?
    3( Czy w momencie wydawania dyspozycji saldo karty musi być zerowe?

  • 4. Data: 2009-06-17 17:51:54
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 17 Cze, 00:50, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

> [...]
    > wyjdzie z taką propozycją?
    > 3( Czy w momencie wydawania dyspozycji saldo karty musi być zerowe?

    żadne negocjacje
    poprzedni telefon wykonałem jakieś 3 tygodnie temu i pan telefonu
    powiedział, że miałem ofertę darmowej karty do sierpnia 2009 i w
    sierpniu będzie pobrana opłata. nie negocjowałem. powiedziałem tylko,
    że zadzwonię za miesiąc ponownie.

    tym razem zadzwoniłem i powiedziałem, że aktywnie korzystam z karty,
    kolejny rok mija i chciałbym mieć kartę nadal za darmo
    pani przełączyła mnie do innego działu, gdzie po raz kolejny
    powtórzyłem, że aktywnie korzystam z karty i chce mieć ją za darmo.
    Pani sprawdziła i powiedziała, że może mi zaoferować kolejne dwa lata
    darmowe.

    dodam tylko, że moje negocjacje to ostatnie 2 lata używania karty -
    prawie zawsze mam wykorzystany limit przynajmniej w 80%, korzystam za
    granicą itp. A więc na pewno i tak przyniosłem bankowi kilkukrotnie
    więcej zysku niż za opłaty roczne.

    --
    plusz
    KalkulatorLokat.pl