  • 1. Data: 2008-02-04 09:19:12
    Temat: gdzie dobrze sprzedać złoto ? ( w NBP ? )
    Od: "wlodziu" <w...@o...pl>

    znajoma się pytała gdzie ma sprzedać złoto,
    bo ma sztabkę i dwie monety (20 dolarówkę i 1 krugerranda).

    tu są kursy NBP
    http://www.nbp.pl/Kursy/Zloto.html

    może ktoś z Was wie jak te ceny wyglądaja względem rynkowych ?
    czy gdzieś mozna dostac za to złoto więcej ?
    czy po prosu szkoda zachodu i sprzedać w NBP ?

    pozdrawiam !!!

  • 2. Data: 2008-02-04 13:26:20
    Temat: Re: gdzie dobrze sprzedać złoto ? ( w NBP ? )
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    wlodziu pisze:
    > znajoma się pytała gdzie ma sprzedać złoto,
    > bo ma sztabkę i dwie monety (20 dolarówkę i 1 krugerranda).

    Chyba właśnie się spóźniła. Złoto od piątku leci na łeb.
    Monety można sprzedać na Allegro. Nie wiem jak ze sztabkami. Płynność na
    Allegro może być niska.

    Piotr Hołda

  • 3. Data: 2008-02-04 17:13:43
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba właśnie się spóźniła. Złoto od piątku leci na łeb.
    > Monety można sprzedać na Allegro. Nie wiem jak ze sztabkami. Płynność na
    > Allegro może być niska.

    niedawno bylo kilka artykulow w prasie o strasznym popycie na zloto , wie
    moze wystarczy odwiedzic bank i zapytac u zrodla
    a zloto faktycznie mialo chwilowego maxa w piatek, teraz spadlo troche pod
    900