  • 11. Data: 2008-09-04 20:11:23
    Temat: Re: gdzie dostanę taką kk ?
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > No i klepania od cholery w moim przypadku - mam prawie 10 zleceń
    > stałych... Umownie stałych...
    > A tak, niczym się nie przejmuję oprócz stanem konta w dniu zapłaty...

    Hmm... ale ten stan konta w przypadku zleceń musi być odpowiednio wysoki, by
    jakiś rachunek nie zaskoczył. Dotyczy ROR. A tam zwykle 0%. Kwoty są zmienne
    (te licznikowe)... więc ja "ręcznie" obsługując mogę sobie przerzucać z
    lokat, KO czy tam jakiejś innej opcji nieco wyżej oprocentowanej... Kwestia
    gustu oczywiście, jednak jak pisałem poprzednio - lubię mieć kontrolę nad
    wydatkami.

  • 12. Data: 2008-09-05 05:50:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 21:27, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Plus Również...

    Zapewne - sadze, ze poza operatorami malo kto to stosuje - gazownia,
    elektrownia, wodociagi itp itd....Czesc z nich w roznych miastach
    nawet polecenia do zaplaty z rachunku klienta nie oferuje.

  • 13. Data: 2008-09-05 06:16:17
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 4 Wrz, 20:43, ASD <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > rachunków za usługi telekomunikacyjne, czynsz, gaz, prąd , tv kablową,
    > internet, etc. WAŻNE,ABY TRANSAKCJE BYŁY TRAKTOWANE JAK TE W POS,a zatem
    > - objęte "grace period" i bez żadnych prowizji ORAZ, aby można było
    > umożliwić wierzycielom obciążanie karty bez mojej ingerencji - coś jak
    > "polecenie zapłaty"
    >
    > - dostanę coś na wzór kredytu na karcie , co oferuje POLBANK
    >
    > jednoczesne występowanie 2 w/w funkcjonalności nie jest konieczne -
    > druga (raty) jest opcjonalna. Chodzi mi głównie o kartę do przelewów,aby

    Citibank
    Lukasbank - w tym przypadku można zlecać płatności z datą przyszłą

  • 14. Data: 2008-09-05 07:30:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 22:50:39 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Zapewne - sadze, ze poza operatorami malo kto to stosuje - gazownia,
    > elektrownia, wodociagi itp itd..

    Tepsa tak, ale Dialog już chyba nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-09-05 12:35:14
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    ASD <a...@b...pl> wrote:
    > aby można było umożliwić wierzycielom obciążanie karty bez mojej ingerencji

    To ZAWSZE można. O ile wierzyciel zechce.
    W praktyce "zechce" sprowadza się do operatorów
    telefonii komórkowej.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 16. Data: 2008-09-05 15:10:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tepsa tak, ale Dialog już chyba nie.

    TPSA obciąża karty?
    Jak to załatwić? Jakiś link?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 17. Data: 2008-09-05 19:54:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 17:10:52 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > TPSA obciąża karty?
    > Jak to załatwić? Jakiś link?

    Hmm przestrzeliłem? Przysiągłbym, że mój Padre, dopóki miał stacjonarny,
    tak właśnie uiszczał.
    Ale wychodzi na to, że dobrze, że nie przysiągłem się ;-)

    Czyli tylko komórkowce?

  • 18. Data: 2008-09-06 07:10:00
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Hmm przestrzeliłem?

    Nie wiem, tylko pytam.
    Kiedyś próbowałem i nic. Ponoć dało się w niektórych BOKach zapłacić, ale
    trzeba było tam pójść...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2008-09-06 09:20:07
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:g9tar4$1oj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam.

    > Nie wiem, tylko pytam.
    > Kiedyś próbowałem i nic. Ponoć dało się w niektórych BOKach
    > zapłacić, ale trzeba było tam pójść...

    W dawnej Idei się dało.
    Może TPSA przejęło to od Orange?

    Sławek