  • 1. Data: 2011-09-15 15:34:18
    Temat: gdzie haczyk ?
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    http://odbierzpendrive.pl/index.html

  • 2. Data: 2011-09-15 15:58:58
    Temat: Re: gdzie haczyk ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.09.2011 17:34, Crimson pisze:
    > http://odbierzpendrive.pl/index.html

    Nigdzie, ale strone zakladal jakis pryszczaty gimnazjon:

    "Nic prostrzego"

  • 3. Data: 2011-09-15 16:11:39
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 15.09.2011 17:34, Crimson pisze:
    > http://odbierzpendrive.pl/index.html

    Nigdzie, ale strone zakladal jakis pryszczaty gimnazjon:

    "Nic prostrzego"

    Też mnie ugryzł ten błąd aczkolwiek
    nurtuje mnie pytanie po co mBankowi moje 3 stówki na 24 godziny ?

  • 4. Data: 2011-09-15 16:18:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-15 17:58, neoniusz pisze:

    > Nigdzie, ale strone zakladal jakis pryszczaty gimnazjon:
    >
    > "Nic prostrzego"

    Pewnie się wcześniej zajmował "Horwacją" na liście przelewów
    SWIFT - o czym w innym wątku.

  • 5. Data: 2011-09-15 16:18:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.09.2011 18:11, Crimson pisze:
    > Też mnie ugryzł ten błąd aczkolwiek
    > nurtuje mnie pytanie po co mBankowi moje 3 stówki na 24 godziny ?

    Normalny warunek udzialu w promocji, jak w kazdym innym banku.

  • 6. Data: 2011-09-15 17:10:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.09.2011 18:18), neoniusz wrote:

    > Normalny warunek udzialu w promocji, jak w kazdym innym banku.

    Przecież ta strona nie jest mBanku, tylko właśnie jakiegoś pryszczatego
    gimnazjalisty.

    "
    Organizatorem promocji jest Mateusz Kozak, który zobowiązuje się
    dostarczyć nagrody użytkownikom, którzy spełnią w/w warunki. Pan Mateusz
    Kozak jest Partnerem w Programie Partnerski mBanku. Ewentualne
    reklamacje należy kierować pod adres email m...@g...com
    "

    p. m.

  • 7. Data: 2011-09-15 17:26:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.09.2011 19:10, mvoicem pisze:

    > Przecież ta strona nie jest mBanku, tylko właśnie jakiegoś pryszczatego
    > gimnazjalisty.

    Wiem, wiem, juz nawet byl chyba kiedys jakis temat (o kozaku albo o
    jakims innym typie) i wniosek koncowy byl taki, ze woli sie podzielic
    kasa (pendrivem) z klientem i zgarnac tez cos dla siebie niz wszystko
    dla siebie.

    Ale kolega wyzej pytal o to:

    "Aby otrzymać Pendrive 8GB użytkownik musi spełnić jeden warunek. Kiedy
    konto bankowe będzie już aktywne użytkownik musi dokonać wpłaty na nie
    300zł jednorazowo lub w kilku ratach na okres minimum 24 godzin. Jest to
    warunek niezbędny do otrzymania darmowej nagrody."

    a to po prostu taki sam warunek jak chociazby wplata kasy w DBnet zeby
    otrzymac zestaw glosnogadajacy. Dopiero po tej wplacie "kozak" otrzyma
    swoja prowizje:

    "W terminie 120 dni od dnia złożenia wniosku na tym rachunku musi zostać
    zanotowane saldo dzienne w wysokości co najmniej 300 zł." (z regulaminu
    programu partnerskiego)

    Tu jest klucz do zagadki:

    http://www.mbank.net.pl/prowizja.php
    mozna zorientowac ile "kozak" kosi.

    Ja bym sie jednak nie zdecydowal na interesy z gimnazjonem, ktory nie
    potrafi najprostszych slow napisac poprawnie.

  • 8. Data: 2011-09-15 21:45:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nurtuje mnie pytanie po co mBankowi moje 3 stówki na 24 godziny ?
    Moze zeby zbilansowac nasze KK ? ;)
    a swoja droga - czy jest tu ktos kto nie ma/mial konta w mBąku ? :)

  • 9. Data: 2011-09-16 17:23:01
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2011-09-15 23:45, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a swoja droga - czy jest tu ktos kto nie ma/mial konta w mBąku ? :)

    ja :-)

    m.

  • 10. Data: 2011-09-16 20:51:58
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>