  • 1. Data: 2011-03-11 10:52:42
    Temat: gdzie konto?
    Od: Regand <r...@w...pl>

    Nadszedl ten czas, ze musze opuscic mbank ze wzgledu na zbyt czeste
    potrzeby wyciagania i wplacania wiekszej gotowki a niestety
    wplatomaty/bankomaty wymiekaja przy kwotach 5 i wiecej cyfrowych.

    Szukam Banku gdzie przelewajac wyplate bede mial:
    - darmowe konto
    - darmowe bankomaty lub za smieszna jednorazowa oplata
    - mozliwosc zawierania ubezpieczen online tak jak w mbanku, przy
    pozdrozach, OC/AC itp itd.
    - posiadajac kilka rachunkow + walutowe bede mial online podglad na
    wszystkie naraz bez wchodzenia na podstrony (tu ING chyba dal ciala).
    - darmowe przelewy
    - oprocentowanie ROR i kart kred nie istotne.

    a z koncertu zyczen: cos w stylu emaklera mbankowego podpietego do konta.

    jakies propozycje? :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-11 12:09:32
    Temat: Re: gdzie konto?
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jakies propozycje? :)

    http://www.allianz.pl/bank/konta_osobiste/konto_osob
    iste/konto_premium,14257.html

  • 3. Data: 2011-03-11 22:19:39
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zupełnie jak... nowe PKO BP ;-))

    -----

  • 4. Data: 2011-03-11 22:56:22
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Zupełnie jak... nowe PKO BP ;-))

    Pchanie sie w tego postkomunistycznego trupa jest szaleństwem, niedawno
    byłem w oddziale i potraktowano mnie jak się spodziewałem - jak szmatę.

    --
    Wader

  • 5. Data: 2011-03-12 08:01:35
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-03-11 11:52, Regand pisze:

    > jakies propozycje? :)

    To może DB? Bankomaty i przelewy darmowe, placówki są, jakieś
    ubezpieczenia online ostatnio wprowadzili.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-03-12 09:11:35
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    "Piotr" <y...@z...ru> wrote in message

    > To może DB? Bankomaty i przelewy darmowe, placówki są, jakieś
    > ubezpieczenia online ostatnio wprowadzili.
    >
    > pozdrawiam

    DB ma interfejs użytkownika przypominający czasy Bieruta. Już pomijam fakt,
    że jest totalnie zacofany i np. nie można w łatwy sposób przelać kasy za
    opłaty allegro czy inne zakupy online (płatnosci.pl) . mBank ma mTransfer.

    --
    Wader

  • 7. Data: 2011-03-15 14:55:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zupełnie jak... nowe PKO BP ;-))

    mowisz, ze w koncu warto przejsc z pkobp-inteligo do pkobp-pko bp?
    :)

  • 8. Data: 2011-03-15 15:00:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > mowisz, ze w koncu warto przejsc z pkobp-inteligo do pkobp-pko bp?

    cos czulem, ze "bedzie majewski Majewski - bedzie smiesznie":

    *przy systematycznych wpływach minimum 2000 zł/miesiąc, w przeciwnym razie
    opłata za prowadzenie konta wynosi 6,90 zł/miesiąc

    * w innych bankomatach 3% (nie mniej niż 5 zł)

    Aktualne oprocentowanie środków na rachunku wynosi 0,01%.

    3 x tak - tak, nie jestem emerytem :)