  • 1. Data: 2003-10-05 13:42:52
    Temat: Re: gdzie konto firmowe?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ewa Stolarczyk wrote:
    > Szanowni Grupowicze,
    > Poradzcie prosze, który bank ma w Waszej ocenie najlepsza (tania i
    > skuteczna) oferte dla osoby fizycznej prowadzacej dzialalnosc.
    > Chcialabym, o ile to mozliwe, rozliczac sie droga elektroniczna.
    > Bardzo dziekuje za odpowiedz. Ewa

    Jakie pytanie, taka odpowiedz. obacz sobie w tych bankach, kolejnosc
    przypadkowa
    VW Bank direct, mBank, Inteligo, MultiBank, Nordea Bank

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-05 13:44:40
    Temat: gdzie konto firmowe?
    Od: "Ewa Stolarczyk" <e...@k...2a.pl>

    Szanowni Grupowicze,

  • 3. Data: 2003-10-05 17:29:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 5. października 2003 15:44 ktoś podpisujący się jako
    Ewa Stolarczyk napisał(a):

> [...]
    > skuteczna) oferte dla osoby fizycznej prowadzacej dzialalnosc. Chcialabym,
    > o ile to mozliwe, rozliczac sie droga elektroniczna.

    mBank. Zdecydowanie mBank. Najtaniej i najwygodniej.

    BTW: Ciekawi mnie dlaczego żaden ze znanych mi banków nie oferuje nawet dla
    firm jakiejś automatyzacji przelewów :( Interfejsy WWW wszystkich banków,
    choćby najwygodniejsze, nie chcą się automatyzować :-(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 4. Data: 2003-10-05 18:06:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Ewa Stolarczyk" <e...@k...2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skuteczna) oferte dla osoby fizycznej prowadzacej dzialalnosc. Chcialabym,
    > ile to mozliwe, rozliczac sie droga elektroniczna.

    1. mBank - jest najtanszy, ale nie ma fizycznych oddzialow. Czasem moze to
    byc przeszkoda - wplywy tylko poprzez przelewy, a i nie ma kogo op$%&ic w
    jakiejs podbramkowej sytuacji.
    2. Zalezy do jakiego banku ci blisko - moze Bank Przemyslowy? Maja konto
    prowadzone przez internet i tradycyjne placowki. Oplaty to 0,05% od obrotow
    po stronie WN ale nie mniej niz 10,00zl i nie wiecej niz 250zl (;-)). Jesli
    nie bedziesz miec obrotow wiekszych niz 20.000zl/mc to trudno bedzie znalezc
    tansze w prowadzeniu konto do DG (za wyjatkiem p.1).

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2003-10-06 07:19:57
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    Ja mam taki tercet:

    1. mBank konto mBiznes. Z niego robie wszelkie przelewy firmowe,
    koszty wynosa okolo 8 zl (5 wydruk operacji, 1 polecenia zaplaty za 5
    rachunkow + 2 przelewy po 1zl)

    2. mBank konto mBiznes Max - do przechowywania nadwyzek finansowych,
    koszt prowadzenia 0 zl

    3. Inteligo w PKO BP, uzywam konta prywatnego do wplat na konto
    sluzbowe. Nie wiem, czy jest to do konca legalne, ale delikatnie mam
    to gdzies. Robie z niego jeden przelew za 0,99 zl miesiecznie na konto
    mBiznes. Przy saldzie wiekszym od 100zl nie placa za prowadzenie
    rachunku. Po wykupieniu Inteligo przez PKO BP nawet w malej wsi gdzie
    mam punkt handlowy w ajencji moge robic wplaty na konto Inteligo bez
    zadnych oplat.

    Wojtek Palasz
    Gdansk

  • 6. Data: 2003-10-08 11:29:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003 09:19:57 +0200, "Wojciech Pałasz"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >rachunkow + 2 przelewy po 1zl)
    >
    >2. mBank konto mBiznes Max - do przechowywania nadwyzek finansowych,

    ale każdy przelew z eMax i na eMax 1 zł, prawda?

    Ale wpływ tej opłaty zależy od kwoty nadwyżek :-)
    --
    Jarek Andrzejewski