  • 1. Data: 2002-09-11 19:55:26
    Temat: gdzie lokate na 6 miesięcy polecacie ??
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    jak w temacie gdzie możecie polecić??
    pytałem w PKO BP i dają 4%, troche mało :((
    zainteresował mnie eMax w mBanku chyba dają największy procent, a może się
    myle ??
    może znacie jakąś dobrą lokate na pół roku, kwota nie duża ok. 2 tys. co
    miesiąc i chyba będe musiał je na innych lokatach trzymać
    może coś doradzicie??

    Grzesiek S.
    GSM: 505-446-849
    GG: 719391

  • 2. Data: 2002-09-11 22:11:51
    Temat: Re: gdzie lokate na 6 miesięcy polecacie ??
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    > może znacie jakąś dobrą lokate na pół roku, kwota nie duża ok. 2 tys. co
    > miesiąc i chyba będe musiał je na innych lokatach trzymać
    Krakowski Bank Spółdzielczy chyba dają jeszcze 7% na 6 mcy
    Al

  • 3. Data: 2002-09-12 11:13:06
    Od: "Isabell" <m...@p...onet.pl>

    Kredyt-Bank
    I.

  • 4. Data: 2002-09-12 17:23:10
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > może znacie jakąś dobrą lokate na pół roku, kwota nie duża ok. 2 tys. co
    > miesiąc i chyba będe musiał je na innych lokatach trzymać

    Idź do najbliższego biura maklerskiego i kup sobie jednostki uczestnictwa
    TFI gotówkowe np.: Union Inwestment Rynku Pieniężnego

    Jak nie masz takiego czegoś po drodze , idź do banku PKO BP i kup jednostki
    uczestnictwa PKO/CS Obligacji