  • 1. Data: 2007-07-06 09:49:30
    Temat: gdzie moge zrelizowac czek
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    Dostałem czek od google ireland. Gdzie moge to najszybciej zrealizować w
    którym banku? (mieszkam we Wrocławiu).

  • 2. Data: 2007-07-06 09:59:11
    Temat: Re: gdzie moge zrelizowac czek
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Dostałem czek od google ireland. Gdzie moge to najszybciej zrealizować w
    > którym banku? (mieszkam we Wrocławiu).

    Ja zawsze polecma vwkolinabank

    jk

  • 3. Data: 2007-07-06 11:51:25
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dostałem czek od google ireland. Gdzie moge to najszybciej zrealizować w
    > którym banku? (mieszkam we Wrocławiu).

    Przejdź do BPH. Jak po obejrzeniu powiedzą ze czek jest fee to upierać się
    zeby przefaksowali do centrali. Czeku nie widzę ale Palm opisywał ze czeki
    google są skupowane (czyli mamona od razu do reki) przez BPH. Chyba na
    Powstańców Śląskich będzie dobry oddział.

    Darek

  • 4. Data: 2007-07-07 11:12:19
    Od: "Jelcyn" <n...@m...xx>

    > Witam
    > Dostałem czek od google ireland. Gdzie moge to najszybciej zrealizować w
    > którym banku? (mieszkam we Wrocławiu).

    Ja pare razy realizowalem w BPH
    Tutaj jest krotki wyklad o tym jak wyglada realizacja czeku:
    http://www.banki-internetowe.net/jak_zrealizowac_cze
    k.htm

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com

  • 5. Data: 2007-07-16 07:18:10
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jul 2007 11:49:30 +0200, bbl napisał(a):

    > Dostałem czek od google ireland. Gdzie moge to najszybciej zrealizować w
    > którym banku? (mieszkam we Wrocławiu).

    Latalem ostatnio po Wroclawiu zeby zrealizowac czek z USA. Zaden bank nie
    chcial mi tego kupic i w koncu oddalem do inkaso w PKO BP na Powstancow
    Slaskich. Prowizja ponad 20zl (czek na 70$)

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 6. Data: 2007-08-01 18:53:44
    Od: "b.las" <b...@g...com>

    On Jul 16, 9:18 am, SirMike <s...@F...onet.pl>
    wrote:

    > Latalem ostatnio po Wroclawiu zeby zrealizowac czek z USA. Zaden bank nie
    > chcial mi tego kupic i w koncu oddalem do inkaso w PKO BP na Powstancow
    > Slaskich. Prowizja ponad 20zl (czek na 70$)

    PKO BP na rynku skupuje i $ masz w 20min
    Z inkaso musisz pewnie poczekac 2 mies

    pozdr,
    blas
    --