  • 11. Data: 2006-12-24 12:59:00
    Temat: Re: gdzie można odkładać stałe kwoty?
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Twoje obawy są jak najbardziej uzasadnione .
    > Ale ZTCW, to w długim okresie akcje i tak się opłacą.

    Oczywiście, ale nie wiem czy akurat w tym momencie pakowanie wszystkich
    środków w agresywne jest najlepszym pomysłem, w końcu większość
    analityków od dłuższego czasu oczekuje bessy, albo przynajmniej sporej
    korekty. Z drugiej strony Sierp chce składać po trochu, a nie pakować
    jakiś wielkich oszczędności właśnie teraz, wiec w sumie ma to małe
    znaczenie. Tylko się za szybko nie zniechęcać, nie martwić się
    chwilowymi nawet sporymi spadkami.

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 12. Data: 2006-12-25 10:56:51
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Ja_Nul^ napisał(a):

> [...]
    > korekty. Z drugiej strony Sierp chce składać po trochu, a nie pakować
    > jakiś wielkich oszczędności właśnie teraz, wiec w sumie ma to małe

    tz po trochu jak po trochu - od razu chcialem wrzucic 5-10tys, bo
    tyle oszczednosci mam "wolnych" :-)
    Takze czytalem o przewidywanej glebokiej korekcie nawet w pierwszym
    kwartale roku, generalnie analitycy przewiduja, ze na funduszach
    juz tak dobrze sie nie zarobi... no ale co tam, konto w mBanku
    juz zalozylem, czekam jeszcze na aktywacje konta.
    Generalnie ma to byc raczej dluzsze oszczedzanie, a nie na 5 lat :)

    Sierp