  • 1. Data: 2002-08-07 20:35:50
    Temat: gdzie najbezpieczniej ?
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Mam troche gotówki do wykorzystania w przyszłym roku.Chciałbym "to" umieścić
    na jakimś bezpiecznym i zarazem dobrze oprocentowanym koncie. Zastanawiałem
    się jak do tej pory nad mBank i Inteligo... Liczę na Waszą pomoc. Z góry
    dzięki!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-08-08 10:11:58
    Temat: Re: gdzie najbezpieczniej ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "carlos" <o...@g...pl>
    > się jak do tej pory nad mBank i Inteligo... Liczę na Waszą pomoc. Z góry

    7,5% jest w e-integrum BGŻ na subkoncie e-skalacja
    w sumie e-integrum jest tanie a BGŻ to chyba bezpieczny bank
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-08-08 18:23:13
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Czesto tu zaglądam, ale nie widziałem , żeby ktoś z Was pisał
    "podprowadzeniu" komuś kasy z jakiegoś e-konta. Czy znacie przypadki takich

    kradzieży? czy standardowe zabezpieczenia (SSL) wystarczają? czy
    najbezpieczniejszy jest "token"?

  • 4. Data: 2002-08-08 21:26:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > "podprowadzeniu" komuś kasy z jakiegoś e-konta. Czy znacie przypadki takich
    >
    > kradzieży? czy standardowe zabezpieczenia (SSL) wystarczają? czy

    Zapewniam Cię, że gdyby okazało się, że komuś podprowazono jakąś większą
    sumę z konta (małą można wyjaśnić pomyłką) - to ani Ty ani ja się o tym
    nie dowiemy. Bank użyje wszelkich środków, łącznie z odwołaniem się do
    służb specjalnych i to bynajmniej nie z budżetu opłacanych, by całą
    sprawę zatuszować.
    Jako namiastkę takiej sytuacji mogę podać Ci przykład zaksięgowania 10k
    zł na dobro banku i propozycję pracownika, by tego nie przeksięgowywać,
    bo i tak przyszłe opłaty ...bla...bla... ablo obciązenie dodatkową
    nieuzasadnioną prowizją firmy (7 tys zł za jeden "spóźniony" telefon) -
    o takich sprawach też tu za wiele nikt nie pisze, a zdarzają się na codzień.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-08-09 08:02:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "carlos" <
> [...]
    takich
    > kradzieży? czy standardowe zabezpieczenia (SSL) wystarczają? czy

    taka sprawa byla, ale to informatyk bankowy cos sobie przelal z konta
    firmowego

    co innego obsluga takiego konta przez telefon - tu najlatwiej o podszycie
    sie pod wlasciciela lub inne naduzycie z wewnatrz banku.
    Byla taka sprawa w dawnym handlobanku - ale nie wiem jak sie skonczyla. Gosc
    twierdzil ze mu wyprowadzono ok 100 tys. a bank mowil ze to on sam robil
    przelewy
    Ja tam uwazam ze dostep internetowy jest bezpieczniejszy niz telefoniczny -
    na ogol, bo sa wyjątki jak np. w takim citionline ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-08-13 14:49:28
    Od: "Kokosz" <a...@p...onet.pl>

    "carlos" <o...@g...pl> wrote in message news:02080820231329@polnews.pl...
> [...]
    takich

    > kradzieży? czy standardowe zabezpieczenia (SSL) wystarczają? czy

    Od kilkunastu godzin SSL (jeżeli używa się przeglądarki MSIE w dowolnej
    wersji) już nie jest bezpieczny.
    http://arch.ipsec.pl/inteligo.var

    Pozdrawiam

    Kokosz

  • 7. Data: 2002-08-14 15:41:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Kokosz" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Od kilkunastu godzin SSL (jeżeli używa się przeglądarki MSIE w dowolnej
    > wersji) już nie jest bezpieczny.
    > http://arch.ipsec.pl/inteligo.var

    O, to cos sie zmienilo? Tzn. wczesniej byl bezpieczny? Ciekawe.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator