  • 1. Data: 2008-12-04 08:28:30
    Temat: gdzie najlepsze oprocentowanie euro
    Od: "Marek" <j...@w...pl>

    gdzie najlepsze oprocentowanie euro

    z gory dzieki za info

    marek

  • 2. Data: 2008-12-04 09:31:16
    Temat: Re: gdzie najlepsze oprocentowanie euro
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" gh84ol$2ms$...@m...internetia.pl

    > gdzie najlepsze oprocentowanie euro

    Chyba w Noble. Lokata ROR 4,42% i5,5% -- nie wiem, na ile czasu.
    http://www.noblebank.pl/noble/index.jsp?place=Menu03
    &news_cat_id=86&layout=0

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-12-04 22:26:09
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marek" news:gh84ol$2ms$1@mx1.internetia.pl

    > gdzie najlepsze oprocentowanie euro

    Proszę sprawdzić getinbank.

    Lokaty euro:
    3 miesiące 4,75%
    6 miesięcy 5,00%
    rok 5,00%

    Przedstawione oprocentowanie dotyczy okresu promocji, który niewiadomo kiedy
    się skończy :)

  • 4. Data: 2008-12-05 12:21:34
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 6 miesięcy 5,00%
    > rok 5,00%
    >
    > Przedstawione oprocentowanie dotyczy okresu promocji, który niewiadomo

    Na lokaty lepiej się załapywać szybko. I to najlepiej na stałe
    oprocentowanie nawet jak jest niższe niż aktualne zmiennne. Jest wysoce
    prawdopodobne, że obniżki stóp referencyjnych przybiorą na sile.

    Co do lokat w ogólności, uważam, że Getin jest jednym z najlepszych wyborów.

    marekz

  • 5. Data: 2008-12-05 13:11:51
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:ghb677$r1$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Co do lokat w ogólności, uważam, że Getin jest jednym z najlepszych
    wyborów.

    Sam osobiście nie trzymam oszczędności w walutach, ale znajomi którzy
    przenieśli do Getinbanku swoje euro i funty są bardzo zadowoleni - jedne z
    najwyższych % na lokatach walutowych, jeżeli nie najwyższe.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2008-12-05 21:36:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Podobno w Gruzji jest bardzo dobre.