  • 11. Data: 2005-11-15 21:50:54
    Temat: Re: gdzie najtaniej MasterCard?
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk>

    Maciej Wójcik wstukał/a co następuje:
    > Nieprawda. Z dowolnymi obrotami. Bylebyś nie miał niedozwolonego
    > debetu,
    > a kwoty wpływów i zypłat ich zupełnie nie interesują. Tak powiedział
    > mi pracownik obsługi klienta i tak też w moim przypadku było ;)

    Dowiem się jutro - najdalej pojutrze.
    Mi pracownica powiedziała, że w przypadku karty MasterCard są problemy i
    że decyzję na podstawie tej historii podejmuje kierownik.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 12. Data: 2005-11-15 22:52:06
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@please-do-not.spam.uk>

    Tomek wstukał/a co następuje:
    > www.openbank.es

    Jesteś może jego jego użytkownikiem?
    Czy możesz potwierdzić mi, że
    - "Gratuita" wydają kartę MasterCard do rachunku?
    - przelewy wewnątrz Unii Europejskiej (w tym do Polski) są darmowe?
    - wypłaty z bankomatów w ES są bezprowizyjne a w UE prowizyjne
    - transakcje bezgotówkowe są bezpłatne?

    i pytanie: jak długo trwa procedura od wyklikania na stronach do
    otrzymania karty?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 13. Data: 2005-11-16 06:12:37
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Jesteś może jego jego użytkownikiem?

    Tak.

    > - "Gratuita" wydają kartę MasterCard do rachunku?

    Tak. Można też sobie wyrobić Vise za kilka euro miesiecznie, ale za to przy
    odpowiednich obrotach oddaja 1% wartosci dokonanych transakcji. Ale Visy
    sobie nie wyrobilem, wiec pisze to na podstawie ich oferty, a nie wlasnych
    doswiadczen.

    > - przelewy wewnątrz Unii Europejskiej (w tym do Polski) są darmowe?

    Tak, przynajmniej dokonywane w euro. Sprawdzone empirycznie.

    > - wypłaty z bankomatów w ES są bezprowizyjne a w UE prowizyjne

    W ES sa bezprowizyjne tylko z jednej sieci (aczkolwiek liczacej kilka
    tysiecy bankomatow).

    > - transakcje bezgotówkowe są bezpłatne?

    Oczywiscie, a w przypadku Visy bank placi klientowi.

    > i pytanie: jak długo trwa procedura od wyklikania na stronach do
    > otrzymania karty?

    Jezeli masz adres spoza Hiszpanii, aby uruchomic procedure nalezy wplacic na
    rachunek przynajmniej 6000 euro. Kiedy zaksieguja wplate (powiedzmy po 3
    dniach), wysylaja DHLem umowe do podpisania (1 dzien). Kiedy otrzymaja
    podpisany przez klienta egzemplarz (powiedzmy po 3 dniach, jesli wyslesz
    poczta a nie kurierem), konto staje sie aktywne i DHLem wysylaja karte (1
    dzien).

  • 14. Data: 2005-11-16 06:49:17
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > nie znam kraju na swiecie, a na pewno nimi nie sa USA i UE zeby nie-rezydent
    > mogl zalozyc konto.

    W USA mozna bez problemu zalozyc konto w banku i nie wymagany jest nr SSN lub
    ITIN. Wystarczy wazny polski paszport do zalozenia konta z karta debetowa do
    konta i dostepem do internetu. Konto oczywiscie prowadzone za darmo i wyplaty ze
    wszystkich bankomatow na swiecie bezplatne. I mowia po polsku :)