  • 21. Data: 2013-07-02 08:49:21
    Temat: Re: gdzie najwy?ej oprocentowane KO?
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > ja zakładałem konto w sierpniu zeszłego roku, podobno załapałem się wtedy
    > na jakieś tam warunki i teraz mam...
    > z głupia frant to zrobiłem-dla prowizji z systemu partnerskiego a tu nawet
    > Leszek potrafi zrobić prezent ;)

    no i wykrakałem, do wczoraj miałem 6 a teraz 3,75...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 22. Data: 2013-07-02 10:00:28
    Temat: Re: gdzie najwyżej oprocentowane KO?
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > tylko banki, żadne SKOKi z ich opłatami za zostanie członkiem kasy

    faktycznie, banki w ogole nie pobieraja oplat. Poza tym bezzwrotnej oplaty w SKOK
    jest chyba 20 zlotych

  • 23. Data: 2013-07-02 19:37:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 09:34:33 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Przy skokach wpisowe około 100zł, częściowo zwracane po zamknięciu konta.

    100zł było dawniej. Teraz 4 zł w stefczyku z czego 3zł zwrotne

  • 24. Data: 2013-07-03 08:47:43
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Meritek się nas wypiął... tzn tych mniej czujnych co nie założyli zawczasu
    > 5 kont.

    a po co 5 kont? jak zalozyles przed ktorymstam czerwca to masz 4% na oszcz.
    jest jakis gorny limit?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 25. Data: 2013-07-03 09:53:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 3 Jul 2013 08:47:43 +0200, wromek napisał(a):

    > a po co 5 kont?

    Bo tylko jedna wypłata w miesiącu jest darmowa, każda następna kosztuje
    10 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2013-07-03 09:54:17
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 08:47:43 UTC+2 użytkownik wromek napisał:

    > a po co 5 kont? jak zalozyles przed ktorymstam czerwca to masz 4% na oszcz.
    >
    > jest jakis gorny limit?
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam, wromek

    nie ma limitu - to dla tych nie potrafiących planować wydatków, którym jedna wypłata
    środków z konta oszczędnościowego miesięcznie nie wystarcza, a kolejne kosztują
    trochę, bo dyszkę :)

  • 27. Data: 2013-07-03 22:07:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-03 09:54, matebe wrote:
    > [...] to dla tych nie potrafiących planować wydatków, którym jedna wypłata środków
    z konta oszczędnościowego miesięcznie nie wystarcza [...]

    IMHO to raczej dla tych co to właśnie potrafią planować. Zwłaszcza jak
    jest kilka (stałych) terminów w miesiącu, w których schodzą znaczące
    kwoty płatności.

    Piotrek

  • 28. Data: 2013-07-12 17:08:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

    : 100zł było dawniej. Teraz 4 zł w stefczyku z czego 3zł zwrotne

    To i tak o 101 za dużo, biorąc pod uwagę realia wiśniowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-07-12 17:51:54
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-22 23:07, RobertS pisze:

    > najlepszą ofertę znalazłem w ING (OKO), dają 3.5% na 4 m-ce

    Właśnie zauważyłem że mają dwie opcje:

    Podwyższenie o 1% aktualnego oprocentowania OKO (czyli w każdej chwili
    może spaść) dla klientów, którzy od 23.09.2012 r. nie mieli OKO i OKO
    BONUS z oprocentowanie 3.5% (stałe!), dla wszystkich (starych i nowych)
    do 2.10.2013 do 500k, pod warunkiem, że to nowe środki (stan na 15.05.).

    Haczyk dla OKO BONUS:
    - wypłata wszystkich odsetek dopiero w październiku
    - w dniu 02.10 saldo wszystkich depozytów musi być większe od tego z
    15.05. żeby naliczyli *bonusowe oprocentowanie*

    Potwierdźcie czy dobrze rozumiem, że to bonusowe oprocentowanie to
    oprocentowanie wyliczane w każdym dniu jako różnica między stałym
    oprocentowaniem z dnia zawarcia umowy (aktualnie 3.5%) pomniejszone o
    obowiązujące w danym dniu oprocentowanie standardowe (aktualnie 2.5%).

    Przewaga OKO Bonus to gwarancja 3.5% do 2. października, a OKO z
    promocyjnym oprocentowaniem dla nowych to zawsze dodatkowo 1% do
    oprocentowania aktualnego.

  • 30. Data: 2013-07-16 07:30:44
    Od: m...@g...com

    ja bym się nie zgodził, że

    w dniu 02.10 saldo wszystkich depozytów musi być większe od tego z
    15.05. żeby naliczyli *bonusowe oprocentowanie*

    gdzie to wyczytałeś? chyba tak to nie działa