  • 1. Data: 2010-03-08 18:10:13
    Temat: gdzie obecnie kredyt na dziurę w ziemii?
    Od: plusz <p...@g...com>

    wychodzi mi (i Open) że tylko DB daje rozsądny kredyt na dziurę w
    ziemii (w Rzeszowie)
    czy ktoś ma jakieś inne sugestie?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-03-08 18:29:33
    Temat: Re: gdzie obecnie kredyt na dziurę w ziemii?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 8 Mar 2010 10:10:13 -0800 (PST), plusz

    >wychodzi mi (i Open) że tylko DB daje rozsądny kredyt na dziurę w
    >ziemii (w Rzeszowie)
    >czy ktoś ma jakieś inne sugestie?

    zajrzyj sobie na:
    http://hipermarketfinansowy.onet.pl/kredyty_hipotecz
    ne.html

    wprowadz swoje parametry a nastepnie podzwon do tych, ktorzy
    wyskoczyli jako dajacy sensowne warunki...

    pozdarwiam,
    cyb

  • 3. Data: 2010-03-08 19:51:16
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 8 Mar, 19:29, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
    > wprowadz swoje parametry a nastepnie podzwon do tych, ktorzy
    > wyskoczyli jako dajacy sensowne warunki...

    chyba nie ma tam kryterium "dziura w ziemii" - zresztą tak jak w
    innych porównywarkach

    pytam kogoś kto ostatnio sam sprawdzał. Jak na razie to DB daje taki
    kredyt

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 4. Data: 2010-03-08 20:45:33
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 8 Mar 2010 11:51:16 -0800 (PST), plusz

    >chyba nie ma tam kryterium "dziura w ziemii" - zresztą tak jak w
    >innych porównywarkach
    >
    >pytam kogoś kto ostatnio sam sprawdzał. Jak na razie to DB daje taki
    >kredyt

    sprawdz sobie ktore banki daja interesujace cie warunki i wtedy dzwon
    bezposrednio do bankow...

    dziura w ziemi to rozumiem, ze chcesz kupic u developera, ktory buduje
    dopiero - dla bankow to oznacza "Zakup mieszkania na rynku
    pierwotnym".
    ja szukam sobie kredytu, to banki sa zadowole, ze dla mnie "Zakup
    mieszkania na rynku pierwotnym" = ""mieszkanie stoi gotowe do
    wykonczenia, tylko je musze kupic i wykonczyc po swojemu", odpada pare
    kwestii zwiazanych z dziura w ziemi.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2010-03-09 16:44:11
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 8 Mar, 21:45, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    > sprawdz sobie ktore banki daja interesujace cie warunki i wtedy dzwon
    > bezposrednio do bankow...

    no to chyba się nie rozumiemy :) ale to nic - nie każdy musi mnie
    rozumieć

    chociaż patrząc na google, moje pytanie jest dość jasne i precycyjne
    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&h
    s=klN&rls=org.mozilla:pl:official&ei=vXqWS_zFKIP4-Aa
    6oMzVCg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0C
    AkQBSgA&q=kredyt+na+dziure+w+ziemi&spell=1

    --
    plusz

  • 6. Data: 2010-03-09 18:49:00
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 9 Mar 2010 08:44:11 -0800 (PST), plusz

> [...]
    a6oMzVCg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0
    CAkQBSgA&q=kredyt+na+dziure+w+ziemi&spell=1

    no chyba piszemy o tym samym - chcesz kupic mieszkanie na rynku
    pierwotnym, tyle ze to mieszkanie nie jest jeszcze wybudowane i
    developer wybuduje je dla ciebie....

    przeciez na umowie nie bedzie stalo, ze kupujesz dziure w ziemi, tylko
    ze kupujesz mieszkanie, ktore developer zobowiazuje sie wybudowac dla
    ciebie :)

    tak wiec mozesz spokojnie zastosowac sie do mojej rady i gadac z PH
    bankow - oni ci powiedza czy i ktory bank da ci i ile.
    w koncu w takim przypadku to zaelzy od paru czynnikow, np. czy
    kupujesz u uznanego developera ktory ma x kapitalu wlasnego i to jego
    fafdziesiata inwestycja, czy tez maly developer ktory dopiero
    staruje.
    takie rzeczy ocenia ci w bankach, a to nic nie kosztujke, weic mozesz
    rozmawiac z wieloma, ktorzy wg ciebie daja ci najlepsze warunki...

    pozdarwiam,
    cyb

  • 7. Data: 2010-03-10 08:17:17
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 9 Mar, 19:49, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    > no chyba piszemy o tym samym - chcesz kupic mieszkanie na rynku
    > pierwotnym, tyle ze to mieszkanie nie jest jeszcze wybudowane i
    > developer wybuduje je dla ciebie....

    no a dla banku wygląda tak: "czy można założyć hipotekę na
    kredytowanej nieruchomości"

    większość banków obecnie ma zakaz udzielania kredytów jeśli nie ma na
    czym się zabezpieczyć- to jest właśnie "dziura w ziemi" i różni się to
    bardzo wyraźnie od zakupu na rynku pierwotnym
    tylko kilka banków obecnie "ryzykuje"

    proponuję zakończyć temat - aby było przyjemnie, proponuje posłuchać
    mruczenia mojego kota :) www.superkot.pl

    --
    plusz

  • 8. Data: 2010-03-10 09:34:46
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 10 Mar 2010 00:17:17 -0800 (PST), plusz

> [...]
    >czym się zabezpieczyć- to jest właśnie "dziura w ziemi" i różni się to
    >bardzo wyraźnie od zakupu na rynku pierwotnym

    sytuacja na rynku ciagle sie zmienia - np. banki wycofywaly sie z
    kredytow walutowych a teraz wracaja. podobnie z dziurami w ziemi -
    powycofywali sie ale teraz powoli wracaja, bo pula gotowych mieszkan
    sie konczy.

    tak wiec jedyne co musisz to zadzwonic lub wypelnic przez internet
    wniosek a sami do ciebie oddzwonia.
    co ci szkodzi zrobic kilka rozmow telefonicznych?
    a mozesz akurat targic na banbk z fajnymi warunkami ktory wlasnie
    wraca do finansowania dziur w ziemi :)

    co do zabezpieczenia, nie ma lokalu ale wtedy moga chciec inne formy,
    np. ubezpieczenie.
    nota bene gotowe mieszkanie mimo wpisu hipotecznego tez musi byc
    ubezpieczone...

    z mojej strony tez EOT, bo napisalem gdzie sobie moizesz sprawdzic
    szacunkowa wysokosc rat i podzwonic po tych bankach

    pozdarwiam,
    Cyb