  • 1. Data: 2006-05-22 21:27:03
    Temat: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA)
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

    Od 12 lat jestem klientem PKO SA.
    Robie miesiecznie bardzo duzo przelewow internetowych i sytuacja darmowych
    zlecen przez internet jest dla mnie bardzo komfortowa.
    Jak juz wiadomo, od 01.06. bank ten wprowadza odplatnosc za ta usluge przy
    przelewach zewnetrznych.

    Gdzie wg. Waszych opinii powinienem sie przeniesc by utrzymac darmowe
    przelewy przez internet, bezprowizyjne wyplaty w bankomatach Euronetu i
    otrzymac Visa Electron?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-05-22 22:09:29
    Temat: Re: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA)
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Krzysztof" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zlecen przez internet jest dla mnie bardzo komfortowa.
    > Jak juz wiadomo, od 01.06. bank ten wprowadza odplatnosc za ta usluge przy

    A oni nie wprowadzili juz dawno temu?

  • 3. Data: 2006-05-22 22:11:11
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

    "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message

    > "Krzysztof" <n...@o...pl> wrote in message
    >
    > A oni nie wprowadzili juz dawno temu?

    na prawde nie wiem co ci odpisac..

  • 4. Data: 2006-05-22 23:18:51
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Mon, 22 May 2006 23:27:03 +0200, Krzysztof wrote:

    > Gdzie wg. Waszych opinii powinienem sie przeniesc by utrzymac darmowe
    > przelewy przez internet, bezprowizyjne wyplaty w bankomatach Euronetu i
    > otrzymac Visa Electron?

    Multibank wydaje się spełniać te kryteria.

    > Krzysiek

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2006-05-23 00:24:57
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

    "Michal" <s...@j...be> wrote in message

    > Multibank wydaje się spełniać te kryteria.

    Faktycznie Multibank je spelnia.. - a co myslicie nt. Lukas Banku ?

  • 6. Data: 2006-05-23 00:57:44
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > "Michal" <s...@j...be> wrote in message

    > Faktycznie Multibank je spelnia.. - a co myslicie nt. Lukas Banku ?

    DB tez spelnia te kryteria.

  • 7. Data: 2006-05-23 04:38:35
    Od: z...@i...pl

    Tydzień temu przy podobnym dylemacie wybrałem Fortis (e-pakiet). Przelewy
    internetowe za darmo, bezprowizyjne wypłaty Visą Electron ze wszystkich
    bankomatów. Opłata miesięczna 8 zł (7 - konto, 1 - karta).
    Wypełniłem wniosek internetowy, w tym samym dniu zadzwoniono do mnie i umówiono
    na spotkanie w oddziale. Na drugi dzień konto działało - czekam jeszcze na
    kartę, która powinna przyjść w tym tygodniu.
    Tylko ten ich "planet" jakoś mulasto chodzi...

    Pozdrawiam
    Zwolek

  • 8. Data: 2006-05-23 04:52:32
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 22 May 2006 23:27:03 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdzie wg. Waszych opinii powinienem sie przeniesc by utrzymac darmowe
    > przelewy przez internet, bezprowizyjne wyplaty w bankomatach Euronetu i

    Jest sporo banków - oprócz w/w to jeszcze ING i BPH niestety przy wyższej
    prowizji na prowadzenie. Musisz samemu się zastanowić - jeżeli robisz
    mnóstwo przelewów to pewnie masz sporo środków w obrocie. Ja mam BPH i
    pomijając fakt że generalnie ich system działa "prawie dobrze" to zawsze
    odsetek mam wiecej niż opłaty za prowadznie konta Sezam MAX.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2006-05-23 06:11:35
    Od: bm <a...@a...pl>

    > Gdzie wg. Waszych opinii powinienem sie przeniesc by utrzymac darmowe
    > przelewy przez internet, bezprowizyjne wyplaty w bankomatach Euronetu i
    > otrzymac Visa Electron?

    Polecam Lukas e-konto pro przelewy za free, karta za free, wyplaty w
    bzwbk i euronecie za free, utrzymanie za free (jesli saldo > 5000pln),
    wysokie oprocentowanie ... a i wazne ... posiadaja duzo placowek, wiec
    jakby co to mozna wszystko szybko zalatwic u nich.
    Zwroc jeszcze uwage na konta w VWBanku i mBanku.

  • 10. Data: 2006-05-23 06:15:08
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 23 May 2006 02:57:44 +0200, kjvirtual napisał(a):

    > DB tez spelnia te kryteria.

    Lukas pozwala na bezprowizyjną wypłatę z Euronetu w drozszym ze swoich kont
    - prowadzenie okolo 7zl miesiecznie (ale jest token!); natomiast ja
    posiadam tańsze konto z tokenem za 4 zł miesiecznie (podzieliłem koszt
    tokena na miesiace) i jedyną niedogodnoscia jest mała liczba
    bezprowizyjnych bankomatow, ale w Wawie nie jest to aż tak dokuczliwe.

    Co do DB - zrezygnowałem kilka dni temu, niby zapowiadało się fajnie, ale
    na samym początku były problemy z obsługą konta przez internet; ostatnio
    też coś nie tak; poza tym Infolinia jakaś taka niedoinformowana, a pani w
    oddziale na ul. Mysiej to niemal tragedia...

    Multibank chyba bedzie najlepszym wyborem - rozsądne opłaty za prowadzenie
    i świetna bankowosc on-line. Tylko ze wpłacanie przez jakies wpłatomaty...
    bleah